hoe noem je de fax?

MissDior

Bewuste gebruiker
as ik nou een lijn op heb en die gaat dan zo lekker door mn keel, das eigelijk as n grapje begonnen, zegge we wel vaker krijg een fax binne.
Best wel grappig gebruiken jullie ook wel eens zo'n gekke woorden??
Mn vriendin heeft t gemoderniseerd en zegt kheb n email :grin:
Best wel flauw ma tog wel grappig :grin: :grin:
Vroeg me af of jullie ook zoiets zeggen??

Doeii gr Jenn

platypus

Belezen gebruiker
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!

Solidius

Badass junkie
platypus zei:
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!

Het is een delicatesse. Net als kaviaar moet je het leren waarderen :P

MetaalKonijn

Badass junkie
Solidius zei:
platypus zei:

Het is een delicatesse. Net als kaviaar moet je het leren waarderen :P

Vet elitaaiiirrrr man :P

Colaiuta

Bewuste gebruiker
schijten is fijn :hearteyes: whaha

maar ik bedoelde eigenlijk dat als de speed je keel in gaat, dat mensen dan een gezicht trekken alsof ze moeten poepen :P

buzzy

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Colaiuta zei:
meer een scheet-gezicht :P

Geniet jij niet van een stevig potje schijten? :mrgreen: :wave:

Maar ontopic ( :P ) ; wij hebben d'r hier niet van die benamingen voor, gewoon een 'smarrige spiejjud roggel'.

of een 'aldersmarrigste pepkluut yn'e bealig'

Rain

Bewuste gebruiker
platypus zei:
Zo onwijs vies vind ik dat niet. Heb je wel eens mdma kristallen gesnoven? Das pas vies! succes.. :P

Rain

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
vies? hell no! :rolleyes: :hearteyes:
Snuiven heb ik het over he?. Ik heb laatst toevallig ook nog een pilletje opgezogen.. DAS PAS GOOR. Maargoed ik was al best wel wappie en had er dus niet zo onwijze last van op 1 of andere manier.

Rain

Bewuste gebruiker
Oh, haha. ja zou kunnen. Ik vind die poedervormige explosion die ik heb ook niet goor om te snuiven trouwens..

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Wij noemen het 'de WHAM' :P Is ontstaan toen we xtje coke wouden uitproberen... Ik dacht dat het heel erg te vergelijken was met speed, waarbij je dus wel die 'wham' hebt... Dus ik vroeg me de hele tijd af wanneer die 'wham' nou kwam :P Mjah die kwam niet, geef mij maar speed!

Bovenaan