Mac... zei:haha ik noem ze wel eens ketsers, maar kletsers![]()

roaren* zei:discodanstabletten
wausie91 zei:een oppeppertje![]()
JewCookie zei:wausie91 zei:een oppeppertje![]()
das speed.

Deranged zei:Of jongeheer, heel af en toe.
Kijk maar uit dat je het niet op een feest als Sensation White zegt :Pflash kieke zei:Deranged zei:Of jongeheer, heel af en toe.
Ej vriend,heb je nog een jongeheer voor mij,want ik heb er wel zin in.![]()
Klikt wel homoachtig![]()
Trip Unit zei:Kijk maar uit dat je het niet op een feest als Sensation White zegt :Pflash kieke zei:Deranged zei:Of jongeheer, heel af en toe.
Lopen genoeg homo's rond!
flash kieke zei:Trip Unit zei:Kijk maar uit dat je het niet op een feest als Sensation White zegt :Pflash kieke zei:Deranged zei:Of jongeheer, heel af en toe.
Of de gayparade,whahaha
Sensation white.. Niets mis mee. Het is wel het feest dat het aller snelst uitverkocht is elk jaar. En die homos die daar volgens julie lopen, dat maakt geen reed uit aangezien daar ook veel mooie dames lopen.Florian01 zei:flash kieke zei:Trip Unit zei:Kijk maar uit dat je het niet op een feest als Sensation White zegt :Pflash kieke zei:Deranged zei:Of jongeheer, heel af en toe.
Of de gayparade,whahaha
HAHAHAHAHAJa of de gayparade HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
laan zei:Sensation white.. Niets mis mee. Het is wel het feest dat het aller snelst uitverkocht is elk jaar. En die homos die daar volgens julie lopen, dat maakt geen reed uit aangezien daar ook veel mooie dames lopen.
jam jam :P
need^weed zei:spekken dat gaat toch nergens over![]()
In me tuin heb ik nog wat liggen,moet je het hebben?fun zei:rozemarijn