[hoe?] snel aangeschotenworden

ravage

Experimenterende gebruiker
Zoals de topic luid..
zijn er nog truukjes of wat dan ook om sneller aangeschoten te worden?
dus voordeliger uitkomen? :mrgreen:
(ik ga altijd op 1 plek uit en ze zeggen dat bij het bier water word gedaan dus ik drink zowizo geen bier daar)

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Haal zelfgestookte rakkia of slivovic of iets dergelijks uit de balkan... wij hadden m laatst zo sterk als aftershave (70% dus) en dat werkte wel... je hebt ze trouwens nog sterker, maar die vent die dit had gestookt moest het rustig aan doen van de dokter, dus ging ie in plaats van 80% naar 70%...

Wacky

Badass junkie
heel de jeugd is al aan het coma zuipen, en jij moet nog vragen hoe je snel aangeschoten word ? :P

dfssdfde

Badass junkie
ik heb in griekenland es een grote slok absint genomen (70%) en dan heel zwaar ingeademt

ik voelde mn longblaasjes knappen maar ik was wel heeel vlug bezopen :grin:

ravage

ja met een lege maag vind ik ook niks.. heb nu net al gegeten en ga vanavond uit..

Hoe snuif je malibu ? :wave:

ZI09

Bewuste gebruiker
Vantevoren vodka drinken. 8-10 euro voor cheape vodka, maarja, het is toch maar om zatheid te pushen.

En anders gewoon op een lege maag drinken.

berbe

Bewuste gebruiker
gewoon 5 wiskeys puur doet de truk ook wel hoor:)
flesje jack daniels of chivas regal
gaat er wel in
alleen die dag erna dan is het minder

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
jenever met suiker, 2 borrelglaasjes, allebei met 2 klontjes(scheppen) suiker erin , goed roeren. dan rietje door de helft, en leegdrinken( rietje maakt je niet meer of sneller aangeschoten, maar zorgt dat de borrel makkelijker naarbinnen gaat)

zelfs de zware alcoholist gaat er mee onderdoor.

acidboy

Badass junkie
Ach, gooi er gewoon 500mg of 1000mg paracetamol in, drink 5 biertjes en je bent waarschijnlijk goed lam.

licht eten. Zonder vet vooral.
Nuchtere maag eten zal beter werken, maar zal kut voelen. Beter drink je een glazen meer op gevulde maag. Zal beter voelen.

mocridhe

Bewuste gebruiker
Veel verschillende dingen door elkaar drinken werkt ook wel. Maar je gaat je er de volgende ochtend niet echt beter op voelen :mrgreen:

Maar waarom zou je zo snel mogelijk aangeschoten willen worden?

sinfony

Indrinken met halve liter blikken van de Aldi

en dan je ingewanden eruit kotsen zeker? damn wat krijg ik daar een verschrikkelijke kater van..

goedkoop is het wel natuurlijk , maar ik geniet liever van mijn bier :P

Purple haze

Bewuste gebruiker
ravage zei:
Zoals de topic luid..
zijn er nog truukjes of wat dan ook om sneller aangeschoten te worden?
dus voordeliger uitkomen? :mrgreen:
(ik ga altijd op 1 plek uit en ze zeggen dat bij het bier water word gedaan dus ik drink zowizo geen bier daar)

Indrinken op de lege maag met sterke drank :beer: Daar word je snel aangeschoten van.

xpressurself

Bewuste gebruiker
1 of 2 methylfenidaat pillen(ritaline) nemen werkt altijd heel goed als je snel dronken wil worden, kreeg het op recept dus ik was altijd als eerste dronken :wave:

maar onwijs relaxed is het niet, ik vind het fijner als je lekker door kan drinken dan dat je na 4 bier achteruit loopt..

Djo

Badass junkie
mocridhe zei:
Veel verschillende dingen door elkaar drinken werkt ook wel. Maar je gaat je er de volgende ochtend niet echt beter op voelen :mrgreen:

Maar waarom zou je zo snel mogelijk aangeschoten willen worden?

Ja, dat vraag ik mijn eigen ook naarstig af!

raizeredge

Wijs gebruiker
als je moe bent en niks heb gegeten en zo die dingen ben je zo vdk maar als je goed heb geslapen goed gegeten dan kan je nog wel aardig wat drinken tenminste dat heb ik

Bovenaan