melissa zei:
NiceFeeling1234 zei:
2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg...
hiero ook kerel
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....
Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat
metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals.
ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2
Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT