Hoe te gaan slapen?

TJW

Newbie
Vele avonden van feest met veel sos en alcohol, altijd groots plezier. Maar, sinds een half jaar 'val' ik niet meer in slaap of duurd het tot 10 uur 's morgens (na om 5 uur naar bed te zijn gegaan) voordat dat lukt. Nu gooi ik vaak een paar glazen wiskey naar binnen en rook wat wiet, ook om het down gevoel te onderdrukken. Nu gebruik ik weleens GHB of valium om te kunnen slapen maar doe het och liever zonder. Mijn 2 vragen zijn; 1. Hebben hier meer mensen erg veel last van, dus dat het niet kunnen slapen bijna obsessief wordt? Zijn er stoffen bekend waarmee kwaliteitscoke gemengd wordt die ervoor zorgen dat je meer krijgt dan het effect van coke alleen, mbt stoffen die slapeloozheid veroorzaken?

Alvast dank

Droopy

Experimenterende gebruiker
Ik heb het ook wel eens. Denk eraan dat er een hoop achter blijft in je neusholtes waardoor je mogelijk niet goed in slaap kunt komen. Je zou vorodat je gaat slapen je neus kunnen reinigen met warm water. Als ik niet in slaap kan komen ga ik gewoon wat anders doen heb er nooit zo'n moeite mee.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
volgens mij is het vaak inderdaad meer de zooi die erbij zit dan de coke zelf waardoor je niet kunt slapen ..

idd zorgen dat er niets meer in allerlei lichaamsholtes zit :sunglasses: en als je zorgt dat je niet vaak aan de coke zit, maken die paar valiumpjes toch ook niet uit :wink:

:wave:

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ik zeg; Goedemorgen, het vloeibare redmiddel. :wink:

Maar je neus even spoelen inderdaad, kopje thee misschien, warme douche.

Ik heb er zelf zelden last van, maar ik ben een gemakkelijke slaper.
Een vriendin van me heeft zo'n slaapbalm gekocht bij Lush, ik ben zelf niet zo van dat soort smeersels, maar zij zegt dat het enorm goed werkt. :)

Of anders je neemt Paul en witteman op voor dit soort momenten. :wink:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik heb hier een jaar aan stuk geen last van gehad. En sinds een paar maanden heb ik ook prijs. Wat helpt is gewoon even met iets bezig zijn ofzo. Niet dat je gewoon in je donkere kamer in slaap tracht te vallen en je zelf gek te denken. Een muziekje opzetten of TV kijken helpt wel echt. Of lees een stripboek, doe ik ook soms :).

Bovenaan