digi zei:Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...
:Psjaartrol zei:digi zei:Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...
![]()
bron?
digi zei:Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...
Radeon915 zei:digi zei:Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...
Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil![]()
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P
Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo![]()
The Used zei:Radeon915 zei:digi zei:Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...
Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil![]()
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P
Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo![]()
Kijk! , Dat is dus de nieuwe manier van jezelf hars(j)en:P