Hoe oud bij eerste keer blowen?

Hoe oud waren jullie toen je je eerste jointje opstak? en deed je het regelmatig?

Ik begon ermee toen ik 15, bijna 16 was. rookte wel bijna elke week :stoned:

edblok2

Bewuste gebruiker
jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz. :) MAn dat was me een mooie tijd :hearteyes:

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
was 13 of 14, toen ik bijna 17 was is het dagelijks blowen begonnen
nu wel spijt van dat ik er toen niet nog een paar jaar met had gewacht, maarja, als je jong bent :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
experimental zei:
25tolife zei:
Voor mij exact hetzelfde als hierboven ook :)

hm. en waar sta je nu? want ik zit nog steeds niet aan de 17 x)

Haha oke nu 26 jaar en blow dagelijks, stukje minder nu maar nog wel gram per dag of meer soms. Op vakantie blow ik nooit eigenlijk wat prima gaat dan :)

Kate

Newbie
Ik was 15, maar voelde er toen niet echt veel van.
Toen 2 en een halfjaar niks gerookt en vanaf mijn 17e doe ik dat wel regelmatig.

Ruski

Newbie
mijn aller eerste hit was toen ik 12 was, daarna tot mijn 13e nix meer gedaan, en nu ben ik onderhand al 21 en nog nooit echt gestopt

Ruski~

Tufnut

Badass junkie
edblok2 zei:
jaar of 13, 14 denk ik.
Jammer dat die tijd niet meer terug komt, de magie is er nu wel vanaf. De lachkicks, van een berg afrollen, stiekem in het fietsenhok blowen enz. :) MAn dat was me een mooie tijd :hearteyes:

Ik ook 13 of 14. Die tijd had zeker wel wat. De magie is er echter pas afgegaan toen ik al jaren dagelijks blowde en het echt teveel werd. Teveel als in in de ochtend beginnen, dan de hele dag door en voor het slapen nog even 2 roken. De magie komt echter weer terug als je af en toe een tijdje niet blowt; de zogenaamde tolerantiebreak.

NB: Een tijdje is minstens zo''n 4-6 weken.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
14 jaar was eigenlijk de bedoeling dat ik het gewoon in de vakanties en weekends ging doen maar dat is niet gelukt enu rook ik dus rond de 3 gram per dag

grtzz :wave:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
edblok2 zei:
vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag? :openmouth:

ik heb nog al gehoord dat mensen dat redelijk veel vinden maar als ik eerlijk ben kom ik er soms maar nipt mee toe of kan ik zelf bij gaan halen.
spijtig genoeg ben ik hier echt verslaafd aan, 's morgens het eerste wat ik doe als ik mijn ogen open doe is een hele dikke joint roken :stoned:. kvind het spijtig omdat het dan ook nog veel geld kost want van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel dus moet ik altijd haze (amnesia ofzo) nemen en dat kost toch al snel tussen de 12-13 euro.
dus om te antwoorden op je vraag vind ik het eigenlijk veel .

grtzz :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dan ben je 39euro per dag aan wiet kwijt??? zonde... als ik jou was zou ik zelf een paar plantjes kweken dan kun je zoveel blowen als je wil en kost het niets. en ik vind die kwaliteit beter dan van die opgepomte amnesia etc van in de coffeeshop en die is veeeeeel te overprijst voor wat het is . groet

btw ik rook wiet vanaf mn 13.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
jep idd kben elke dag veel geld kwijt.
jah mss kan ik idd veel beter een paar plantjes zetten. kga straks eens de smartshops afgaan en kijken waar ik de beste zaatjes kan halen.

maar binnen planten kan je die gewoon het hele jaar door zetten of is er een seizoen waar ik ze het beste kan kweken?

grtzz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
binnenkweek raad ik je niet aan omdat dit als professioneel word beschouwd dus illegaal, buitenkweek word gedoogd en komt er meer oogst van je plant dus zet em lekker in je tuin in oktober zou je al zeker kunnen knippen drogen en blik je voorraad in in luchtdichte potten dit blijft wel een jaar goed, dus kan je elk jaar gratis roken :grin:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ok dank je voor het goei idee :grin: . ga me straks dan wat zaatjes halen voor buitenkweek, kdenk dat dit me idd veel goedkopen gaat uitkomen

grtzz

Tufnut

Badass junkie
lsdlicious zei:
van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel

Je moet natuurlijk helemaal niks.... je hebt ook zoiets als een keuze. Bij verslavingen (zeker bij blowverslaving) is de kracht van een echte keuze groot...

JWCF

Newbie
Ik was 16, blow sinds m'n 17e meestal wekelijks wel een paar weg met wat vrienden, ben nu bijna 19.

Rendeo

Belezen gebruiker
Mijn eerste joint was op men 13de maar begon al snel dagelijks te worden, ben nu bijna 24 en rook 25 gr in 2 weken.. Had ik geweten dat ik zo verslavingsgevoelig ben... :grin:

dernael

Bewuste gebruiker
Ik was 16 toen ik mijn allereerste voorgedraaide hasj-jointje rookte. In het begin viel het wietgebruik best mee, maar in de loop der tijd heb ik een gewoonte ontwikkelt om elke dag een jointje te roken.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
13-14, van 15-17 gelegenheidsblower/weekend vanaf 17/18-heden(22) dagelijks een grammetje ongeveer.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik was 17, heb eerder geblowd dan ik gerookt heb. :") Heb het eigenlijk maar 1x per (half)jaar ongeveer gedaan vanaf toen omdat ik er meestal niet zoveel van merkte.
Sinds paar maanden nu denk ik 1x in de 2/3/4 weken. Da's alsnog niet veel natuurlijk.

Kenaz

Newbie
Roken vanaf mijn 15j, blowen ietsje erna, maar ook nog 15j.

Vanaf mijn 18 dagelijks, ben er nu 26.

Wel tussendoor eens een periode niets of minder. Maar toch niet zo vaak als mijn portemonnee/gezondheid zou willen. Roken nog nooit mee gestopt, maar dat zou ik op termijn toch willen gaan stoppen of minderen (maar minderen is sowieso link). Vanaf ik een koffie of biertje op heb, krijg ik gegarandeerd al zin in een sigaret. Of bij bepaalde rituelen, waar altijd sigaretten met/na gepaard gingen.

good_TIMes

Net vijftien dat werd na een half jaar toch een goede drie keer per week maar het effect vervaagde zodanig dat ik het veel lekkerder vind om maandelijks 2/3 jointjes te roken waar ik me prima aan kan houden :stoned:

eeneend

Ik was 14, na een half jaar toen wekelijks gaan blowen en een paar maanden daarna een bong gekocht en sinds dien geen dag zonder.

WeirdyBeardy

Dagelijks blowen... Moet er niet aan denken zeg. Ben sowieso niet zo'n fan van roken, maar ik vind het op zijn tijd erg lekker. Ben er pas op mijn 26e ofzo mee in aanraking gekomen, was er nieuwsgierig naar dus heb ik het geprobeerd. Ik zie het een beetje als drinken, je gaat toch ook geen bier drinken tussen de lessen door op school? En ik drink ook niet elke dag. Beetje hetzelfde idee. Zo blijft het lekker :beer:

DevilWish

Newbie
Ik was 14 maar ik was nog in mijn moederland - Bulgarije, en dat was echt brol, allez nu dat ik het kan vergelijken toen was ik er blij mee omdat ik niks beters kende maar tot mijn 17de heb ik nooit dagelijks gerokt fzo, gewoon af en toe es.

de hofnar

Ik was 13 en het dagelijks blowen is denk ik begonnen toen ik bijna 16 was. Ben nu 18 en rook heel verschillend per dag, gemiddeld 4/5 joints denk ik :mrgreen: :stoned:

Bovenaan