precieskwezel zei:elke dag gebruiken is altijd slecht. of het nu ghb, weed of pep is. onverstandig, mede ook doordat je hele leven ernaar gevormd wordt.
anon22 zei:maar ook al pak ik nu 2 weken niets.
en ik pak 1 avondje g, krijg ik al snel de verschijnselen.
slecht slapen, zweten en depri
hannus zei:maar als jij je er goed bij voelt moet je het vooral blijven doen.![]()
naffie11 zei:Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies?![]()
Vind je jezelf niet zielig? Dat je een dagelijkse drugssgebruiker bent?Esther1972 zei:behoor volgens mij tot de vrouwen die niet veel gebruikt maar 14 to 18 ml per dag
...dat het dan veeeel lekkerder is als dat je het dagelijks gebruikt. Logisch.Hetzelfde als alcohol + cocaïne verslaving inruilen voor GHB en Speed.Vrouwtje_Amsterdam zei:Jij had toch al eerder 12 jaar lang elke dag speed gebruikt en probeerde de nadelige effecten van het afkicken van speed op te vangen met GHB?
Het lijkt er op dat je de ene verslaving hebt ingewisseld voor een andere. Als je er echt van af wilt zou ik aankloppen bij een hulp instantie.
Wat denk jij?Jacky2009 zei:Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag.
Jacky2009 zei:Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag. Zijn er hier ook mensen die dit of zelfs meer gebruiken?
Ben wel is benieuwd of die er zijn en of die nadelige gevolgen merken van het gebruik.
anon22 zei:sommige zijn nou eenmaal eerder verslaafd als andere,
ik ben 1 keer behoorlijk verslaafd geweest na een aantal maanden elke dag te gebruiken.
sinds dat eenmaal is gebeurt krijg ik al afkickverschijnselen na 1 weekendje gebruiken.
vrijdag avond , zaterdag en zaterdag avond, en ik moet zondag zoiezo al afbouwen met G in combinatie met benzo's.
en slapen zit er ook niet in voor 2 dagen.
dit is pas sinds ik een x de verslaving heb gehad.
heel vaag.
vooral het niet in slaap kunnen komen zondag en vaak maandag nog na 2 avondjes G is zwaar klote
DrippTone zei:Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.
Ook was ik misselijk, moest ik niet aan eten denken en kreeg niets weg. Was erg depressief en wilde alleen maar slapen. Praten ging ook erg moeilijk. Oh ja en dan die chemische smaak nog in je mond.
Zelfs mn lievelingseten smaakte smerig en ik wilde niet meer roken, terwijl ik zelfs als ik griep heb stug doorrook.
ExceptionalInsight zei:Nu ik vakantie heb doe ik het bijna dagelijks, het sluipt er lekker in, gelukkig is het bijna op (:
Elfquest zei:Wat voel je dan als je een kater hebt?
flugellover zei:kater heb je niet echt,als je meer dan 20 ml ongeveer per dag drinkt valt ook te zien hoe groot en masse enz je hebt dat doe je paar dagen en dan stop je ineens dan kan je kater hebbe
dan krijg je afkickverschijnselen en dat hangt af van persoon tot persoon zweethanden,moeheid,angste,hartkloppingen enz..
maar afkick als je 1 dagje goe gebruikt neen dat heb je niet...
Oom Klaas zei:Elfquest zei:Wat voel je dan als je een kater hebt?
Heftig depressief, lusteloos, vies gevoel in maag en slokdarm, moe en veel hoofdpijn.
flugellover zei:kater heb je niet echt,als je meer dan 20 ml ongeveer per dag drinkt valt ook te zien hoe groot en masse enz je hebt dat doe je paar dagen en dan stop je ineens dan kan je kater hebbe
dan krijg je afkickverschijnselen en dat hangt af van persoon tot persoon zweethanden,moeheid,angste,hartkloppingen enz..
maar afkick als je 1 dagje goe gebruikt neen dat heb je niet...
Kater kan je zeker wel hebben na een dagje gebruiken, zelfs na 1 dosis.
Een DAG ghb gebruiken vind ik eigenlijk meer neigen naar misbruik.
Misschien dat jij geen kater hebt, maar dat betekend niet dat anderen daar geen last van kunnen hebben.
Oom Klaas zei:Dat andere dopje willen, is dat geen kater dan? :P