hoeveel gebruik jij?

dd84

Newbie
Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak?

Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram.

Brandon

Bewuste gebruiker
oh dat is wel veel meer als ik :)
gebruik ongeveer 1 x per 2 weken en dan doe ik toch met een gram wel een dag of 4 :)

Mindless1985

Badass junkie
Ik gebruik 0.5 gram om de nacht plus ochtend mee door te komen en mòcht ik er nog een nachtje mee doorhalen dan nog 1 gram erbij ofzo.

Moon

Bewuste gebruiker
Heel af en toe nog maar, heb nu al bijna een jaar geen speed meer gehad. Ik probeer er vanaf te blijven maar met de kerst ga ik er toch weer aan, heerlijk.

xtaz

Wijs gebruiker
Nu neem ik geen speed meer, maar in augustus heb ik 2 weken aan een stuk elke dag een gram of 2 gesnoven.

TeQ

Bewuste gebruiker
Voorlopig ff niets meer... Heb nu een tijdje (sinds begin zomer vakantie) eens in de 2-3 weken van donderdag tot maandag doorgehaald (wel met wat liggen en "slapen" tussendoor").

Soms 2 weekenden achter elkaar, soms met wat tijd er tussen. En dan meestal een grammetje of 3-4 per periode.

Maar goed, vind dat je op die manier zonder dat spul niet meer kunt presteren dus het is wel genoeg geweest ermee. Wacht wel tot ik het weer leuk kan gebruiken in plaats van op deze manier.

nope

Newbie
dd84 zei:
Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak?

Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram.

Hallo, antw. op je vraag is 2 tot 4 gr. per dag, intraveneus (maak het zelf vloeibaar met water). Met een ons doe k ong. een maand, de ene x 3 weken en de andere weer 5.
En niet alleen in het weekend, nee iedere dag.
En die k nu heb is verdomd puur!!

sarkeuh

Newbie
op een zaterdagnacht meestal 1gr
in de week dan ook een gr
(natuurlijk wel verspreid over 5dagen)
zijn ook natuurlijk dagen bij dat ik eens niet gebruik
hangt ervan af :wink:

MissDior

Bewuste gebruiker
gebruik bijna ieder weekend speed,
soms 1 gram soms een beetje, soms 2 gram of meer..
ligt eraan...
doordeweeks vrijwel nooit...

sjoerd101

Belezen gebruiker
ong. 1,5 gr in de week. en daarvan dan de helft in t weekend en de helft doordeweeks, elke dag een lijntje ongeveer.. moet erg vroeg op en dan gebruik het om "wakker te worden". onder invloed vind ik mijn werk leuker en gaat de tijd sneller.. :rolleyes: eet wel gewoon zoals normaal.. vraag me of het dan erg schadelijk is.. :confused:

tofke

Experimenterende gebruiker
Dagelijks

Ik gebruik iedere dag speed. Soms al wat meer.. soms minder. Ik let er niet zó op hoeveel ik nu juist neem. Toch niet overdreven denk ik. Ik eet & slaap wat minder dan zonder pep. Maar ik werk in de week elke dag 10u & af en toe op zaterdag nog. En als je me zou zien lopen zie je echt geen junk passeren..

nutsss

Wijs gebruiker
Kijk dit bevestigd mijn idee dat ik geen extreme gebruiker ben enkel een wat extremere poster. Ik gebruik meestal 0,5 gram tot 1 gram per dag en als ik een nacht door wil gaan dan komt daar een gram bij. Ook de dag na het doorgaan heb ik iets meer nodig.

Raar doe ik er niet van als ik per keer niet te gek veel snuif. Doe ik dat wel dan hoor ik dat zelf ook aan me en kan het redelijk controleren. En soms wil ik het juist en dan laat ik het gewoon gebeuren.

Verder valt het mijn omgeving niet echt op. Na een nacht wil ik wat nerveuzer overkomen en mijn gezicht is dan ook redelijk vermoeid maar de dag daarop is dat weer bijgetrokken. Die nachten heb ik echt nodig soms. Heerlijk is die stilte om je heen en het is voor mij pure ontspanning en een mogelijkheid om alles op een rijtje te krijgen wat me dwars zit.

En met de DEX zijn de bijwerkingen veel minder.

deamonique

hey menschen! ben net geregistreerd, maar lees al een flinke tijd mee hierzo. Ik gebruik zelf zo'n 0.5 gram per week, soms meer, soms minder..vaal voor het werk, net als sjoerd101 ook beschrijft, moet vroeg op, en ik moet ook nog eens ver fietsen, dus beetje extra power is nie weg (zie het als n kop espresso, hihi, nouja, bijna dan). Soms wil ik met vrienden wel eens een nachtje doorhalen, dan gebruik ik wel wat meer..het sluipt er ook wel in moet ik zeggen, maar ik heb het nu denk ik goed in de hand

disaster

Bewuste gebruiker
Speed snoof ik +/- 4 gram per dag, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per week ofso :)

edit: 4/5 gram per dag

disaster

Bewuste gebruiker
deamonique zei:
disaster zei:
Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso :)

netjes! 4 gram in de week is wel erg veel, ben je bewust minder gaan gebruiken?

Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant :( . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg.. Maar ben indd bewust gaan stoppen, omdat de gevolgen op lange termijn al zichtbaar waren! Heb het ongeveer 2 jaar lang achter elkaar gedaan.

deamonique

disaster zei:
deamonique zei:
disaster zei:
Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso :)

netjes! 4 gram in de week is wel erg veel, ben je bewust minder gaan gebruiken?

Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant :( . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg.. Maar ben indd bewust gaan stoppen, omdat de gevolgen op lange termijn al zichtbaar waren! Heb het ongeveer 2 jaar lang achter elkaar gedaan.

wel goed van je in ieder geval! Ik probeer ook bewust stil te staan bij mn gebruik. Ik regel t altijd via vrienden, en toen ik laatst 1 envelopje meer wilde keer ik al op mn flikker, lol. maar op zich is dat wel goed, het weerhoud me er ook van meer te gebruiken. Ik gebruik deze hoeveelheid nu zo'n klein jaartje, soms minder. Ik verwacht dat ik er goed mee ok kan blijven gaan, en anders hoop ik dat ik zo wijs zal zijn als jij was, en het in zal zien als het te veel is!

tyto

Newbie
ik gebruik speed 1 keer in de 2 maanden om gezellig met paar vrienden weekendje wakker te blijven en te stappen dan gebruiken we 7 gram met zun 4en ong..

domzel

Belezen gebruiker
elke dag plus-minus een halve gram. al tijden een vaste hoeveelheid.
mits het fatsoenlijk materiaal is natuurlijk

teonanacatl

Belezen gebruiker
ik ben nu 2 maanden clean maar heb een moeilijke periode achter de rug.
ik heb 2 a 3 maanden dagelijks speed gesnoven en genomen, opzich niet zo veel (2g per week ong.)
maar toch...in mijn school tijdens de lesuren door. vieze tijd maar kheb mezelf van die drug bevrijd.en ik ben erover aan het denken om met oudejaarsavond een grammetje te kopen samen met nog 2 xtc pilletjes :hearteyes: gaat knalle worden.

meth666

Belezen gebruiker
hmmmmm, al 3 kwart jaar zeker. In het begin zoals iedereen vrij weinig.
Tegenwoordig 1 a 2 gram per dag, hangt beetje van kwaliteit af :mrgreen:

slunse

Bewuste gebruiker
een jaar = een gram. meestal uit noodzaak wegens te dronken/te stoned/te moe of als andere dope uitgewerkt is/niet aanwezig
hou niet zo van speed. de dag nadien dus.

ik gebruikte ong. 1gram per dag en nacht en soms 1.5 gram ... :rolleyes:
maar nu gebruik ik niets en als ik terug zou beginnen zou het denk ik eerst terug 0.5 gram zijn (denk ik ) ofwel ga ik de smaak volledig terug te pakken hebben en gebruik ik weer evenveel ... :stoned:

xxx

Dr. Tommy

Badass junkie
ik ben nog maar een beginnertje-gewoon een paar lijntjes per dag en eigenlijk het liefs alleen in het weekend maar dat lukt al niet aardig meer

Bovenaan