Tripper zei:maar dat kun je niet snuiven denk ik..
magical zei:Tripper zei:maar dat kun je niet snuiven denk ik..
Dus dat vraagt hij dan volgens mij niet.
Waarom zo weinig dan? Base Coke kun je toch ook zo goed als 100% maken, waarom dan geen zouten? In een goed lab kun je hele schone coke maken.El Retro zei:89.3%
Tripper zei:magical zei:Tripper zei:maar dat kun je niet snuiven denk ik..
Dus dat vraagt hij dan volgens mij niet.
Ik denk: "Ik zet het er ff bij", voor als mensen gaan experimenteren met het re-extraheren van Sos, DUS!!!! En jij geeft toch een meer offtopic antwoord, DUS!!
magical zei:Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt![]()
Tripper zei:magical zei:Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt![]()
JaDe maatschappij heeft mij zo gemaakt.
Maar ik ben wel altijd lief tegen lieve mensen, maar tegen de kwade treed ik meedogenloos op. Dat is niet altijd goed, maar jah, anders gaan mensen over me heen lopen en dat wil ik niet.. Sry
![]()
![]()
![]()

Spor zei:Hallo,
Vraagje voor de kenners:
Hoe puur kan coke ? ik dacht zelf iets van 87 of 89% max... iemand ?
Tony Montana zei:ook al is het al een ouder topic. topic bestaat sinds 2007.
maar ik zal mijn licht er eens op schijnen.... in de huidige toestand.
junkie XS zei:moet je even bij youtube cocaine peru intypen dan zie je hoe het word gemaakt met supermooi resultaat zo' n heerlijk brok dus je denkt dat dat dan 90% is mmm...
hahahahaEscobars zei:80/85% kwaliteit coke koop ik wel eens voor 35/40 euro de gram toppie spull
maar ja het ligt ook vaak aan je zelf :![]()
evil_kermit zei:op straat word toch veel rommel verkocht (bij ons in de buurt toch) meestal van 1kg er 2 gemaakt denk ik.en ja reisje colombia of brazilië daar is het lekker spul.vriend van me heeft 2 weken in brazilië geweest tussen de kerstdagen en heeft daar de beste coke ooit gesnoven zij die.de dealer (pimp van het hoertje dat hij had uitgekozen
) zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.
junkie XS zei:hahahahaEscobars zei:80/85% kwaliteit coke koop ik wel eens voor 35/40 euro de gram toppie spull
maar ja het ligt ook vaak aan je zelf :![]()
evil_kermit zei:zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.
El Retro zei:89.3%
mike1 zei:35€ voor 85% is wel een mooie prijs. Die vind je hier niet. Je hebt een goeie dealer vast.
dat wil ik wel eens meemaken!!first timer zei:hi, ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb nu voor het eerst coke gekocht om op een party te gaan gebruiken. normaal pak ik wat pillen maar dan ben ik de volgende dag en de dag erop zo verrot dat ik eens iets anders wil gaan proberen. vrienden van mij gebruiken altijd al coke en hebben dan nergens last van dus dit lijkt me de beste drug om dan te kiezen. nu heb ik van een collega van mij het spul gekocht en hij vertelde mij dat dit crystal was. ken het spul niet jullie wel? hij zei kijk het glanst helemaal dat betekent dat het echt goed is, als hij niet glanst is het teveel versneden. kunnen jullie dat beamen of is het gewoon een verkooptrucje? ik moet het ook helemaal zelf poederig maken want het zijn allemaal kleine blokjes. nu is mijn vraag eigenlijk, kennen jullie crystal en hoort coke te glanzen en is hij dan vrij puur?