hoeveel gebruiken op een avond

fc

Experimenterende gebruiker
Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder

melissa

Wijs gebruiker
HDA zei:
1gram... Slaagde er nooit in om wat te bewaren... :rolleyes:

duhhhhhhhh dat lukt mij nou ook nooit he :grin: :grin: :grin:
zeg maar zo op is op en weg is pech,anders ligt t toch maar te schimmelen he,das zo zonde(schimmel coke)

Imke

Badass junkie
Euhm vroeger was dat ongeveer 1 gram, nu kan dat al eens oplopen tot 2 ofzo.. maar kprobeer af te bouwen op dit moment.. kben er immuun voor aant worden.. :flushed: :confused: :)

shakes

Belezen gebruiker
Met ze 2e anderhalf gram, om het halfuur een lijntje, dan beginnen we rond 10 uur en dan hebben we om 2 of 3 uur snachts niks meer en willen we meer en lopen we eerst een half uur te twijfelen of we nou zouden halen (geld enzo) en uiteindelijk hebben we schijt aan en halen we nog een halfje.

Altijd hetzelfde liedje... :(

melissa

Wijs gebruiker
hihi gelukkig is t hiero op is op :wink: ,t is maar zelden voorgekomen dat er alsnog gebeld werd......
alhoewel ik in alle eerlijkheid moet zeggen dat ik ooit weleens tot de volgende dag een uur of 5 ben doorgegaan.......
nou never nooit weer,wat was dat verrot zeg :( :(

HDA

Bewuste gebruiker
Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...
:flushed:

Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..." :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
HDA zei:
Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...

Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..." :grin:
een duivelsdrugs is het
vond er niet veel aan
en toch bleef ik het keer op keer kopen
nu gelukkig een afkeer van gekregen
moet niks meer van die bazaar hebben

melissa

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
HDA zei:

een duivelsdrugs is het
vond er niet veel aan
en toch bleef ik het keer op keer kopen
nu gelukkig een afkeer van gekregen
moet niks meer van die bazaar hebben

hoop me binnenkort hier bij aan te sluiten,alhoewel t nog wel lang zal duren voordat ik er daadwerkelijk een afkeer van zal hebben...
maargoed ik ga niks plaatsvervangends gebruiken.....cold turkey weer :wink:
hoop trouwens niet dat ik nu in de verleiding kom pep of x te gaan gebruiken.....pffffffffff

Kim

Wijs gebruiker
Meestal rook ik als ik terug kom nog wat

Ik ben aan t afkicken van gebruiken tijdens t uitgaan

doe t alleen nog maar er voor o de na

cunt

Wijs gebruiker
bij mij lag het tussen de 0,5 en 1,5 gram. lag er altijd aan hoeveel geld ik had.

heb de laatste tijd minder geld dan een aantal maanden geleden dus kan het me niet meer permiteren om coke te snuiven dus de laatste tijd 0,0 per avond :)

Frisko

Badass junkie
qlo zei:
hoe combineert coke zich eigenlijk met weed ?
perfect...
ik moest bij elke lijn een sigaret hebben...
joint ging ook!

eerst was het om het uur een lijn(TJE)
na ettelijke tijd werd dat een LIJN elk half uur bijna :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

qlo

ja maar wat voor effect heb je dan ongeveer, gewoon tzelfde als je normaal hebt bij weed, en tzelfde als coke maar dan gecombineerd of toch iets anders =) ?

HDA

Bewuste gebruiker
ik had bij die mix altijd een zalig gevoel. Van pure weed wordt ik behoorlijk misselijk soms. In combo met coke, werd ik dit niet. Ik werd altijd zweverig en kon gerust 4 à 5 stickies roken (waar ik normaal na 1 stickie'tje al van de kaart was)

:wink:

TeQ

Bewuste gebruiker
fc zei:
Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder

Ik gebruik ca. 1,5 tot 2 gram per avond. Vrij veel misschien volgens sommigen. Ik doe met 1 gram vier uur en ik moet met HD toch vaak 8 uur ondergaan voordat ik er tevreden mee ben..
Als ik iets over houd met coke gooi ik het weg. Vind het te verslavend spul om te bewaren dat wel... It's done when it's done...

Wanneer ik een flinke avond heb gehad is het ook vaak wel genoeg geweest voor me voor een tijdje en heb ik er (op het weekend er na) geen behoefte meer aan...

caatje

Badass junkie
TeQ zei:
Als ik iets over houd met coke gooi ik het weg. Vind het te verslavend spul om te bewaren dat wel... It's done when it's done...

Ik heb een mooie vuilnisbak, als ik je die nu eens toe stuur, dan gooi je t daarin en als ie vol is stuur je m terug.

Ik zorg er voor dat hij is afgesloten zodat je m niet open krijgt!! :wink:

Bollie

Bewuste gebruiker
de toxicatie grens van de mens is gemiddeld 1,5 gram per dag.
Als je meer zou snuiven, zou je een grote kans hebben op een hartaanval.

Mensen die meer dan 2 gram op een avond snuiven, hebben meestal redelijk zwaar versneden coke.
Ik krijg niet meer binnen dan een volledige gram, hoe veel zin ik er ook nog in zou hebben...

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
idd meer als 1 gram van degelijk spul is bijna zelfmoord :). Veeeel te scherp dat ik dan sta. en de mensen in men buurt moeten constant zeggen van lul wat minder :)

flash kieke

Wijs gebruiker
Frenky zei:
Met ze 2e anderhalf gram, om het halfuur een lijntje, dan beginnen we rond 10 uur en dan hebben we om 2 of 3 uur snachts niks meer en willen we meer en lopen we eerst een half uur te twijfelen of we nou zouden halen (geld enzo) en uiteindelijk hebben we schijt aan en halen we nog een halfje.

Altijd hetzelfde liedje... :(

Als de coke op is en je voelt je kut en zo,en je wilt meer coke halen om je terug goed te voelen---Dan stook ik een pilletje of smoorde wat weed.

Zo ga je uiteindelijk goed voelen en ga je geen coke bijhalen. :)

Bollie

Bewuste gebruiker
drugs gebruiken om andere drugs niet te gebruiken...
Ok akkoord het pilletje is mss goedkoper, ma nie gezonder e :tongueout:

flash kieke

Wijs gebruiker
Bollie zei:

Drugs gebruiken om schadelijkere en verslavendere drugs te vervangen.

Als je daar over nadenkt is het wel goed voor mensen die smorgens afkicken en niet kunnen gaan slapen of mensen die gevoelig zijn om een verslaving te krijgen van 1 of andere drug.

Ik had het gedaan omdat ik niet kon slapen en mij heel kut voelde.
Beter een pilletje of een joint dan NOG een lijn coke e. :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Bollie zei:

Drugs gebruiken om schadelijkere en verslavendere drugs te vervangen.

Als je daar over nadenkt is het wel goed voor mensen die smorgens afkicken en niet kunnen gaan slapen of mensen die gevoelig zijn om een verslaving te krijgen van 1 of andere drug.

Ik had het gedaan omdat ik niet kon slapen en mij heel kut voelde.
Beter een pilletje of een joint dan NOG een lijn coke e. :)
jep groot gelijk
een joint is ideaal voor da zenuwgevoel weg te krijgen.

Aquilta

hehe. Ik dacht dat ik de enige was die roken na een lijn lekker vind.
Als ik uitga (zie: zat. awakenings) dan haal ik 1,5 gr. en daar probeer ik de avond mee te doen. Voor de rest na elke lijn een jointje of sigaret + flesje corona. Dan voel ik me helemaal tip top in orde.

pillywilly

ligt aan de sos ....en aan hoe vaak je het doet....

maarjah zeg maar altijd hoe minder hoe stoerder...
meeste mensen gaan met puur altijd te ver...staan te strak,zodat het helemaal niet meer leuk is.

grappig gezicht is ook altijd die wannabes... die het heeel stoer vinden om veel te doen, teveel puur doen(waar ze normaal nie aankomen)
en dan het bloed er na een aantal uurtjes uitspuit ...lol

boels

Belezen gebruiker
alsek het doe, toch 4 a, 5 gr per weekend en da houd in snuiven, base, chineze, cokejoint en crack

j4N

Newbie
Volledig mee akkoord Davie.
Eigenlijk zou ik ook willen stoppen, maar het kan soms toch zo lekker zijn...

melissa

Wijs gebruiker
NiceFeeling1234 zei:
2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg... :(

hiero ook kerel :(
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3 :beer:
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....

fc

melissa zei:
NiceFeeling1234 zei:
2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg... :(

hiero ook kerel :(
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3 :beer:
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....

Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals.

ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2

Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT

melissa

Wijs gebruiker
weet je dat ik me de laatste tijd echt afvraag waarom ik die zooi niet kan laten voor wat t is :confused:
echt bijzonder vind ik t allemaal eigenlijk niet meer,t lijkt wel een moetertje ofzo....
dit weekend had ik een paar filmpjes gehuurd,bitterballen,wijntje ed erbij....
had er helemaal zin an.....
op t moment dat we de dvd op willen zetten doet de dvdspeler t niet meer :angry:
na veel gepruts toch opgegeven,en als compensatie onze neus maar weer gevuld......
ik bedoel maar,hallooooooooooo waar zijn wij helemaal mee bezig zeg :rolleyes:
dit weekend heb ik mezelf ingedekt,ga gezellig met een paar meiden me totaal klem zuipen op de korenmarkt......
en waarschijnlijk weer eens een pilletje proberen na 5 jaar.....

fc

melissa zei:
weet je dat ik me de laatste tijd echt afvraag waarom ik die zooi niet kan laten voor wat t is :confused:
echt bijzonder vind ik t allemaal eigenlijk niet meer,t lijkt wel een moetertje ofzo....
dit weekend had ik een paar filmpjes gehuurd,bitterballen,wijntje ed erbij....
had er helemaal zin an.....
op t moment dat we de dvd op willen zetten doet de dvdspeler t niet meer :angry:
na veel gepruts toch opgegeven,en als compensatie onze neus maar weer gevuld......
ik bedoel maar,hallooooooooooo waar zijn wij helemaal mee bezig zeg :rolleyes:
dit weekend heb ik mezelf ingedekt,ga gezellig met een paar meiden me totaal klem zuipen op de korenmarkt......
en waarschijnlijk weer eens een pilletje proberen na 5 jaar.....
dan ben je van het gentse korenmarkt is toch in gent :) :) :)

Bovenaan