Freaky high
Bewuste gebruiker
ik en een vriendin zijn van plan om eens paddos te proberen, maar hoe eet je het? heeft iemand tips en zo.. aub
Men pakt een koekenpan, doet er boter in, dan een ei gooit de paddo`s er doorheen. Bakken maarFreaky high zei:ik en een vriendin zijn van plan om eens paddos te proberen, maar hoe eet je het? heeft iemand tips en zo.. aub

Freaky high zei:ik en een vriendin zijn van plan om eens paddos te proberen, maar hoe eet je het? heeft iemand tips en zo.. aub
Mac... zei:ja je weet zeker waarvoor je ze eet, mja die vochtige vind ik maar "raar" uitzien, die droge die eet ik makkelijk genoeg weg. Zelfs een keer terwijl ik ergens naar op weg was gewoon ff een portietje naar binnen gewerkt. Maar idd kauwen tot er niks meer van over is.
Mac... zei:Maar jullie eten ze dan wel gewoon zo, vochtig uit het bakje op?
Qocaïne zei:Mac... zei:Maar jullie eten ze dan wel gewoon zo, vochtig uit het bakje op?
Yep![]()
Mr.jiho zei:wij eten ze altijd met youghourt of iets in die aart, gewoon die paddestoel in je mond steken, goed kauwen, stukje youghourt of chocolade of iets anders, goed blijven kauwe en dan doorslikken
need^weed zei:Mr.jiho zei:wij eten ze altijd met youghourt of iets in die aart, gewoon die paddestoel in je mond steken, goed kauwen, stukje youghourt of chocolade of iets anders, goed blijven kauwe en dan doorslikken
k heb gehoord dat chocolade toch de trip verminderd/tegenwerkt,,,,
spacekonijn zei:need^weed zei:Mr.jiho zei:wij eten ze altijd met youghourt of iets in die aart, gewoon die paddestoel in je mond steken, goed kauwen, stukje youghourt of chocolade of iets anders, goed blijven kauwe en dan doorslikken
k heb gehoord dat chocolade toch de trip verminderd/tegenwerkt,,,,
niet juist