Re: Waarom wél verslaafd aan speed/coke, niet aan xtc?
disorder zei:
kiekert zei:
disorder zei:
meth is beter ben al 3 dagen full aan het beuken
Weer er maar blij om. Kutjunk
wat doe jij hier op een drugsforum moraalridder
Alleen de uitspraak "meth is beter" geeft al volledig recht om je te noemen zoals kiekert deed.
Leuk dat je in een topic over speed/coke/xtc gaat praten over je meth,
maar het heeft totaal geen ene fuck te maken met het onderwerp.
En het vermoeden dat je jokkol of welke naam dan ook, bent geeft genoeg reden om je kutjunk te nomen
ONTOPIC:
Ik heb zelf dat ik niet iedere dag xtc zou willen gebruiken omdat m'n serotonine dan (althans zo voelt het) compleet op is na 3 dagen. Heb weleens een week iedere dag genomen (200 mg per dag), maar de laatste 3/4 dagen waren puur omdat ik niets anders had (toen was IK de kutjunk).
Het had bijna geef effect meer, behalve het gevoel van iets genomen te hebben en klein beetje oppeppend.
Met speed daar in tegen,
dan kan ik veel langer gebruiken
'k Weet niet of speed je stofjes als serotonine, dopamine enzo ook erg verbruikt,
maar ik blijf effect houden na een lange periode gebruik (zelfs de rush).
Coke was voor mij meer een luxe verslaving, door wat doordachte zetten op de schaduwmarkt had ik veel geld, en nam ik het eigenlijk omdat ik het toch wel kon betalen
Dit bleef me ook een fijn effect geven, maar de craving na 1 lijntje zelfs al blijft voor mij erg vervelend en daardoor stopte ik daar ook sneller mee (3 weken dagelijks gebruik). Iedere keer die crash, na een tijdje moet ik na een kwartier weer een nieuwe lijn leggen om de crash op te vangen van de eerste lijn...en dat moest met de tweede natuurlijk weer gebeuren en ga zo maar door...
Xtc blijft voor mij de partydrug, ik vind het gewoon NIET fijn om dagelijks te gebruiken de effecten spreken me daarvoor niet aan, op een feest daar in tegen
Speed is dé ideale dagelijkse drug voor mij, geen erge craving, lange werking en niet duur.
Coke, dat is voor mij meer de speed voor wanneer ik veel geld heb, tuurlijk is het een totaal ander effect maar ik neem het met dezelfde intenties: makkelijk praten/contact leggen, heerlijke seks, langer door kunnen gaan en alle grenzen worden verlegd.
Misschien dat je hieruit een antwoord of een deel van je antwoord kan halen.