Hoe vaak?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik voel me bijna een non als ik in dit topic kijk. :grin: Ik heb niet zo'n libido dat we elke dag neuken en hij ook niet, haha. :grin:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Het verkapt-zie-mij-dikwijls-seks-hebben antwoord

Daar gaat dit hele topic toch ook over :wave:

-edit-

Trouwens ik ben nog jong en seks is vrij nieuw voor me dus ik geniet er zoveel van als het kan. Zal wel wegzakken na een aantal jaar :tearsofjoy:

yinyang

Newbie
gemiddeld 1 tot 3 keer per dag..
som een uitspatter van 4 of meer.. een dag niet komt zelden voor
we wonen nu bijna een jaar samen en nog steeds :hearteyes:

Flameon

Badass junkie
4x per dag? Sodejuu das toch ook niet fijn. Ik heb ooit een ex gehad die seksverslaafd was, dat is ook niet altijd alles hoor haha

Drientje

DF-koning
Pfff, als het 1 keer in de 2 maanden is is het veel.

Tenzij in een relatie, dan het liefst zo vaak en zo veel mogelijk. Nu gaat die vlieger niet helemaal op .

yinyang

Newbie
Flameon zei:
4x per dag? Sodejuu das toch ook niet fijn. Ik heb ooit een ex gehad die seksverslaafd was, dat is ook niet altijd alles hoor haha

ik ben ook zo blij dat we elkaar gevonden hebben.. we zijn nl allebei zo. in mn vorige relaties voelde ik me echt een verslaafde maar nu zijn we allebei dik tevreden elke dag :wink:
en zo lang we het allebei fijn vinden zo is het prima.

Flameon

Badass junkie
yinyang zei:
Flameon zei:

ik ben ook zo blij dat we elkaar gevonden hebben.. we zijn nl allebei zo. in mn vorige relaties voelde ik me echt een verslaafde maar nu zijn we allebei dik tevreden elke dag :wink:
en zo lang we het allebei fijn vinden zo is het prima.

Inderdaad .... en kans klein dat iemand van jullie het bij iemand anders gaat zoeken omdat hij sex tekort komt :grin:

seth

Gast
Drientje zei:
Hulde aan alle squirtende vrouwen, nu nog een man die het mij leert!!!

nix moeilijks, twee vingers horizontaal naar binnen vouwen, ( naar boven toe). Het spons-achtige weefstel zoeken, en de gehele hand naar boven bewegen (via daar worden kinderen geboren, nee dat doet geen pijn!!! (kinderen wel... NVDR.). met de andere hand druk uitoefenen op onderbuik en venusheuvel.

<-- erg technisch, word beter als je het effectief doet...

zo'n 2a3 keer per week, kan wel een stuk meer of minder zijn. maar dit is een puur gemiddelde

Drientje

DF-koning
seth zei:
Drientje zei:

nix moeilijks, twee vingers horizontaal naar binnen vouwen, ( naar boven toe). Het spons-achtige weefstel zoeken, en de gehele hand naar boven bewegen (via daar worden kinderen geboren, nee dat doet geen pijn!!! (kinderen wel... NVDR.). met de andere hand druk uitoefenen op onderbuik en venusheuvel.

zo'n 2a3 keer per week, kan wel een stuk meer of minder zijn. maar dit is een puur gemiddelde
Hahaha, ik weet hoe het moet maar ik kan het niet zelf. Meeste mannen weten niet hoe het moet.

seth

Gast
Drientje zei:
seth zei:
Drientje zei:

Hahaha, ik weet hoe het moet maar ik kan het niet zelf. Meeste mannen weten niet hoe het moet.

pm als je nog eens in belgie bent :P

seth

Gast
ging het gewoon demonstreren bij mijn vriendin.... (jij hebt toch dat voyeuristisch kantje...)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Miss Kittin zei:
Hoe vaak doen jullie "het"?

Ik zit momenteel op een frequentie van iedere ochtend. Ik heb dan ook een (gelukkige) relatie en in de lente/zomer met warmer weer, zijn wij sowieso wat hitsiger en actiever.... :wink:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat ik dit topic ooit nog eens geopend heb zeg! God, dat waren dan nog eens tijden! Mensen, begin nooit aan kinderen, je seksleven zal daarna niet meer hetzelfde zijn...

Maar voor de rest gaat het prima met me hoor! :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
@ flameon: en dat zeggen alleen mensen die niet weten hoe het is om zo'n kleintje te hebben... :wink: Je hebt geen idee hoeveel energie de verzorging van een baby kost en dan volg ik er ook nog een voltijds hbo opleiding bij... Ik ben gewoon te moe om te neuken dus. :wink:

cropp

Badass junkie
Miss Kittin zei:
@ flameon: en dat zeggen alleen mensen die niet weten hoe het is om zo'n kleintje te hebben... :wink: Je hebt geen idee hoeveel energie de verzorging van een baby kost en dan volg ik er ook nog een voltijds hbo opleiding bij... Ik ben gewoon te moe om te neuken dus. :wink:
NIET aan de pep gaan hea!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
cropp zei:
Miss Kittin zei:

Nee, die tijd ligt gelukkig alweer bijna 1,5 jaar achter me :) en ik heb ook totaal niet de behoefte om me daar ooit nog mee bezig te houden... Echt klaar mee! :wave:

trippelh

Bewuste gebruiker
Miss Kittin zei:
cropp zei:
Miss Kittin zei:

Nee, die tijd ligt gelukkig alweer bijna 1,5 jaar achter me :) en ik heb ook totaal niet de behoefte om me daar ooit nog mee bezig te houden... Echt klaar mee! :wave:

Neem je nu helemaal niks meer ,ook niet af en toe een xtc .
Kindje bij iemand van de familie en samen een nachtje doorhalen en ouderwets genieten , dat moet kunnen volgens mij :wink:

Bovenaan