Hoe snel verslaafd aan cocaïne??

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

DjTrips

Bewuste gebruiker
verslaafd is te zien hoe je het bekijkt, ik denk er wel constant aan heb altijd genoeg geld bij en heb altijd te mogelijk om het te krijgen, maar doe het niet, en toch denk ik er aan en verlang ik er stiekem naar

verslaafdheid is in niveau's man, echt verslaafd word je wss na een serieus hoeveelheid...

Wartaal

Belezen gebruiker
DjTrips zei:
verslaafd is te zien hoe je het bekijkt, ik denk er wel constant aan heb altijd genoeg geld bij en heb altijd te mogelijk om het te krijgen, maar doe het niet, en toch denk ik er aan en verlang ik er stiekem naar

verslaafdheid is in niveau's man, echt verslaafd word je wss na een serieus hoeveelheid...
Doe je het nooit of af en toe?
Bij af en toe ben je toch al verslaafd al wil je het zelf nog niet inzien. Ik heb het ook met basen in ut begin gehad. Dat ik het tot af en toe wist te beperken. Maar dan opeens doe je ut is 2x dichter bij elkaar en vor je het weet ben je elke dag je grammetje bij elkaar aant krijgen. Coke is echt de kutste drug die er bestaat!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik geloof wel dat het mogelijk is er helemaal vanaf te komen. Ik heb een tijdje vrij veel coke gebruikt. Niet dat ik zwaar verslaafd was, maar ik gebruikte zeer regelmatig. Ben op tijd gestopt (na een half jaar gebruik), was lastig in het begin, maar nu... heb eerst een jaar helemaal niks gebruikt, toen 1 gram, weer half jaar niks, toen 3 keer in een week, maar dat is nu alweer een half jaar geleden... En echt, de week na gebruik denk ik er nog een paar keer aan, maar echt moeilijk om het dan niet te nemen is het niet.

Ik kan nu wel zeggen dat ik echt niet meer verslaafd ben, mijn hoofd staat er totaal niet meer naar.

rich28

Experimenterende gebruiker
Zonder drank heb ik totaal geen trek.....1 baco op-->trek in coke :grin: zo irriiiiiii, maargoed gewoon een vast bedrag de sta mee innemen en niks lenen(uiteraard weet ik dat je wel gaat lenen, maar het klinkt leuk)

Ik vind coke niet verslavend als je het bv een dag ervoor hebt gebruikt..
Echter wel als je het aan het gebruiken bent en als het op is.. Dan heb ik beter geen geld in huis en geen dealer nummers bij de hand.. :rolleyes:

Djo

Badass junkie
Erg he, dat je er zo'n zin in krijgt na wat alcoholizen.
Maar het lukt me goed, om niet toe te geven.

Santatrip

Belezen gebruiker
Ik weet van mezelf dat ik er nooit aan moet gaan beginnen, en dat wordt alleen maar meer bevestigd in alle verhalen hier. Ik hou ervan alles uit te proberen maar dat de kans erin zit snel verslaafd te raken weerhoudt me ervan het ooit te gaan proberen! :wave:

Djo

Badass junkie
Santatrip zei:
Ik weet van mezelf dat ik er nooit aan moet gaan beginnen, en dat wordt alleen maar meer bevestigd in alle verhalen hier. Ik hou ervan alles uit te proberen maar dat de kans erin zit snel verslaafd te raken weerhoudt me ervan het ooit te gaan proberen! :wave:
Ik moet wel zeggen, dat ik sterker ben. En dat ik nooit te ver ben gegaan, maar ja. Ik kan ook goed coke in huis hebben liggen, zonder ook maar behoefte eraan te hebben. Maar alcohol maakt het wel wat moeilijker voor mij. Ik houd het gewoon bij af en toe en dat gaat prima.

Wat ik wel heb is het rotgevoel als het op is en ik heb wel eens een schuldgevoel gehad de volgende dag. Die gedachten aan de day after, dat dat schuldgevoel op kan komen spelen, is voor mij genoeg om het cokegebruik beperkt te houden.

Ome_Escobar

Experimenterende gebruiker
Bij mij gaat het als ik een paar alcoholische versnaperingen heb gehad grijp ik er zeer snel naar toe, maar dat komt ook mischien omdat ik het binnen handbereik heb..
ben de laatste tijd aan het minderen met alcohol drink alleen nog in het weekend dus tiis alleen in de weekenden feest, wat voorheen ook weleens doordeweeks wou voorkomen.
heb een periode gehad van een half jaar/jaar dat ik samen met een kameradski allebij een hele wegstopten elke doordeweekse dag, en dan gaat het mis.. maar tegenwoordig met een uitzondering alleen in de weekenden.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan