zou ik ook doen, zoveel mensen die zeggen dat het niet goed is voor je, je krijgt een extra kans van je lichaam om ervan af te blijven, je lichaam verzet zich ertegenneed^weed zei:blijf van die zooi af joh....![]()
wausie91 zei:heel makkelijk spoel die troep door de wc
en gebruik het niet
Best raar opzich, ik had op zijn leeftijd al aardig wat achter de rug qua drugs. Toch vind ik het een snotjong dat te jong is om ''van het padje af te zijn van pillen en coke'' en beter in de zandbak kan gaan spelen. Ontzettend hypocriet inderdaad, dat ontken ik niet. Ik kan het dan ook niet verklaren.wausie91 zei:helemaal vant padje af van coke en pillen
PharmaPhreeK zei:mischien heb je slechte shit te pakken.....mischien kan je het beter injecteren. Wie weet, probeer het allemaal uit zou ik zeggen.
Kim zei:Ik reageerde rustig ik gebruikte het in combinatie met coke
is de crash minder en het gevioel is ook zo lekker

PharmaPhreeK zei:braken is een normale bijwerking van opiaten. Rook een joint dat schijnt te helpen tegen misselijkheid. Of neem een zeeziekte pil, maar ik weet niet of dat helpt.
Opioids are associated with a range of adverse drug reactions - mostly associated with their pharmacological actions at opioid receptors.
Common adverse reactions include: nausea and vomiting, drowsiness, dizziness, headache, orthostatic hypotension, itch, dry mouth, miosis, urinary retention, and constipation. (Rossi, 2005)
PharmaPhreeK zei:Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.