Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik vroeg me af hoelang de werking van cocaine is ?
zker wanneer je dit voor de eerste keer doet ?
En hoe is de kater de volgende dag eigenlijk ? vergelijkbaar met xtc ?
Werking zal niet al te lang zijn. Eerste keer vind je er ofwel niets aan (kans is groot) ofwel duurt het max een uurtje. Ga je het langer doen dan maak je er maar MAX half uurtje van.
Mijn kater was lichamelijk nooit zo erg, of ik moet echt gek hebben gedaan. Meestal heb je spijt, ga je teveel nadenken en voel je je schuldig, maar dat komt pas na een aantal keer gebruik. En dat soort katers zijn echt klote.
eerst een uur dus met een half grammetje doe je een hele nacht.
Weekje erna een halfuur zonder je weet jaag je er 2-3 gram door op een nacht.
Wees verstandig en blijf het recreatief gebruiken, geloof me als je de dagen gaat verzetten voor een dagje meer te snuiven, kijk dan uit! dan begin je aan een verslaving.
Ik denk dat ik de effecten ongeveer 1uur voelde na een goeie lijn.
Maar na een eerste komt er vaak nog een tweede, en dat is het grootste gevaar van cocaine
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.