hoe paddos gebruiken??

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik en een vriendin zijn van plan om eens paddos te proberen, maar hoe eet je het? heeft iemand tips en zo.. aub

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wij eten ze altijd met youghourt of iets in die aart, gewoon die paddestoel in je mond steken, goed kauwen, stukje youghourt of chocolade of iets anders, goed blijven kauwe en dan doorslikken

Haze

Bewuste gebruiker
Stappenplan paddo eten:

1: Steek Paddo in mond
2: Kauw
3: Kauw tot het een papje is en het ranzig en bitter word
4: Slik
5: Trip

Mac...

Badass junkie
Mijn favoriet: theetje trekken.
Paddo's met een afgemete hoeveelheid water minuutje of 15 laten koken, van het water thee zetten. Paddo's ook opeten, gewoon bij de thee, smaken ze ook naar thee. Andere mogelijkheden met water ook mogelijk, zoals cup-a-soup oid.

Je kan ze ook zo eten, maar je moet goed kauwen, en tja ik weet niet of je ze wel eens gezien hebt, maar die dingen stop ik echt niet zo in mjn mond. Gedroogde paddo's zijn echter wel makkelijk te eten, maar moeten ook grondig gekauwd worden.

JJJ

Bewuste gebruiker
Er zijn eigenlijk 2 manieren: eten of thee maken. Als je ze eet duurt de trip wat langer, als je thee maakt begint de trip eerder, is de piek wat heftiger en is het wat eerder afgelopen.

In het geval van thee kook ik graag stukjes paddo in een kop water, en doe er later cup-a-soup bij. Je hebt dan cup-a-soup met stukjes paddo, en je proeft er niks van :)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
ik maak ook altijd thee, doe er 2 schepjes suiker bij ( bruine suiker ), niet dat de trip daardoor minder wordt?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
hoop dat het daardoor niet minder wordt.. ik heb er geen last van gehad... met suiker had ik evengoed een uber trip

Mac...

Badass junkie
Mja honing bestaat volgens mij ook voor een groot deel uit suiker, maar weet ik ff niet meer zeker.

Ezther

Newbie
Ik heb een keer paddos door de keukenmachine gehaald(de moderne huisvrouw). Daarna heb ik theezakjes opengeknipt en de helft van de thee eruit gedaan(anders word de thee te sterk, omdat het heel lang moet trekken) en gevult met de gemalen paddo. Daarna weer dichtgenaait. Super handig, en het werkte goed!
Dan heb je niet van die vieze stukjes in je mond, en je proeft de paddo bijna niet, je voelt hem wel!

Wortel

Bewuste gebruiker
Freaky high zei:
ik en een vriendin zijn van plan om eens paddos te proberen, maar hoe eet je het? heeft iemand tips en zo.. aub
Men pakt een koekenpan, doet er boter in, dan een ei gooit de paddo`s er doorheen. Bakken maar :)

een x verse paddos gegeten zo uit het bakkie das egt smerig oowk hoe ut er uit ziet maaja uur later nog niets 2 uur later nog niets :angry: :smilingimp:
toen nog maar een kletser en een lijntje genomen die hakte er wel lekker in binnen kort weer een x paddoen dan maar es die thee proberen :beer:

Qocaïne

Badass junkie
Pak yoghurt bij de hand. Handig en nog lekker ook!

Paddestoel in je mond.. kauwen met je neus dicht.. en daarna doorslikken met een scheut yoghurt. Huppakee!!

spacekonijn

Badass junkie
rode wijn zorgt ervoor dat de smaak bijna compleet verdwijnt .

dus ff goed kauwen klein beetje wijn erachteraan..
dat is goed te doen , maar zorg wel dat je weinig wijn drinkt zodat je nuchter blijft

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Freaky high zei:

Verse eet je zo weg,smaken net als champies,en als je die niet lekker vindt,boeien..weet waarvoor je ze eet...om te trippen toch? hupsakee goed kauwen en zelfs beetje soppen in de mond tot een papje..komen ze sneller aan...en slikken die handel...goeie reis..Ik lust nu champions doordat ik paddos zo vers kon vreten..

Gedroogde zijn beter met thee,aangezien ze vaak naar shit ruiken en smaken..

Mac...

Badass junkie
ja je weet zeker waarvoor je ze eet, mja die vochtige vind ik maar "raar" uitzien, die droge die eet ik makkelijk genoeg weg. Zelfs een keer terwijl ik ergens naar op weg was gewoon ff een portietje naar binnen gewerkt. Maar idd kauwen tot er niks meer van over is.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
ja je weet zeker waarvoor je ze eet, mja die vochtige vind ik maar "raar" uitzien, die droge die eet ik makkelijk genoeg weg. Zelfs een keer terwijl ik ergens naar op weg was gewoon ff een portietje naar binnen gewerkt. Maar idd kauwen tot er niks meer van over is.

Klopt zit vaak zelfs dat groene schimmelachtige op de steel,en onderaan de steel vaak nog wat grond wat op shit lijkt...gewoon fear factor stijl eten...knopje omzetten en kanen..no prob..je kan het zelfs nog lekker gaan vinden..hehe

Maar had laatst gedroogde hawaiaanse,daar moet je niet aan ruiken want die ruiken echt naar lijk...bah bah daar had ik wel ff thee bij nodig,ook al is het weinig aangezien ze gedroogd zijn..als je eraan geroken hebt krijg je echt kotsneigingen...tenminste ik dan he..

Mischien zijn er wel liefhebbers van lijkegeur..hehe

Mac...

Badass junkie
Hoeveelheid gif blijft volgens mij idd precies het zelfde. Nja de massa gif is dat tov de massa van het steeltje wel een stuk groter, dus in principe worden de paddo's sterker, maar je gaat er niet harder van trippen, omdat je nog steeds dezelfde hoeveelheid gif in je lijf krijgt.

Mac...

Badass junkie
ja das idd de naam van het gif,
nja het beestje hoeft maar een naam te hebben, in mijn ogen is het gif, in dat van andere mss niet, nja doet er verder ook niet toe.

myself

Newbie
in een bouilonnetje :P was errug lekker!! net champignonne kippe soep :P alleen beetje taai :P vind het ook niet heel vies om ze zo op te eten!! liet ze zacht worde in me mond dan goed kauwe en daarna doorslikke en wat water er acher aan... hoppa

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
wij eten ze altijd met youghourt of iets in die aart, gewoon die paddestoel in je mond steken, goed kauwen, stukje youghourt of chocolade of iets anders, goed blijven kauwe en dan doorslikken

k heb gehoord dat chocolade toch de trip verminderd/tegenwerkt,,,,

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
need^weed zei:
Mr.jiho zei:

k heb gehoord dat chocolade toch de trip verminderd/tegenwerkt,,,,

niet juist

oké ik vond dit zelf ook nogal vreemd,,, wnt paddo repen die zijn ook vn chocolade :rolleyes:

Bovenaan