hoeveel gebruiken op een avond

melissa

Wijs gebruiker
fc zei:
melissa zei:
weet je dat ik me de laatste tijd echt afvraag waarom ik die zooi niet kan laten voor wat t is :confused:
echt bijzonder vind ik t allemaal eigenlijk niet meer,t lijkt wel een moetertje ofzo....
dit weekend had ik een paar filmpjes gehuurd,bitterballen,wijntje ed erbij....
had er helemaal zin an.....
op t moment dat we de dvd op willen zetten doet de dvdspeler t niet meer :angry:
na veel gepruts toch opgegeven,en als compensatie onze neus maar weer gevuld......
ik bedoel maar,hallooooooooooo waar zijn wij helemaal mee bezig zeg :rolleyes:
dit weekend heb ik mezelf ingedekt,ga gezellig met een paar meiden me totaal klem zuipen op de korenmarkt......
en waarschijnlijk weer eens een pilletje proberen na 5 jaar.....
dan n ben je van het gentse korenmarkt is toch in gent

bijna correct :wink:
ik ben een rasechte ernhemse :wave:
maar t zou natuurlijk goed kunnen dat je in gent ook een korenmarkt hebt :confused:

Inga

Experimenterende gebruiker
@ melissa,

Ik weet wat je bedoelt hoor. Ik vraag het me ook steeds af. Wij hebben ons gebruik gehalveerd. Vroeger was het elk weekend nu nog maar om de 14 dagen. Maar toch.... Het is echt een duivel. Het weekend dat we niets gebruiken hebben we er ook totaal geen behoefte aan. Dus je denkt... he het gaat goed, ik kan eraf blijven :sunglasses: . Maar dan komt het tweede weekend eraan.....Tegen woensdag begint de zin te komen. Tegen vrijdag moet en zal je snuiven :smilingimp: . En dan heb je maandag.... vandaag dus.... En denk je waarom heb ik al die jaren kunnen genieten van uitgaan zonder iets van drugs en lukt het nu niet meer ?

Ik heb dit weekend de coke gecombineerd met XTC. Om 23u een pilletje gepakt en had een half grammetje bij. Daarvan heb ik maar 2 lijntjes gesnoven. Moet toegeven dat dit eigenlijk een veel betere combinatie is dan alleen maar op coke en veeeeel goedkoper. Maar toch is het die smaak van coke en het snuiven op zich dat het zo verslavend maakt.

Als ik die XTC moet innemen krijg ik al kotsneigingen. Toch, eens je op die pil zit is het zalig en veeel beter dan coke. Want de effecten van coke zijn bij mij niets meer dan, wakker blijven en niet dronken worden. Bij XTC ervaar ik echt dat LALALA gevoel. Heb hier zeker nog wel 15 pillen liggen maar aankomen NO WAY !!! Raar he.... :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
Inga zei:
Maar toch is het die smaak van coke en het snuiven op zich dat het zo verslavend maakt.

dat idee heb ik dus ook al klinkt t heel onwaarschijnlijk.......
ik heb gisteren een gesprek gehad met een vriendin die sucsesvol aan t stoppen is en volgens haar is afleiding t sleutelwoord....
daarbij word t ook moeilijk als je een partner hebt die ook gebruikt,helaas..
op dit moment ben ik op t punt dat ik voorlopig onze weekenden uit elkaar aan t plannen ben,en eigenlijk voel ik me daar schuldig over....
alsof ik hem naar 7 jaar aan zijn lot over laat(raar maar helaas waar)...
maar mijn wil is groter dan die van hem,ik vind t mooi geweest.....
ben potverdrie alweer bijna 34......
en dan lees ik een verhaal van een man van 50 die ook nog drugs gebruikt en dan slaat de angst me om mijn strot......
hoeveel grapjes maakte ik er in mijn twintigger jaren wel niet om over t feit dat we straks allemaal achter de geraniums nog aan de dope zitten....
nu vind ik t niet meer zo komisch want de realiteit lijkt toch steeds meer overeen te komen met wat ik vroeger al vermoede.....
drugs is helaas niet leeftijd gebonden,en er is geen pasklare oplossing voor t feit dat als je ouder word t er maar bij laat......
ik heb t totaal onderschat die zooi,kan me ook onvoorstelbaar kwaad maken over mensen die zeggen dat t aanstellerij is"verslaafd zijn aan sosa"gewoon stoppen.......jaja whatever :angry:
maargoed voorlopig ga ik compenseren,de bedoeling is 2 keer per maand en 2 weekenden vrij van welke drugs ook(inclusief alcohol)...
ik ga niks meer gebruiken wat in poedervorm komt,precies omdat ik denk dat wat jij zegt idd ook een kern van waarheid bevat.....
t snuiven op zich(t letterlijk wat in je neus stoppen)werkt volgens mij ook verslavend en zo gek is dat niet neem iemand die rookt die moet ook wat om handen hebben als hij stopt das immers ook bewezen....
ik hoop dat ik t dit weekend red met een paar breezertjes,en krijg ik toch de neiging pop ik een pilletje.......
ik heb begrepen dat je daar wat makkelijker vanaf komt......

Inga

@ Melissa,

Wat die afleiding betreft. Klopt helemaal hoor. Het is zo dat ik gescheiden ben , Mijn 2 kinderen zijn de hele week bij mij en om de 14 dagen bij hun vader. De weekends dat ze hier zijn heb ik mijn handen vol, en totaal geen behoefte. Die vrijdag dat ik ze naar hun vader breng en ik terug thuis ben bij mijn vriend, krijg je de situatie waar we plots uit het niets die drang naar coke hebben. Het middel om eraf te geraken is die situaties te vermijden. Ik ben nog steeds aan het uit dokteren wat we kunnen doen , Misschien gaan sporten of eens een restaurantje doen. Om dan nadien recht ons bed in te duiken. Ik ga het iniedergeval proberen, maar uitgaan zal er dan zeker niet meer inzitten, omdat het juist die dingen zijn waar ik coke mee associeer. Verdorie ik ben juist 36 en zit precies in mijn midlife crises :confused:

fc

Inga zei:
@ Melissa,

Wat die afleiding betreft. Klopt helemaal hoor. Het is zo dat ik gescheiden ben , Mijn 2 kinderen zijn de hele week bij mij en om de 14 dagen bij hun vader. De weekends dat ze hier zijn heb ik mijn handen vol, en totaal geen behoefte. Die vrijdag dat ik ze naar hun vader breng en ik terug thuis ben bij mijn vriend, krijg je de situatie waar we plots uit het niets die drang naar coke hebben. Het middel om eraf te geraken is die situaties te vermijden. Ik ben nog steeds aan het uit dokteren wat we kunnen doen , Misschien gaan sporten of eens een restaurantje doen. Om dan nadien recht ons bed in te duiken. Ik ga het iniedergeval proberen, maar uitgaan zal er dan zeker niet meer inzitten, omdat het juist die dingen zijn waar ik coke mee associeer. Verdorie ik ben juist 36 en zit precies in mijn midlife crises :confused:
Stop er gewoon mee het maakt je kapot

shakes

Belezen gebruiker
crackerr zei:
zijn er mensen die ook laatste tijd bagger spul krijgen.. waardoor je genoodzaakt bent om meer te gebruiken :smilingimp: :angry:

Dan ben je niet genoodzaakt om meer te gebruiken, dan ben je genoodzaakt om een andere dealer te vinden.

TeQ

Bewuste gebruiker
Idd, als ik ooit ergens 1 keer niet krijg wat ik gewend ben, verwacht of me beloofd wordt ben ik weg.

Dan geef ik liever geen geld uit aan zulke dingen dan dat ik een oplichter het in zn zak laat steken.

TeQ

Bewuste gebruiker
davie zei:
Nieuwe avatar TeQ. Is dat niet die metrofiel uit American Psycho. Vette film wel.

Haha, Patrick Bateman (in de film dan) ja :) Prachtige rol speelt ie in die film ook.

Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen.

shiva

Belezen gebruiker
op feestjes minder dan 1gram en dan sta ik al rete strak kan ook door de hardcore invloeden komen:grin: dus ja lekker en relatief goeikoop als ik hier andere reports lees

stuikerken

Belezen gebruiker
NuEvenNiet zei:
Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen.
15 gram :openmouth:
Waar haalde jij het geld vandaan dan?

Kim

Wijs gebruiker
stuikerken zei:
NuEvenNiet zei:
15 gram :openmouth:
Waar haalde jij het geld vandaan dan?

15 gram op een avond is zelfs mij te veelt

boels

Belezen gebruiker
NuEvenNiet zei:

dan zedde toch wel vrij ver weg pijsek :)

vor te snuive valt da wel mee mor vo te smore... is 6 gr toch men maximum, maja ik chinees da meestal

Kim

Wijs gebruiker
mwa als je savoinds zon drang heb om alleen maar te basen gaat er ook makkelijk grametje per uur door heen

angelina

Newbie
ik gebruik alleen als ik daar zin in heb
kan van een gram best een tijd doen
de ene keer is het zo op de andere keer ligt het gerust maanden in me kast

crackerr

Newbie
fc zei:
melissa zei:
NiceFeeling1234 zei:
2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg... :(

hiero ook kerel :(
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3 :beer:
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....

Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals.

ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2

Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT

Sinds wanneer mixen we sos met METHANOL... je bedoelt vast mannitol :wink:

sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van heb :rolleyes: slapen is zo saai :mrgreen:

fokker

Belezen gebruiker
caatje zei:
Ik heb een mooie vuilnisbak, als ik je die nu eens toe stuur, dan gooi je t daarin en als ie vol is stuur je m terug.

Ik zorg er voor dat hij is afgesloten zodat je m niet open krijgt!! :wink:

:mrgreen:

In de tijd dat ik zelf nog coke gebruikte snoof ik meestal 1 tot anderhalve gram weg op n avond. Ben blij dat ik er vanaf ben. Was wel relaxt, maar veel te verslavend, en pillen en psychedelic drugs vind ik gewoon toch echt leuker / zinvoller.

tischke

Newbie
die grens is niet echt waar.

Ik ben natuurlijk maar een belg, het hangt af van de kwaliteit. Ik kan zeggen dat ik redelijk veel ervaring heb met sos en dat ik het het ook jammer vind van de kwaliteiet mementeel zowel in nl als in bel. Als je meer dan dan 80% hebt en dat heb je niet meer als je nu 50 hebt mag je al blij zijn. Ik ben ooit n Bolivia geweest en ik heb daar puur"99.5% gesnoven heel voorzichtig. mensen sorry dit is ongeloofelijk. Geloof me dan snuif je niet om het half uur believe me. Het ergst is dat kost daar niks toen ongeveer voor een kilo 1000€. Ben daar twee weken geweest en heb daar geleefd op sos en seks.
Hier in Antwerpen is het zielig. Kwaliteit niks geen gram mischien 0.6 of zoiets. Probleem is dat er te veel tussen personen zijn dat had je vroeger niet een 5 jaar geleden kwam ik ruim to emet een gram met mijn vriendin. Nu als we het nog doen is het van nog eentje nog eentje bah.

groetjes

t
:P

sjoempti

Newbie
sos

Ik zoek ook goeie kwaliteit kristal coke. Kende iemand die het voor 60euro/gram verkocht (wel een volledige gram) maar zijn kwaliteit ben ik nooit meer tegengekomen en eerlijk gezegd, mindere kwaliteit wil ik echt niet meer hebben. Kwaliteit moet betaald worden zeggen ze bij ons, maar dan moet je het wel nog vinden...

Sniffie

Verhalen van melissa komen me heel bekend voor.

Met name begin van dit jaar toen er regelmatig wat meer grammetjes thuis lagen, ging het de verkeerde kant uit.
Meeste wat er op een avond doorheen is gegaan, zal rond de 4,5 gr zijn in m'n eentje.... avond is dan wel van 22u 's avonds tot 11u 's ochtends. En daarna beetje in bed liggen draaien tot je om 19u met barstende koppijn in slaap valt.
Gelukkig besef gekomen dat dit echt niet kan. Toen ook veel afleiding gezocht, want als ik op vrijdag met bepaalde vrienden iets ging doen, werd er steevast (teveel) gesnoven. Nu gelukkig wel onder controle.

Nu af en toe avondje met vriendin thuis snuiven. Zorg dan wel altijd dat er genoeg in huis is. Zo'n 3 tot 4 gram voor z'n 2tjes. Vrij goede kwaliteit. Wellicht is het nog iets teveel, maar te weinig is ook zo'n domper. Probeer nu eigenlijk eens een leuke avond te hebben en dan gewoon te beseffen dat de sos niet eens op gaat.... maar ben eigenlijk bang dat dit niet mogelijk is.

J0rrit

Badass junkie
ik meestal een halve gram op een avond met zijn 2en, dat is dus ieder een kwart gram. Maar ik heb het gevoel dat het "echte" sos gevoel zo niet tot zijn recht komt, maar wij halen niet meer door de prijs uiteraard.

Als je een gram op een avond voor jezelf hebt ( nog nooit gehad ), lijkt het me dat sos ook echt heftig kan zijn en je best van de kaart kunt raken. Wij hebben nu meestal ieder 3 flinke op een avond, maar als je een gram haalt toch zeker 4 keer zoveel. Heb namelijk wel eens meerdere flinke op een avond gehad en kwam erachter dat sos toch best een heftig gevoel kon geven ( in tegenstelling tot wat ik dacht als ik een halve met zn 2e deelde )

is het zo dat pas als je echt veel haalt, zoals een gram in je eentje voor een avond, dat dan sos pas echt tot zn recht komt en bij (te) kleine hoeveelheden niet?

Deranged

Badass junkie

El Retro

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ik meestal een halve gram op een avond met zijn 2en, dat is dus ieder een kwart gram. Maar ik heb het gevoel dat het "echte" sos gevoel zo niet tot zijn recht komt, maar wij halen niet meer door de prijs uiteraard.

Als je een gram op een avond voor jezelf hebt ( nog nooit gehad ), lijkt het me dat sos ook echt heftig kan zijn en je best van de kaart kunt raken. Wij hebben nu meestal ieder 3 flinke op een avond, maar als je een gram haalt toch zeker 4 keer zoveel. Heb namelijk wel eens meerdere flinke op een avond gehad en kwam erachter dat sos toch best een heftig gevoel kon geven ( in tegenstelling tot wat ik dacht als ik een halve met zn 2e deelde )

is het zo dat pas als je echt veel haalt, zoals een gram in je eentje voor een avond, dat dan sos pas echt tot zn recht komt en bij (te) kleine hoeveelheden niet?

Ja is zeker zo, maar niet doen jo, dan blijf je dat doen, en ga je niet meer tevreden zijn met minder dan die gram.

cunt

Wijs gebruiker
darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!

J0rrit

Badass junkie
cunt zei:
darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!

ik kan me idd voorstellen dat je dan niet meer genoegen neemt met minder, maar heb toch nooit geld genoeg om dat vaker dan 1 keer te doen.

Coke is veeeeeeel te lekker! Probeer ook inet te veel in huis te hebben.

Moet mezelf wel paal en perk stellen, anders gaat alles wat ik in huis heb door mijn eigen neus.

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Liefst zo veel mogelijk, maar het is zulk prijzig spul en gaat wonderbaarlijk genoeg ZO snel op haha.
Ongeveer 1 gram per avond, soms iets meer, soms iets minder. :)

Miriam

Bewuste gebruiker
het begon lekker maar toen na 4 lijntjes voelde ik toch de pijp in me tasje jeuken. En nog aan toegeven ook. :flushed:

weer 4 gram weg en me vriend komt ook zo thuis. :(

amaterasu

JuliaLenco zei:
Liefst zo veel mogelijk, maar het is zulk prijzig spul en gaat wonderbaarlijk genoeg ZO snel op haha.
Ongeveer 1 gram per avond, soms iets meer, soms iets minder. :)

Probeer het , op meerdere gebieden, onder controle te houden. Halfje of 1 gram per avond. Als het op is, is het op.... Niet meer bij gaan halen om 3 uur 's nachts zoals in het verleden. In noodgevallen....flinke lading whiskey en 1 of 2 joints met een benzo.. :mrgreen:

Bovenaan