Drientje zei:
Ochjee, wat heb je gisteren nu weer uitgevoerd!
Drientje zei:
Niets, eigenlijk. Heb fantastisch geslapen. Dat wel.Qocaïne zei:Drientje zei:
Ochjee, wat heb je gisteren nu weer uitgevoerd!![]()
Waarom moet dat perse van gisteren zijn?Lauu zei:Natte dromen denk ik Qocaine :P
Autsider zei:Hoeveel relaties heb jij op dit moment?
Jup, wij sletjes!vode zei:81% atm
Drientje zei:Jup, wij sletjes!vode zei:81% atm
De test gedaan.Autsider zei:Drientje zei:Jup, wij sletjes!vode zei:81% atm
Wat hebben jullie nouweer gedaan?
Genoeg, meer dan jij denk ik.JunkXL zei:En hoeveel eigenwaarde hebben jullie??
Drientje zei:Genoeg, meer dan jij denk ik.JunkXL zei:En hoeveel eigenwaarde hebben jullie??
Ik ga niet op een forum lopne bitchen als dingen me niet aan staan.
JunkXL zei:Drientje zei:Genoeg, meer dan jij denk ik.JunkXL zei:En hoeveel eigenwaarde hebben jullie??
Ik ga niet op een forum lopne bitchen als dingen me niet aan staan.
Niet??? Dus ik was gewoon aan het dromen dat ik een reactie had??
Tsja..Ik heb geen lucide nodig om in te kunnen zien dat geen commentaar, ook een commentaar is!
En met mijn eigenwaarde is niks mis! Ik voel me niet aangevallen door een vraagstelling.
Ik heb nooit gezegd dat jullie daadwerkelijk geen eigenwaarde hebben dat is misschien een verkeerde interpretatie van jou kant...
Ik vroeg hoeveel je hebt, niet of je het hebt!
Typerend is dat jij je wel aangevallen voelt.
People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think.
.
als je maar gelukkig bent toch.
Elfquest zei:Ik heb de test niet gedaan, maar probeer juist geen slet te zijn.
What happend to helemaal in love zijn als je alleen al iemand zijn hand vasthoud die je leuk vindt? Of verliefd zijn op een man waarmee je bevriend bent en eindelijk je gevoelens beantwoord zien als je elkaar steeds beter leert kennen en dan heel teder elkaars lichaam verkennen terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt? Moet je er meteen trio's en anaaldildo's tegenaan gooien om een leuk liefdesleven te hebben? Nou ja ik zal wel ouderwets zijn.
Zo'n braaf hoofdje en dan 56%?Rabbithole zei:56% slut! Naais.
Drientje zei:Zo'n braaf hoofdje en dan 56%?Rabbithole zei:56% slut! Naais.![]()