Hoe sletterig ben jij?

Autsider

Belezen gebruiker
83% Slut

Valt toch wel mee?

valt me nog mee dat er niet een vraag zit van: hoeveel relaties heb jij op dit moment, met mijn 4 dinnetjes voel ik me toch wel een aardige slet :P

JunkXL

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
JunkXL zei:
En hoeveel eigenwaarde hebben jullie??
Genoeg, meer dan jij denk ik.

Ik ga niet op een forum lopne bitchen als dingen me niet aan staan.

Niet??? Dus ik was gewoon aan het dromen dat ik een reactie had??
Tsja..Ik heb geen lucide nodig om in te kunnen zien dat geen commentaar, ook een commentaar is!
En met mijn eigenwaarde is niks mis! Ik voel me niet aangevallen door een vraagstelling.
Ik heb nooit gezegd dat jullie daadwerkelijk geen eigenwaarde hebben dat is misschien een verkeerde interpretatie van jou kant...
Ik vroeg hoeveel je hebt, niet of je het hebt!
Typerend is dat jij je wel aangevallen voelt.

People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think.

Drientje

DF-koning
JunkXL zei:
Drientje zei:
JunkXL zei:
En hoeveel eigenwaarde hebben jullie??
Genoeg, meer dan jij denk ik.

Ik ga niet op een forum lopne bitchen als dingen me niet aan staan.

Niet??? Dus ik was gewoon aan het dromen dat ik een reactie had??
Tsja..Ik heb geen lucide nodig om in te kunnen zien dat geen commentaar, ook een commentaar is!
En met mijn eigenwaarde is niks mis! Ik voel me niet aangevallen door een vraagstelling.
Ik heb nooit gezegd dat jullie daadwerkelijk geen eigenwaarde hebben dat is misschien een verkeerde interpretatie van jou kant...
Ik vroeg hoeveel je hebt, niet of je het hebt!
Typerend is dat jij je wel aangevallen voelt.

People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think.

Hoe meet jij eigenwaarde?

En verder veeg ik mijn reet af met jou mening want je hebt al een vooroordeel over mij omdat ik een vrouw ben gezien je stukje in een ander topic.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik veroordeel niemand, sletterige mannen veeg ik ook m'n reet mee af, evengoed als met vrouwen :wave:.

Mensen die anderen pijn doen omdat ze hun kut/lul niet in bedwang kunnen houden... :kots:

Buiten relaties echter kan het me geen hol schelen :mrgreen: als je maar gelukkig bent toch.

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
Hoe meet jij eigenwaarde?

En verder veeg ik mijn reet af met jou mening want je hebt al een vooroordeel over mij omdat ik een vrouw ben gezien je stukje in een ander topic.[/quote]

Lol ben je wel zo zeker van dat feit... iedereen op internet kan zijn wie die wil zijn... man vrouw.. orc.... of gewoon een slet :wave:

Lauu

Badass junkie
niet in een of andere duistere kelder van een oud mannetje waarvoor je al 4 kinderen heb gebaard? :P

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik heb de test niet gedaan, maar probeer juist geen slet te zijn.
What happend to helemaal in love zijn als je alleen al iemand zijn hand vasthoud die je leuk vindt? Of verliefd zijn op een man waarmee je bevriend bent en eindelijk je gevoelens beantwoord zien als je elkaar steeds beter leert kennen en dan heel teder elkaars lichaam verkennen terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt? Moet je er meteen trio's en anaaldildo's tegenaan gooien om een leuk liefdesleven te hebben? Nou ja ik zal wel ouderwets zijn.

Extisi

Wijs gebruiker
Elfquest zei:
Ik heb de test niet gedaan, maar probeer juist geen slet te zijn.
What happend to helemaal in love zijn als je alleen al iemand zijn hand vasthoud die je leuk vindt? Of verliefd zijn op een man waarmee je bevriend bent en eindelijk je gevoelens beantwoord zien als je elkaar steeds beter leert kennen en dan heel teder elkaars lichaam verkennen terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt? Moet je er meteen trio's en anaaldildo's tegenaan gooien om een leuk liefdesleven te hebben? Nou ja ik zal wel ouderwets zijn.

Of niet :$
Want ik ben pas 17, en denk er ook zo over.
En ik ben ZEKER niet ouderwets.

Drientje

DF-koning
Je hoefde niet te reageren hoor. Het was als grapje bedoeld.

En je hoeft heus geen losbandige slet te zijn om een hoge score te halen. Iedereen denkt wel dat ik alles met iedereen doe maar de meest sletterige dingen die in de test voorkomen heb ik in een langlopende relatie gedaan. De test zegt meer over hoe niet preuts je bent dan over je sletterigheid.

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, ik weet dat je dat als grapje bedoelde hoor, maar ik wilde er toch wel even op reageren. :grin: Die test zegt inderdaad niet zoveel, maar ik vond de vragen toch wel leuk om te beantwoorden, er kwamen allemaal goede criteria waaraan een slet moet voldoen aan bod. :wink:

(Ook leuk trouwens om te lezen wat het meest sletterige was wat andere mensen hadden gedaan! :openmouth: )

Bovenaan