hoe reageer jij op h

vogel

Bewuste gebruiker
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
heroine is echte troep gewoon zeer zware pijnkiller waardoor je gaat braken bah bah bah en het blijft bah ook na dagelijks gebruik
ik zal wel ee opiaatallergie hebben ofzo

vogel

Bewuste gebruiker
kijken of ik tolerantie tegen de vervelende bijwerkingen zou ontwikkelen
maar dat lukte niet,,, ben er denk misschien allergisch voor???

Mr.jiho

Wijs gebruiker
need^weed zei:
blijf van die zooi af joh.... :rolleyes:
zou ik ook doen, zoveel mensen die zeggen dat het niet goed is voor je, je krijgt een extra kans van je lichaam om ervan af te blijven, je lichaam verzet zich ertegen
neem die kans!
waarom zou je zoiets uitlokken?

pasquali

Bewuste gebruiker
Beste Vogel ,

Ik vind het een beetje appart dat je mensen over maanzaad gaat waarschuwen terwijl je zelf xperimenteerd met Heroine!
Maar goed , hopelijk ben je nog niet verslaafd en kun je naar de Uva...kijk onderzoek gaat door op opium forum.
Als je steeds misselijk bent zou ik er maar mee kappen voor je het lekker gaat vinden!!!
I dee??

Liefs Nicole

pillywilly

Experimenterende gebruiker
begrijp niet dat je die 3 weken doorgaat... lijkt wel dat je graag wil dat je er hooked aan raakt.
maarjah jou feestje :wink:

kep hero 1x gedaan(per vergissing) en ben de hele dag ziek geweest...ik bleeft er toen wel vanaf hoor :P

vogel

Bewuste gebruiker
zijn er nog mensen die mijn vraag willen beantwoorden:;';';:;;
hoe reageer jij op heroine toen je er mee begon
ik ben nou trouwens gekapt met die ZOOI
bij mijn voeld het een beetje aan als alcohol, alleen dan iets minder duizelig,maar wel iets meer kotsen, en worde er gewoon super duf van
nee niet leuk en het lukt me niet om het leuk te vinden,, das wel beter dan
bof ik is effe dat ik dat troep niet lekkah vind

pillywilly

vond het wel een beetje op die kratom lijken.... alleen vond ik die kratom relaxed en die hero net veel "TE"

//edit
alleen tjaaa ben ik ook geen hero gebruiker (ooit 1x), en kan ik hier nie echt over meepraten....gelukkig:wink:

Deranged

Badass junkie
wausie91 zei:
heel makkelijk spoel die troep door de wc
en gebruik het niet
wausie91 zei:
helemaal vant padje af van coke en pillen
Best raar opzich, ik had op zijn leeftijd al aardig wat achter de rug qua drugs. Toch vind ik het een snotjong dat te jong is om ''van het padje af te zijn van pillen en coke'' en beter in de zandbak kan gaan spelen. Ontzettend hypocriet inderdaad, dat ontken ik niet. Ik kan het dan ook niet verklaren.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
mischien heb je slechte shit te pakken.....mischien kan je het beter injecteren. Wie weet, probeer het allemaal uit zou ik zeggen.

pillywilly

PharmaPhreeK zei:
mischien heb je slechte shit te pakken.....mischien kan je het beter injecteren. Wie weet, probeer het allemaal uit zou ik zeggen.

hahaha lol

ja hier ga ik in mee... ga netzo lang door tot het wel goed werkt...de aanhouder wint!

Kim

Wijs gebruiker
Ik reageerde rustig ik gebruikte het in combinatie met coke
is de crash minder en het gevioel is ook zo lekker

vogel

Bewuste gebruiker
Kim zei:
Ik reageerde rustig ik gebruikte het in combinatie met coke
is de crash minder en het gevioel is ook zo lekker

maar moest je dan niet braken van de heroine?
wat kan je doen tegen het braken,?
heel voorzichtig langzaam over meerdere mini porties verdelen
bv half uur lang snuiven? dat helpt wel om dan niet supersuf
te worden en te moeten braken,
meestal moet ik braken 2 a 3 uur na het moment van gebruik :wave:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
braken is een normale bijwerking van opiaten. Rook een joint dat schijnt te helpen tegen misselijkheid. Of neem een zeeziekte pil, maar ik weet niet of dat helpt.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
braken is een normale bijwerking van opiaten. Rook een joint dat schijnt te helpen tegen misselijkheid. Of neem een zeeziekte pil, maar ik weet niet of dat helpt.

gast je loopt telkens wel te lullen. maar heb je zelf wel eens een opiaat gebruikt? zo kom je in iedergeval niet over.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Opioids are associated with a range of adverse drug reactions - mostly associated with their pharmacological actions at opioid receptors.

Common adverse reactions include: nausea and vomiting, drowsiness, dizziness, headache, orthostatic hypotension, itch, dry mouth, miosis, urinary retention, and constipation. (Rossi, 2005)

Bovenstaande uit wikipedia

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.

De eerste paar keer heb je het braken en misschien wat misselijkheid, maar het word helemaal (door mij iig) niet als naar ervaren, ik word er niet anders van sterker nog ik denk dat de meeste zich er geen bal van aan trekken.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Tuurlijk, lijkt mij ook niet heel erg als je fucking high bent. Braakje doen,boeie. Maar andere mensen vinden dat wel vervelend.

Dat je na een paar keer niet meer hoeft te braken komt omdat je tolerantie opbouwt. Als je je dosis verhoogt zal je waarschijnlijk wel weer moeten braken. Maar dat kan jij waarschijnlijk beter vertellen...

Bovenaan