hoe voelt het

FerdFatoehaus

Badass junkie
wou nog wat toevoegen of onversneden cocaïne schadelijker is voor je neus dan goed versneden cocaîne. Mijn ervaring is 5 jaar dagelijks cocaïne gebruik in Nederland en me neus raakte soms geirriteerd. Helaas na een verblijf van 10 maanden in de Dominicaanse Republiek met de beste cocaïne die ik ooit had gesnoven in "flakes" vorm ( nog te vochtig om direct te kunnen snuiven ) heeft wel het tussenschotje van me neusgaten doen laten verdwijnen ........ik weet zeker dat pure coke je neus opvreet. Gooi er bij mij maar wat manitol erbij 10% ofzo dat is een stuk minder pijnlijk.

Okki was niet blij dat ie een omgebogen wattenstokje in ze linker neusgat duwde en die aan de rechterkant er weer uit trok.
Topic bumpen uit 2005 is niet zo handig. Dan kun je beter een nieuw topic openen.

WAZA

Belezen gebruiker
LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm

L

Lid 151997

Gast
LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
Gelukkig ging ik persoonlijk slecht op coke, net zoals ik heel slecht zou gaan als ik nu afhankelijk zou zijn van een pentium 3 computer.

Bovenaan