ik probeer altijd zoveel mogelijk uit een trip te halen, helaas analyseer ik ook constant wat er gebeurt, ik bekijk alles zeer objectief, dat is soms wel jammer.
verder vind ik het raar dat mijn trips heel vaak rond mijn ego draaien, om het kort te zeggen, als ik een beetje zit te ego-boosten word ik euforisch, als ik denk aan de slechte kanten van mijn persoonlijkheid voel ik mij minder goed.
tijdens een goeie trip zit ik mezelf dus vaak op te hemelen...
ergens schaam ik mij hier voor maar ik kan er natuurlijk niets aan doen buiten het proberen af te leren. Daar ben ik nu mee bezig (ik wou hiervoor eens een topic oprichten maar ik schrijf het gewoon hier neer)
verder ben ik tijdens een trip altijd bezig met mindfucks af te leren, leren genieten van het hier en het nu, leren een beter mens te zijn, enz, ik bekijk mijn paddogebruik dan ook op lange termijn en ik sta nu nog niet volledig waar ik ooit zou willen staan
ik trip trouwens overwegend auditief, daar mijn tripbuddy iets hardere hallucinaties heeft zal ik iets meer opgaan in de muziek.
jammer dat ik alles zo objectief bekijk en niet dieper kan gaan in de sprookjeswereld