Hoeveel drink je gemiddeld?

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per avond als je uitgaat?

• Geeneen.

Stemmen: 16 8,4%
  • Ongeveer 1 tot 3 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 15 7,9%
  • Ongeveer 4 tot 6 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 31 16,2%
  • Ongeveer 7 tot 10 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 48 25,1%
  • Meer als 10 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 46 24,1%
  • Meer als 20 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 17 8,9%
  • Ik ben vaak te dronken om het bij te houden.

Stemmen: 18 9,4%

• Totaal aantal stemmers
    191

Gemini

Badass junkie
Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per avond als je uitgaat? Gewoon nieuwsgierig. :)
Ik heb zelf 4 tot 6 gestemd.

ootje

Experimenterende gebruiker
7 tot 10, vaak ben ik dan ook al behoorlijk aangeschoten. Maar als ik uitga en ik blow ben ik voorzichtiger met alcohol. anders komt alles er dadelijk weer uit :P

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik heb gestemd op 4 tot 6 glazen. Als ik wijn heb ben ik vrij snel aangeschoten, dus heb ik niet veel nodig. Soms drink ik ook maar 3 glaasjes, dat hangt dan net af of ik lang blijf of niet.

Het is trouwens meer DAN, ipv meer ALS :)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Over de avond wel meer dan 10 glazen.. Maar dan begin ik wel om 9 uur en dan eindigt het als de discotheek sluit. Ik moet er wel bij zeggen dat het ook komt omdat ik moeilijk maat kan houden als ik ga drinken. Ik drink al snel teveel omdat ik een beetje overmoedig word als ik drink, al let ik er de laatste tijd wel beter op.

cropp

Badass junkie
ik zou het ook niet weten, en ik drink nooit alleen, ik rook meestal nog wel een joint of zo

me valt wel op dat ik de laatste tijd veel drink, meestal maar 2 of 3 glazen per dag, maar wel 5 keer per week

acidboy

Badass junkie
4 tot 6 glazen, precies goed voor mij. Meer vind ik niet leuk meer, merk ik de volgende dag ook best wel erg.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Gemiddeld genomen geen, dan blow ik alleen maar. Heel af en toe drink ik wel, soms maar 1 of 2 biertjes, soms doe ik het goed.

Flameon

Badass junkie
Ligt helemaal aan mijn mood en hoe de avond is. Is het gezellig en voel ik me goed dan wordt er al gauw een glaasje meer gedronken, en dan valt het ook een stuk beter. Ik gok zo rond de 15 a 20 glazen maar niet wekelijks

tomz0r

Badass junkie
Gemiddeld tussen de 7 en de 10 denk ik. Kom sowieso zo goed als nooit boven de 15 uit en zelden boven de 10. Ook zelden onder de 5.

Op vrijdag gaan we altijd bij iemand thuis zitten, en dan komen er eigenlijk sowieso wel 15 glazen aan te pas. Dan ben ik niet dronken, hoogstens lichtelijk aangeschoten (niet om stoer te doen, ben wel wat gewend en ook vrij groot gebouwd. Mij heb je bijvoorbeeld meestal al wel van het padje met een halfje X). Zaterdags ga ik vrijwel altijd uit naar een discotheek/feest/ en meestal haal ik dan zo'n 15 tot 20 muntjes, wat vrijwel alleen maar opgaat aan bier. Zondags meestal ook nog wel wat in de sportkantine, hoewel dat ook afhangt van onze uitslag en mijn gesteldheid, haha. :grin:

Holden

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Het drankgebruik van de gemiddelde DF'er valt nog wel mee zo te zien :wink:

De gemiddelde DF'er houdt zich misschien een beetje in op het vlak van alcohol zodat ie zich de rest van de avond op andere roesmiddelen kan storten :tearsofjoy:

dfssdfde

Badass junkie
Ligt er aan, normale avond is het een stuk of 5, maar als het een cantus is, dan een stuk of 20 en dan na de cantus nog een feestje ergens :tongueout:

geekos

Bewuste gebruiker
7 tot 10 eenheden alcohol en dan ben je toch al aangeschoten, in combinatie met een paar joints geeft dat een goeie combo zat-stoned

azgaza

Badass junkie
Meestal ergens tussen de 3 en 15, maar ik denk dat het gemiddelde per weekend avond als ik op een weekend avond dus alcohol drink op een stuk of.. 7-8 glazen zal liggen ver daarboven ga ik maar heel uitzonderlijk. Overigens is de tijd die daar over heen gaat, en dat geldt vooral voor de uitschieters van tegen de 15 wel van 10 pm tot zo'n 10 am, dus gewoon 12 uur lang door drinken en dan heb je veel tijd voor veel alcohol.

Albino

Bewuste gebruiker
Als ik goed uit ga.. mm.. 10-20 glazen wel.. Eigenlijk nooit het gevoel dat het te veel is.. Behalve een enkele keer dan maar dat komt zo goed als niet voor :grin:

shah

Drink niet regelmatig ,maar als ik drink gaan de remmen los.
Ik tel nooit hoeveel ik drink.
En blijf (meestal)onder controle. :beer: :beer:

Teveel, en lang niet alleen tijdens het uitgaan.
Gelukkig ken ik mijn grens en ga daar ook nooit overheen, stomdronken zul je me dan ook nooit zien, hoogstens flink aangeschoten. Doe ook nooit stomme dingen onder invloed.

Dopezilla

Badass junkie
Het hangt ervanaf bij mij. Wil ik doorzakken, dan drink ik alles door elkaar, wijn, bier, whiskey, en zal ik ongetwijfeld wel rond de 20+ units alcohol komen. Maar vanwege de kater, en het feit dat ik dan toch wel redelijk wazig word maak ik daar geen gewoonte van.

Meestal doe ik lekker rustig aan, en houd ik het beschaafd. Vijf biertjes is genoeg dan, of als het een nachtje doorhalen wordt wil het wel eens veel meer worden, maar dat is dan verspreid over een periode van tien tot zeven ofzo.

Evengoed drink ik ook een avondje niet, ik zie wel wat het wordt.

Een paar biertjes, dan 'n jointje, en dan m'n nest in is ook fijn. :)

Olle

TrippyShit

Badass junkie
Valt me tijdens uitgaan altijd op dat je veel meer drinkt, je hebt het niet echt in de gaten en voor je het weet is je geld bijna op.. De 10 glazen haal ik wel.. Alleen drink ik als ik uitga eigenlijk geen bier en mn portomonee vind dat dus minder leuk. Als ik drink als ik niet uitga haal ik meestal een 0,7wodka ofzo voor vrijdag en voor zaterdag een nieuwe of bier..

Krokantie, doet het! Just doe het!

Vigilante

Wijs gebruiker
greenpower zei:
Een liter fles wodka en een krat bier

Ligt dat aan mij of is dat echt gewoon ontiegelijk veel?

Ik red zonder drugs denk ik nooit een krat bier.
Liter wodka ook net niet, 0,7 dan weer wel :)

Mescaline

Ben zelf alleen een weekend drinker en doordeweeks drink ik geen druppel..
Drink eigenlijk alleen bier.. op Vrijdag/Zaterdag/Zondag ben niet zo uitgaans beest maar drink op die 3 dagen bij elkaar meestal 1 kratje weg.
En dat is eigenlijk standaard ieder weekend zo.. soms iets minder.

Qocaïne

Badass junkie
In vakanties toch wel een kratje per week! :flushed:

Wanneer studie weer begint, drink ik alleen in het weekend!
Gewoon puur onbewust, niet omdat ik het mezelf verbied om dan te drinken, maar het voelt gewoon beter!

Bovenaan