Hoe vaak neem jij xtc?

Hoe vaak neem jij xtc?

• (Bijna) Elke week of vaker

Stemmen: 8 11,9%
  • Ongeveer om de 2-3 weken

Stemmen: 10 14,9%
  • Ongeveer om de maand

Stemmen: 7 10,4%
  • Ongeveer om de 2 maanden

Stemmen: 19 28,4%
  • Niet vaker dan 1 keer per 3 maanden

Stemmen: 15 22,4%
  • Nooit meer (gestopt)

Stemmen: 2 3,0%
  • Nooit (nog nooit gedaan)

Stemmen: 6 9,0%

• Totaal aantal stemmers
    67

stampwijf

Newbie
Ik doe heel af en toe een pilletje. En meestal thuis met m'n vriend. K word er altijd vet hangerig van haha. 2x op feestje gedaan en allebei de keren was ik niet vooruit te branden. Dus voortaan doe ik het alleen thuis of bij vrienden thuis. Iig niet meer op feesten ofzo. Maar heb nu al lang niet meer gehad. Omdat m'n vriend niet graag wilt de laatste tijd. Hij vindt het gevoel lekker. Maar de dag erna haat hij. Vet brak. K kan me daar vaak goed overheen zetten, maar hij niet. En ik ga niet in m'n eentje aan de snoepjes. Dus dat is wel vet jammer. Laatste x had k voor t eerst MDMA Kristal (ofzo) en dat beviel super haha! Leuk spul :) Maar iets vaker zou k wel willen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het beste is eens in de drie maanden. Als ik slechts 1 goede pil neem heb ik de volgende dag echt nergens last van.

Detroit303

Bewuste gebruiker
pilliewilly zei:
niet meer gedaan sinds nieuwjaar, al 5 maand clean dus :grin:
bij de start van de vakantie wordt het wel nog eens tijd! :hearteyes:

Same here! Over een weekje of 3 mn 3de keer. Afgang voor alle tolerantielijders! :tearsofjoy:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Toen ik het net had uitgevonden elk gingen er elk weekend wel een stuk of 10 doorheen.
maar het boeit me nu niet zow erg vind het leuk om te wachten omdat ik dat iederekeer het efect weer vergeet en het dan bijna net zo is als de eerste keer

Moet wel zeggen dat ik er minstes 2 tegelijk moet nemen anders slaat hij nooit zo hard in en natuurlijk lekker erbij bllowen :stoned:

Zeepbel

Experimenterende gebruiker
Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good :)

Miss J

Bewuste gebruiker
Zeepbel zei:
Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good :)

Precies zoals het bij mij ook ging, waar ik nu spijt van heb...
(Wel mooie herinneringen btw :wink: )

Zeepbel

Miss J zei:
Zeepbel zei:

Precies zoals het bij mij ook ging, waar ik nu spijt van heb...
(Wel mooie herinneringen btw :wink: )

Hoe was het eigenlijk bij jouw 'afgelopen'? Hoe komt dat je er spijt van hebt?

Ik besef dat het niet goed is, maar ik heb er ook nooit echt last van de dagen erna, dus waarom nie hé...

maarja...

Miss J

Bewuste gebruiker
Zeepbel zei:
Hoe was het eigenlijk bij jouw 'afgelopen'? Hoe komt dat je er spijt van hebt?

Ik besef dat het niet goed is, maar ik heb er ook nooit echt last van de dagen erna, dus waarom nie hé...

maarja...

Na 4 maand stoppen merkte ik dat ik me veel beter voelde, meer dingen ondernemen, socialer enz. De nadelen die ik merk zijn vooral vergeetachtigheid en HPPD verschijnselen...

Zeepbel

Miss J zei:
Na 4 maand stoppen merkte ik dat ik me veel beter voelde, meer dingen ondernemen, socialer enz. De nadelen die ik merk zijn vooral vergeetachtigheid en HPPD verschijnselen...
Vergeetachtigheid heb k al 3 jaar, sinds ik begon met antidepressiva.. dokter zei dat dit normaal is.. en wat is HPPD?

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Trippy-T zei:
Sinds vorig week me eerste, sinds toen elke dag wel eentje.. me vriende wete dat geeneens :openmouth:

:openmouth: WAUWW stoerr joh....

ga een eind fietsen malloot. =_="

----------------------------------------------------------------------------------------------------
aantwoord op de topic vraag:
ik neem ongeveer 1x in de 2 maand,,
vind het ook niet erg om te wachten tot ik het weer neem,, zo blijft het gevoel ook wat lekkerder en leuker. :)

Sisa

Soms elk weekend, soms 2 weken niet. Maar ik hou er geen pazues tussen van 3 maanden, dat hou ik niet vol..
:mrgreen:

richelle

Belezen gebruiker
Gemiddeld1x per maand, .al een jaar of 6/7, soms zit er 2 maanden tussen, maar drie maanden , is me maar 1x gelukt en dat vond ik erggg lang..
Heb geen last van vergeetachtigheid, merk wel t verschil tussen de ene pil of de andere dat de kater erger kan zijn .
Vant weekend chineesjes gehad, 2 stuks, top nachtje, zelf weer love gevoel..stond erzelf van te kijken ..Heerlijk gezweefd, gedanst en lekker naar de klote :wink:
en geen zware hangover !! Yesss :hearteyes:

Bovenaan