Qocaïne zei:Mescaline zei:Kratje per week valt toch wel mee??Qocaïne zei:In vakanties toch wel een kratje per week!![]()
!
Heb verder geen referentiekader... heb geen idee dus!
Hoeveel drink jij dan?
Mescaline zei:Qocaïne zei:Mescaline zei:Kratje per week valt toch wel mee??
Heb verder geen referentiekader... heb geen idee dus!
Hoeveel drink jij dan?
Kratje in een weekend(ben een weekend drinkervrijdag/zaterdag/zondag avond)
Maar ik gebruik geen andere drugs.. soms een blowtje bij een maat ofzo maar voor de rest niks![]()
Qocaïne zei:Haal sinds kort geen alcohol meer in huis!
Ga van een kratje bier p.w. zo naar de 1 à 2 p.w.
Voel me er eigenlijk best lekker onder!![]()
Amateurtje zei:Ik begin de voor-avond met zo'n 6-10pintjes. In de late avond schakel ik over naar vodka-redbull en tequilla op het einde.
verneukeratief zei:8 halve liters en een fles wijn
cropp zei:verneukeratief zei:8 halve liters en een fles wijn
eerst over je naam, jij hebt vast de film `simon` gezien of niet?![]()
en per week? per dag? per uur?

yeti zei:Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten.
Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren.
Vind het meer een drug voor in een veilige, huiselijke omgeving![]()
Flameon zei:Amateurtje zei:Ik begin de voor-avond met zo'n 6-10pintjes. In de late avond schakel ik over naar vodka-redbull en tequilla op het einde.
Dagelijks ????????
Chris Pontius zei:Ben nu vaker gaan drinken en dan mindere hoeveelheden.
Het is nu ongeveer dagelijks 1 of 2 biertjes en om de zoveel tijd 8+ glazen
Exceptional Insight zei:Ik drink altijd uit de fles, dus ik heb geen idee (:
Judas zei:Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten.
Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren.
Vind het meer een drug voor in een veilige, huiselijke omgeving![]()
BLOEDLINK zei:Judas zei:Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ik drink eigenlijk altijd wel meer dan 10 glazen met uitgaan,
verneukeratief zei:8 halve liters