Hoe trip jij op paddo's?

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Hoe trippen jullie op paddo's? Ik ben zo'n type dat zijn trip heel nuchter gaat analyseren, ik heb nog altijd door dat het allemaal niet echt is en let heel veel op veranderingen met de werkelijkheid? Een vriend van mij die word meestal helemaal gek als die paddo's op heeft, in een leuke manier dan :) Nou zou ik het van jullie ook wel willen weten, even kijken wat voor soort effecten paddo's op mensen kunnen hebben :grin:

Magic Guest

Belezen gebruiker
Ik trip meestal met een groep, dus dan ben ik niet echt met mijn gedachten bezig. Ik zie de visuals en dan ben ik gewoon heel nuchter, afgezien dat alles grappig is. In mijn eentje ga ik pas echt trippen en zie ik een andere wereld, zo lijkt het. Alsof ik in de overgang zit naar een andere dimensie. :stoned:

Hylke

Belezen gebruiker
Eerste paar keer met een groep gedaan: was leuk en lachen, maar niet wat ik in paddo's zoek.

De laatste paar keer zonder zitter en met 2 a drie man...dan ga je lekker diep. Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Hylke zei:
Eerste paar keer met een groep gedaan: was leuk en lachen, maar niet wat ik in paddo's zoek.

De laatste paar keer zonder zitter en met 2 a drie man...dan ga je lekker diep. Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.

Precies, gewoon een beetje over de shit nadenken die je ziet :rock:

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Op een bank zitten kijken en lachen om alles...

Aanschouw de kleuren en patronen zoals je dat in een museum doet (naja ik niet, ik vind dat saai maar bij wijze van :P ).

Stukje wandelen

Gesprekken proberen te voeren

Als je echt hard gaat vind ik het altijd leuk om me op me knieën te laten vallen en WAJOOO IK GA HARD te schreeuwen :hearteyes:

Als de space bijna klaar is gaan nadenken en niet zoveel prikkels om je heen, puur dat van binnen

Riel

Bewuste gebruiker
verschilt altijd per keer. dat hangt af van de soort paddo's en de gemoedstoestand en de sfeer. ik krijg vaak lachkicks maar soms ook huilbuien. de ene keer superactief en bewegelijk terwijl ik de andere keer rustig in me gedachten zink. ik vind het eigenlijk bizar als je niet gek zou worden op paddo's.

nunkie

Newbie
Ik heb sinds kort door hoe ik ïn hogere sferen" met paddo's kan komen.

Waar je precies terecht komt weet ik niet, maar ik kan me er prima in vermaken.

Ik ben het nog aan het leren. Ik heb het vele jaren geleden al gedaan, maar dat was steeds in een voor mij verkeerde situatie, dus liet ik het maar voor wat het was. Nu is het allemaal een stuk beter voor elkaar. Ik heb de draad dus weer opgepikt, maar beter.

Ik ben in mijn nuchtere bestaan vrij op mezelf. Ik trip voorlopig dus alleen. (Weet niet of ik een sitter zou kunnen hebben.)

Op paddo's kan ik tot nu toe op twee verschillende manieren trippen. De trip waarbij ik blijf hangen in kleurtjes, patronen etc. Dan ga ik daar van genieten, en beschouw ik mezelf op allerlei manieren. Erg leuk, erg leerzaam.

Ik kan ook nog op een andere manier trippen. Deze is meer naar binnen gericht. Hier is er geen tijd voor mooie vormpjes enzo, hier schiet ik nog verder door. Na een bepaalde periode merk je dat je niet meer in de gewone wereld bent. Hier ben je los van je fysieke lichaam. (Zo ervaar ik het) Ik ben nu op een punt, dat wanneer ik zeg maar naar de andere wereld ben, ik wat in de buurt van mezelf aan het vliegen ben. Nog meer trips zijn nodig om dat goed te leren. Ook mijn "noodlijn" moet ik nog goed onderzoeken.

Ik heb in ieder geval wel altijd het idee dat ik zinvol bezig ben geweest in een trip. Het aantal vragen dat erbij komt over het leven en wat erbij hoort wordt echter alleen maar groter.

Antwoord op de vraag Hoe trip jij op paddo's? Vrij heftig.

Hylke

Belezen gebruiker
Heb je nooit last dat je jezelf een bad trip in denkt wanneer je alleen tript? Ik heb zelf ook de behoefte om in mijn eentje te gaan trippen, maar ik weet niet zeker of je dan eerder in een negatieve spiraal terecht kunt komen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.

takala

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
^Een 'bad trip' (ik blijf het een kut term vinden, laten we er een betere voor verzinnen) is niet iets dat je jezelf aan kunt praten. Het is iets dat je overvalt en opslokt.

'Uniek trippen' zoals lysergine het omschreef.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:

Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Stoneboot zei:
Zeker niet! Als je de hele tijd gaat denken van: ''Ooh dit gaat kut'' en andere dingen in die vorm krijg je ook vanzelf een badtrip. Ik heb nog niet zoveel gebruikt maar dit geld volgens mij voor alle drugs, in ider geval bij allemaal die ik heb gebruikt.
Bullshit. Je gaat je er hooguit kut door voelen, maar een zogenaamde bad trip (unieke trip is inderdaad beter) is iets compleet anders.

Hylke

Belezen gebruiker
Wat is een 'bad' trip dan precies? Ik dacht altijd dat wanneer je door negatieve invloeden, of bijv. een te hoge dosis (waardoor je de trip niet meer aankunt) in een negatieve spiraal kunt raken waardoor je bad gaat.
Enige levensveranderende ervaring die ik daar aan zou koppelen is stoppen met drugs.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Een bad trip is eigenlijk dat je word opgeslokt door je eigen trip. Ik heb een keer een bad trip gehad met wiet, voor zover je dat een bad trip kan noemen en toen ging ik helemaal trillen en kotsen enzo. Maar met paddo's en sterkere dingen waardoor je echt tript gaat je wereld visueel ook eng worden. Mijn eerste keer paddo's ging ik bad en toen regende het en toen was het echt alsof er bloed uit de hemel viel, was echt eng! Maar als je gewoon relaxed enzo bent ga je eigenlijk nooit bad, je moet jezelf gewoon goed voorbereiden! :)

phy

Bewuste gebruiker
Ik trip op 2 manieren, afhankelijk van de portie die ik neem.

Wandeltrip (lichtere portie)
Ik loop het sprookjesbos (of strand, of een andere mooie plek met veel natuur en weinig mensen) in en maak mezelf klaar voor de mooiste aanzichten. Deze trips zijn altijd heel visueel.

Innerlijke trip (zwaardere portie)
Ik zit thuis in mijn kamer en verken de hoeken van mijn geest. Opgaan in muziek, filosoferen over alles, CEV's, dat soort dingen. Deze trips vind ik persoonlijk het mooiste omdat je geweldige inzichten krijgt.

Soms combineer ik beide

Hylke

Belezen gebruiker
Stoneboot zei:
Een bad trip is eigenlijk dat je word opgeslokt door je eigen trip. Ik heb een keer een bad trip gehad met wiet, voor zover je dat een bad trip kan noemen en toen ging ik helemaal trillen en kotsen enzo. Maar met paddo's en sterkere dingen waardoor je echt tript gaat je wereld visueel ook eng worden. Mijn eerste keer paddo's ging ik bad en toen regende het en toen was het echt alsof er bloed uit de hemel viel, was echt eng! Maar als je gewoon relaxed enzo bent ga je eigenlijk nooit bad, je moet jezelf gewoon goed voorbereiden! :)

Och, bij mijn laatste paddotrip voelde het alsof de bomen om mij heen, mij aan het uitlachen waren. Ik kan nu niet zeggen dat ik dat als een bad trip heb ervaren, ik heb teruggelachen en nagedacht over waarom mijn onderbewustzijn mij zoiets zou laten voelen.

raizeredge

Wijs gebruiker
bij mij is elke keer nog anders geweest maar gewoon super gevoel. paddos blijf 1 van me favoriten alleen jammer dat ik het zo vies vind

psysurfer

Belezen gebruiker
ik laat de paddestoelen altijd overnemen zo voelt het toch persies. :grin: Ik heb het altijd een 15minuten moeilijk. Dan is en doet alles raar maag draait in een knoop hoofd trekt van binnen uit en eenmaal deze fase voorbij is komt er een euforisch gevoel met verbazing maar ook soms met angst. :hearteyes: En ongelooflijk veel energie en wir war van heldere lichten dit was toch de laatste 2keer.Binnekort mijn zelf gekweekte is testen. Ik weet alleen niet echt hoe te dosseren. ik heb ze gedroogd maar 5gram lijkt gewoon echt veel per persoon.
:wave:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik probeer altijd zoveel mogelijk uit een trip te halen, helaas analyseer ik ook constant wat er gebeurt, ik bekijk alles zeer objectief, dat is soms wel jammer.

verder vind ik het raar dat mijn trips heel vaak rond mijn ego draaien, om het kort te zeggen, als ik een beetje zit te ego-boosten word ik euforisch, als ik denk aan de slechte kanten van mijn persoonlijkheid voel ik mij minder goed.
tijdens een goeie trip zit ik mezelf dus vaak op te hemelen...
ergens schaam ik mij hier voor maar ik kan er natuurlijk niets aan doen buiten het proberen af te leren. Daar ben ik nu mee bezig (ik wou hiervoor eens een topic oprichten maar ik schrijf het gewoon hier neer)
verder ben ik tijdens een trip altijd bezig met mindfucks af te leren, leren genieten van het hier en het nu, leren een beter mens te zijn, enz, ik bekijk mijn paddogebruik dan ook op lange termijn en ik sta nu nog niet volledig waar ik ooit zou willen staan
ik trip trouwens overwegend auditief, daar mijn tripbuddy iets hardere hallucinaties heeft zal ik iets meer opgaan in de muziek.
jammer dat ik alles zo objectief bekijk en niet dieper kan gaan in de sprookjeswereld

phy

Bewuste gebruiker
@Dreamer ik snap wat je bedoelt. Probeer je zelf ergens mee bezig te houden ipv je in je 'ego' op te sluiten. Ik heb me tijdens de laatste trip een geweldige 'mindset' bereikt door naar de smurfen te kijken vlak nadat ik ze ingenomen had. Ik was helemaal vrolijk en blij :)

En echt waar, die smurfen zijn heel slimme beestjes!!! Hoe ze Gargamel steeds weer te slim af zijn. :sunglasses: Wat heb ik hierna een heerlijke trip gehad!!!

Muziek werkt ook heel goed, zet een koptelefoon op je kop en laat je meevoeren door de tonen.

@psysurfer: Neem 2,5 gram. En als het zelfgekweekte zijn misschien iets minder. Die zijn vaak wat sterker. Ik had een geweldig intense trip op 2,5 gram zelfgekweekte colombiaantjes.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Meestal trip ik alleen op de paddo's, het liefst 2 bakjes. Voordat ik begin met trippen leg ik er een intentie in, een doel waarom ik deze trip doe. Vaak krijg ik dan tijdens het trippen antwoord of een oplossing op mijn vraag. Als ik alleen trip loop ik lekker rond in het bos, of spring/dans ik lekker vaag rond :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Paddo's zijn bij mij erg "lichaamlijk", gevoel van warmte, tintelingen, soms visuals. (licht wordt feller, sommige schaduwen worden donkerder met een verlichte achtergrond. en kleuren worden helderder.

mellowWw

Belezen gebruiker
:) Bij mij was het van speels/visueel naar complete filosofieën.. wisselde af telkens.. Naar mijn idee erg fijn.. Bepaalde momenten compleet verlamd gewoon van emoties en een paar minuten zei ik inmezelf 'oké , dat is boek is afgesloten.. weer verder met 'spelen'/blij doen' haha!

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Hylke zei:
Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte.

Precies, gewoon leren van mezelf, ogen open of dicht, hangt ervan af
Alleen geen stilte, muziek als Shpongle ofzo, vind ik heerlyk
en dan mezelf laten balanceren op de muziek enzo

Daarna analyseer ik mn hele trip, en kyk ik wat ik ervan heb geleerd

L

Lid 6909

Gast
Hangt er van af met wie ik trip, en waar we trippen.

Als ik met een aantal vrienden trip, zet mij maar aan het water, met een kampvuurtje, een lekker muziekje en een blowtje. Hier kun je met je vrienden socializen, of je eigen ding doen, net waar je zin in hebt!

Alleen trippen gaat dieper inderdaad

L

Lid 6909

Gast
Stoneboot zei:
ExceptionalInsight zei:

Noh man das niet waar, dat overkomt je!

Wij hebben dit zo vaak uitgetest onder een paddo trip. Elkaar HELEMAAL gek maken, maar als je eenmaal lekker aan het trippen bent, gaat het niet fout hoor!
Ligt echt aan de situatie..

Bovenaan