Ach, ik ben een cynische pessimist, dus dat zijn geen opdrachten voor mij.
Maar om je te plezieren,
zal ik mijn hersens eens kraken en je een paar in het algemeen goede ideeen
aan de hand doen, maar ik kan het niet laten hierbij wel sowieso 1 negatief punt te vermelden,
#)
Eten (hiermee bedoel ik wel voedsel waar het menselijk lichaam baat bij heeft). Levensbehoefte nr. 2 volgens de reguliere geneeskunde. Volgens het menselijk lichaam weliswaar ook, hoewel men minimaal twee weken zonder eten kan. Wellicht wordt men dan wat slapjes, maar daar gaat het nu niet om.
x)
Negatief punt: Eten kan op alle mogelijke manieren bespoten etc. zijn, geen idee wat ermee gebeurd is. Je kunt er ziek van worden, je kunt het niet lusten, e.d. Neem een kijkje in de gemiddelde Japanse afhaalkliniek en ik hoef niets meer te zeggen. Dit neemt de noodzaak van eten uiteraard niet weg, maar zo zie je maar dat eten ook flink negatief kan zijn.
#)
Slapen. Anders ga je een beetje dood. Denk ik. Ik raad niet aan dit te testen.
x)
Negatief punt: mogelijkheid tot nachtmerries, je mist weer een aantal uurtjes waarin je van alles had kunnen doen, en noem maar op. Slapen kan als je dood bent. Wat weliswaar snel zal zijn als je het niet doet.
Tufnut zei:
Mijn Slaap is heilig. Meer als een nacht overslaan heb ik nooit een goed idee gevonden.
#)
Goed idee: grammatica nakijken.
Meer als wordt dan
Meer dan..
(Volgende zin is niet op Tufnut van toepassing maar dient als extra voorbeeld voor hen die zich aangesproken dienen te/willen voelen :P ). Net als uitspraken als: Hij is groter als mij. Tenenkrommend. Hij is groter DAN IK (ben). Logisch als wat.
x)
Negatief punt: ik verlies een punt om me aan te ergeren. Bovendien levert dit idee voor ondergetekende meer negatieve punten op en vooral in de categorie: u-dient-vanaf-heden-verplicht-foutloze-posts-te-plaatsen-anders-staat-u-zeldzaam-voor-lul.
[No offense, Tufnut! Ik had alleen even geen inspiratie meer en dan rest mij niks dan het over de rug van een ander weer te verkrijgen, in dit geval was jij het toevallig. Voel je niet aangevallen

]
Zo zie je maar, zelfs als je een ander aan goeie ideeen wil helpen snij je jezelf in de vingers.
Maar ach, ik ben een sacherijnig irritant mens, dus wat wil je.
I simply rest my case.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Begint behoorlijk off topic te raken eh 
Let's get back on: Hoe lang wakker? ipv: Iemand uberhaupt goeie ideeen?