hoeveel gram

digi

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Hoeveel gram komt er van een plantje afghaan, die ik gewoon op de vensterbank heb staan?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
het hangt er vanaf hoe groot ie is/wordt. Meestal worden vensterbank plantjes niet echt al te groot, maar je kan er toch wel minimaal een dikke 50 tot 60 euro zak vanaf halen.

digi

afghaan

ja afghaan is meestal hasj, maar zonder het tot hasj te persen kun je het ook als goed wietje roken.
Ik geloof dat afghaan wiet hier bij de coffeeshops gewoon te krijgen is.

zou ik er hasj van persen, is dat rendabel? hoeveel hasj komt envan een gram afghaan wiet?

Jadi

Bewuste gebruiker
:openmouth: Er komt geen hasj uit wiet, hasj komt uit de plant...
Zucht, wiet zijn gewoon de toppen van de plant :mrgreen:
Correct me if im wrong, btw

digi

http://users.skynet.be/karperen.westvla ... 0maken.htm

De hasj is dus de geperste hars van de wietplant IMHO kun je dus hasj zowel uit de plant als uit de wiet persen...
als je hasj uit wiet perst wordt het denk ik een sterkere hasj als uit de plant?
En dus als de wiet droog is, kan ik daarnaast <uit de plant> alsnog hasj maken?

Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...

digi

jaa ik gebruik het zelf niet, ik heb voor de gein plantjes op mijn vensterbank gezet.. ik was alleen nieuwsgierig wat ik met het product ervan moest doen... dus vandaar hoeveel gram, verkopen? hasj van maken? weggeven? weggooien?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...

:confused:

bron?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...

Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil :mrgreen:
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P
Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo :confused:

The Used

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...

Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil :mrgreen:
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P

Kijk! , Dat is dus de nieuwe manier van jezelf hars(j)en:P

Nakkie

Newbie
The Used zei:
Radeon915 zei:
digi zei:

Kijk! , Dat is dus de nieuwe manier van jezelf hars(j)en:P

kreeg ik me toch laatst een haar bij men hasj...

... weet ik ook meteen waar dat vandaan kmomt :kots:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Toen de Russen in Afghanistan gestationeerd waren tijdens het conflict in 1979-1989, lieten de bevelhebbers ook af en toe een halfnaakte afghaan door een wietveld rennen. Wanneer hij terugkwam werd de hash van zijn vel geschraapt en uitgedeeld aan de troepen.

Bron : Humo van een paar jaar geleden

Bovenaan