Hoe puur kan coke ?

Spor

Wijs gebruiker
Hallo,

Vraagje voor de kenners:

Hoe puur kan coke ? ik dacht zelf iets van 87 of 89% max... iemand ?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Snuifbare sos is cocaine-hydrochloride, dat betekent dat er aan elk molecuul een HCL molecuul vastzit. HCL weegt ongeveer 10% van het totale gewicht, dus je zou kunnen zeggen dat coke nooit puurder is dan 90%. Ik heb uit geen enkele bron, wetenschappelijk of niet, vernomen dat pure cocaine niet snuifbaar zou zijn. Ik zou ook niet weten waarom dat dan zijn, dus dat lijkt me nogal bullshit...

Tripper

Wijs gebruiker
magical zei:
Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt :hearteyes:

Ja :flushed: De maatschappij heeft mij zo gemaakt. :( Maar ik ben wel altijd lief tegen lieve mensen, maar tegen de kwade treed ik meedogenloos op. Dat is niet altijd goed, maar jah, anders gaan mensen over me heen lopen en dat wil ik niet.. Sry :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Atropa

Bewuste gebruiker
Op de velden is het dacht ik 95%. Omdat cement en amoniak worden gebruikt om de kristallen te ontrekken.

Er zal dan wel een methode zijn om de cement en amnoniak uit het spul te ontrekken zodat echt zuivere kristallen overblijven. Maar op de velden gebeurd dit niet. Daar wordt het voor 800 EU per kilo aan de guerilla's verkocht.

En op eerste hand wordt het vaak al versneden.

Synthetische coke is 100% puur. wordt gtebruikt bij neusoperaties o.a. Chemisch gezien is het haalbaar, praktisch gezien niet.

magical

Experimenterende gebruiker
Tripper zei:
magical zei:
Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt :hearteyes:

Ja :flushed: De maatschappij heeft mij zo gemaakt. :( Maar ik ben wel altijd lief tegen lieve mensen, maar tegen de kwade treed ik meedogenloos op. Dat is niet altijd goed, maar jah, anders gaan mensen over me heen lopen en dat wil ik niet.. Sry :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Tis goed joh :hearteyes: :wave:

Spor

Wijs gebruiker
wat een reacties :)

ik dacht inderdaad ook iets in de buurt van 89,3%

Dan heb ik het natuurlijk over snuifcoke, die in de laatste had word verkocht. Sowiso bijzonder kleine kans dat het dan nog zuiver is maargoed.

Bedankt !

Tony Montana

Belezen gebruiker
Spor zei:
Hallo,

Vraagje voor de kenners:

Hoe puur kan coke ? ik dacht zelf iets van 87 of 89% max... iemand ?

ook al is het al een ouder topic. topic bestaat sinds 2007.
maar ik zal mijn licht er eens op schijnen.... in de huidige toestand.

coke kan nooit helemaal 100% zijn. dat is technisch onmogelijk. chemisch kan het wel, maar dat is niet aan te raden.

Het komt Nederland al versneden binnen. Ik schat het percentage dan op +/- 80%-85%.
Daarna wordt het nog eens een aantal keren versneden door: de "grote" dealer, de "kleine" dealer en de low life dealer die alleen maar denkt aan winst maken.
Als je geluk hebt koop je het bij een "kleine" dealer. Dan heb je nog goede kwaliteit. Zo tussen de 70% en de 80%.
Maar helaas zijn er in Nederland op bijna elke straathoek wel low life dealertjes te vinden die het weer fucked up versnijden. Dan houdt je gemiddeld een kwaliteit over van +/- 50%.

En zelfs dan kan het voorkomen dat het nogmaals versneden wordt.

Wil je het zo puur mogelijk hebben, dan moet je een vliegticket kopen naar colombia ofzo.

Groeten,

Tony

Tripper

Wijs gebruiker
Tony Montana zei:
ook al is het al een ouder topic. topic bestaat sinds 2007.
maar ik zal mijn licht er eens op schijnen.... in de huidige toestand.

Topic oud? Dat valt wel mee hoor. 05 jun 2008 :tearsofjoy:

junkie XS

moet je even bij youtube cocaine peru intypen dan zie je hoe het word gemaakt met supermooi resultaat zo' n heerlijk brok dus je denkt dat dat dan 90% is mmm...

Deep Blue

Bewuste gebruiker
junkie XS zei:
moet je even bij youtube cocaine peru intypen dan zie je hoe het word gemaakt met supermooi resultaat zo' n heerlijk brok dus je denkt dat dat dan 90% is mmm...

dus als het er zo uit ziet dan is ook zo he :rolleyes:

De poeder die je snuift is idd een zout, anders kan het niet neerslaan uit de oplossing waarin het gemaakt/geëxtraheerd wordt
Dus 100% cocaine-poeder bestaat niet.

Escobars

Newbie
80/85% kwaliteit coke koop ik wel eens voor 35/40 euro de gram toppie spull
maar ja het ligt ook vaak aan je zelf : :sunglasses:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
op straat word toch veel rommel verkocht (bij ons in de buurt toch) meestal van 1kg er 2 gemaakt denk ik :angry: .en ja reisje colombia of brazilië daar is het lekker spul.vriend van me heeft 2 weken in brazilië geweest tussen de kerstdagen en heeft daar de beste coke ooit gesnoven zij die.de dealer (pimp van het hoertje dat hij had uitgekozen :grin: ) zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.

junkie XS

evil_kermit zei:
op straat word toch veel rommel verkocht (bij ons in de buurt toch) meestal van 1kg er 2 gemaakt denk ik :angry: .en ja reisje colombia of brazilië daar is het lekker spul.vriend van me heeft 2 weken in brazilië geweest tussen de kerstdagen en heeft daar de beste coke ooit gesnoven zij die.de dealer (pimp van het hoertje dat hij had uitgekozen :grin: ) zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.

zoiets ligt er nu voor me:grin:

Spor

Wijs gebruiker
evil_kermit zei:
zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.

Oke, DF trip naar brazillie dus :grin: inschrijven nu mogelijk :sunglasses:

Bij ons is de C niets dan rotzooi je hebt meer problemen met je neus dan dat je plezier hebt van het spul. Nooit meer met zulk spul, met C va 89% daarentegen.....

4 fmp

Belezen gebruiker
Hahaha 85% zuiver?
daar heb ik wel 50 euro de gram voor over. Mensen willen meestal best betalen voor kwalitijd.
Liever goeie voor 50 euro dan dat kutspul voor 35. De sos in Groningen komt nooit boven de 50% en dan heb je al goeie, momenteel is het helemaal kut. Je raakt meer versuft van deze coke dan dat je weer helemaal helder bent :(

hi, ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb nu voor het eerst coke gekocht om op een party te gaan gebruiken. normaal pak ik wat pillen maar dan ben ik de volgende dag en de dag erop zo verrot dat ik eens iets anders wil gaan proberen. vrienden van mij gebruiken altijd al coke en hebben dan nergens last van dus dit lijkt me de beste drug om dan te kiezen. nu heb ik van een collega van mij het spul gekocht en hij vertelde mij dat dit crystal was. ken het spul niet jullie wel? hij zei kijk het glanst helemaal dat betekent dat het echt goed is, als hij niet glanst is het teveel versneden. kunnen jullie dat beamen of is het gewoon een verkooptrucje? ik moet het ook helemaal zelf poederig maken want het zijn allemaal kleine blokjes. nu is mijn vraag eigenlijk, kennen jullie crystal en hoort coke te glanzen en is hij dan vrij puur?

Drientje

DF-koning
WTF? Ik zou als jou was eerst even langs een testcentrum gaan met jou 'Coke´ . Ik heb nog nooit gehoord dat coke crystal genoemd werd en dat het glansde! Volgens mij is de enige drugs die glanst alsof het crystal is :ketamine.

Ga AUB naar een testcentrum, ik heb geen adres voor je maar de mensen hier kunnen je wel verder helpen met een adres. Neem echt geen sleutelpuntje toodat je weet wat je hebt, dit is hoogst gevaarlijk!

Succes!

heb het nog eens goed nagevraagd en het blijkt flakes kristal te zijn.
heb in een ander topic al meer hierover gelezen en daar kennen ze het wel. denk dus dat het wel goed zit, ook omdat die collega van me ook een vriend is dus we zien het vanavond op sensation black wel.

groetjes
a first timer

TrippleKX

Belezen gebruiker
first timer zei:
hi, ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb nu voor het eerst coke gekocht om op een party te gaan gebruiken. normaal pak ik wat pillen maar dan ben ik de volgende dag en de dag erop zo verrot dat ik eens iets anders wil gaan proberen. vrienden van mij gebruiken altijd al coke en hebben dan nergens last van dus dit lijkt me de beste drug om dan te kiezen. nu heb ik van een collega van mij het spul gekocht en hij vertelde mij dat dit crystal was. ken het spul niet jullie wel? hij zei kijk het glanst helemaal dat betekent dat het echt goed is, als hij niet glanst is het teveel versneden. kunnen jullie dat beamen of is het gewoon een verkooptrucje? ik moet het ook helemaal zelf poederig maken want het zijn allemaal kleine blokjes. nu is mijn vraag eigenlijk, kennen jullie crystal en hoort coke te glanzen en is hij dan vrij puur?

MDMA Kristallen misschien?

Crystal Meth? (ik weet niet hoe dat eruit ziet)

Bovenaan