HDA zei:1gram... Slaagde er nooit in om wat te bewaren...![]()
een duivelsdrugs is hetHDA zei:Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...
![]()
Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..."![]()
schranziewanzie zei:een duivelsdrugs is hetHDA zei:Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...
![]()
Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..."![]()
vond er niet veel aan
en toch bleef ik het keer op keer kopen
nu gelukkig een afkeer van gekregen
moet niks meer van die bazaar hebben
perfect...qlo zei:hoe combineert coke zich eigenlijk met weed ?

fc zei:Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder
TeQ zei:Als ik iets over houd met coke gooi ik het weg. Vind het te verslavend spul om te bewaren dat wel... It's done when it's done...
Frenky zei:Met ze 2e anderhalf gram, om het halfuur een lijntje, dan beginnen we rond 10 uur en dan hebben we om 2 of 3 uur snachts niks meer en willen we meer en lopen we eerst een half uur te twijfelen of we nou zouden halen (geld enzo) en uiteindelijk hebben we schijt aan en halen we nog een halfje.
Altijd hetzelfde liedje...![]()
Bollie zei:drugs gebruiken om andere drugs niet te gebruiken...
Ok akkoord het pilletje is mss goedkoper, ma nie gezonder e![]()
jep groot gelijkflash kieke zei:Bollie zei:drugs gebruiken om andere drugs niet te gebruiken...
Ok akkoord het pilletje is mss goedkoper, ma nie gezonder e![]()
Drugs gebruiken om schadelijkere en verslavendere drugs te vervangen.
Als je daar over nadenkt is het wel goed voor mensen die smorgens afkicken en niet kunnen gaan slapen of mensen die gevoelig zijn om een verslaving te krijgen van 1 of andere drug.
Ik had het gedaan omdat ik niet kon slapen en mij heel kut voelde.
Beter een pilletje of een joint dan NOG een lijn coke e.![]()
boels zei:alsek het doe, toch 4 a, 5 gr per weekend en da houd in snuiven, base, chineze, cokejoint en crack
melissa zei:boels zei:alsek het doe, toch 4 a, 5 gr per weekend en da houd in snuiven, base, chineze, cokejoint en crack
cokejoint">plofje?
Nee yohNiceFeeling1234 zei:2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg...![]()
Barbie zei:Nee yohNiceFeeling1234 zei:2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg...![]()
NiceFeeling1234 zei:2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg...![]()
melissa zei:NiceFeeling1234 zei:2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg...![]()
hiero ook kerel![]()
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3![]()
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....
dan ben je van het gentse korenmarkt is toch in gentmelissa zei:weet je dat ik me de laatste tijd echt afvraag waarom ik die zooi niet kan laten voor wat t is![]()
echt bijzonder vind ik t allemaal eigenlijk niet meer,t lijkt wel een moetertje ofzo....
dit weekend had ik een paar filmpjes gehuurd,bitterballen,wijntje ed erbij....
had er helemaal zin an.....
op t moment dat we de dvd op willen zetten doet de dvdspeler t niet meer![]()
na veel gepruts toch opgegeven,en als compensatie onze neus maar weer gevuld......
ik bedoel maar,hallooooooooooo waar zijn wij helemaal mee bezig zeg![]()
dit weekend heb ik mezelf ingedekt,ga gezellig met een paar meiden me totaal klem zuipen op de korenmarkt......
en waarschijnlijk weer eens een pilletje proberen na 5 jaar.....