hoe reageer je dan?

joels

Newbie
Hb n vraagj..ben het ZEKER niet van plan!! Wat zou het geven als je iemand zonder dat ie het weet XTC/LSD/MDMA... geeft...
Hoe voelt die zich en wat moet die dn denken :tongueout:...is het een slechte ervaring ? nogmaals ben het zeker niet van plan andrs zou ik het ook niet vragen maar gwn doen. Maar zoiets doe je niet vindik. kzou me niet kunne inbeelde wat ik zou voele bij mn eetste keer als ik het niet wist ...ging al ongeloooooofelijk strak vn eerste keer en wistet lekker wel :P ...
Geniet er ng van :wink: :grin:

matthijs

Badass junkie
Als je LSD in iemands drankje knalt denkt diegene dat hij gek wordt. Zo simpel si het gewoon...je wordt er ook gewoon gek van.
XTC kan iedereen wel handelen lijtk me.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
volgens de wet is iemand lsd geven het zelfde als een aanslag op z'n leven plegen, poging tot moord dus

davie

Wijs gebruiker
Dat je het niet gaat doen is al goed, maar waarom heb je dan eigenlijk nog een antwoord nodig. :confused:

davie

Wijs gebruiker
Bij xtc denk ik dat de meeste wel denken van wat is dit nu. Zolang ze niet fout gaan zal het denk ik wel meevallen. Maar met LSD is denk ik wel gevaarlijk als iemand helemaal para wordt

matthijs

Badass junkie
Weet wel wat ík dacht bij min eerste keer LSD en ik had al hooggespannen verwachtingen.
We hebben toen letterlijk tegen elkaar gezegd: "Ik kan me goed voorstellen dat je in zo'n staat, met 3 keer zoveel LSD in je flikker, denkt dat je kan vliegen en uit het raam springt."

lazybones

Experimenterende gebruiker
Drugs geven aan iemand die ze bewust neemt vind ik al riskant. Je weet nooit of ie 't aan kan. Iets stiekem geven is echt foute boel. Dat slachtoffer weet niet wat em gebeurd.. Zeker met lsd. Levens gevaarlijk volgens mij.

Jeller

Badass junkie
kdenk niet dat iedereen fout zou gaan op lsd hoor... sommigen zouden mss beseffen dat ze lsd toegediend kregen, maar kdenk toch dat de meerderheid slecht gaat

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Het ligt eraan.. Als je XTC in je drankje krijgt, en je kent het gevoel dan weet je het wss meteen, en soieso dat moet je wel kunnen handelen..

Maar LSD is echt een ander verhaal, er is geloof ik nix ergers/engers dan een onverwachte LSD trip ! Dan denk je idd dat je helemaal bent doorgedraait, dus dan raak je in paniek en word je bang en ja dan gaat 't helemaal fout denkik

El Retro

Wijs gebruiker
Deep Blue zei:
Hay, wat zou er gebeuren als je stiekem een flinke scheut G in iemand zijn bietje doet?? :sunglasses:

Als diegene al dronken is, moet daarom al niet eens zijn heb je problemen. Ze hebben het is een keer bij een maat van mij geflikt die jongen wist niet wat hem overkwam. Hij is met zen liefje naar huis gegaan en die is bij hem op zijn bed blijven zitten want hij lag daar wat te draaien en te bazelen. Zen moeder helemaal in paniek... Dus ja...

Zoiets doe je gewoon niet drugs in een onwetende z'n drinken doen!

Shadow Child

diegene die zulke acties in het echt doen verdienen de galg, er is geen excuus om daar onderuit te komen.
zoweizo een mens heeft geen recht om een anders mens iets te flikken :wave:

Weednator

Bewuste gebruiker
Bij een vriend van me hebben ze ook aans xtc in z'n biertje gekapt , gevolg was : amulance kom hem komen halen :)

chr776

Let er zijn echt wel mensen die redelijk schrik hebben van drugs. Denk dat die bij gewoon mdma toegedient te krijgen toch ook verkeerd gaan.
Die mensen denken daar negatief over en negatief denken zal u verkeerd doen gaan, toch ?! Iemand die het kent zal wel weten wat er aan de hand is maar iemand die het niet doet of kent....

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als ik een nieuwe drugs nu onwetend zou toegediend krijgen het zowiezo weten dat het een drugs is omdat je normaal niet ineens in een andere wereld beland als je niets pakt(tenminste heb ik toch twijel wel is bij sommigen of dit wel zo normaal is als ik ze bezig zie:tongueout: )
maar ik zou wel met een irritant gevoel zitten van loopt dit wel goed af en dergelijke.
De CIA heeft immers vroeger wel testen gedaan op soldaten en andere onwetenden en die werden helemaal gek en men heeft het hen dan ook gauw moeten vertellen wat er met hen aan de hand was want sommigen kregen zelfmoordneigingen omdat ze fout gingen en ze dachten dat ze alleen met zelfmoord er ene einde aan zouden kunnen maken.
Albert Hoffman moet ook wel wat meegemaakt hebben op zen fietstochtje en later thuis in de zetel :tongueout:.

flashkop

Bewuste gebruiker
is idd iets heel anders ipv dat je staat te springen van geluk ga je neer van de slaap :tongueout:
dat was by ij toch zo de LAATSTE keer dat ik het nam, ik ben in slaap gevallen in discotheek en ben er pas weer beetje bovenop gekomen na een paar snatse pep.
echt rot spul vind ik

Bovenaan