Hoeveel heroïne voor een overdosis?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zou wat minder samenzweringsonzin lezen en meer buiten komen.
- Vrijheid die nu steeds verder wordt ingeperkt: Feit.
- Nooit meer worden zoals het was: dat weten we nog niet, maar zie jij het gebeuren dat we straks vrolijk teruggaan naar de tijd van voor maart 2020? De bevolking is nu gewend geraakt aan deze manier van leven. 1 nieuwe mutatie en we zijn terug bij af, wat precies is wat gebeurt.
- Uitsluiting door weigering vaccinatie: Het kabinet denkt letterlijk na over een indirecte vaccinatieplicht...

Waar zie jij al deze "samenzweringsonzin"?

Het is niet voor niets dat heel veel mensen depressief en/of uitzichtloos worden in deze tijd. Ja, de hele dag complottheorieën opzoeken word je niet beter van en naar buiten gaan juist wel, maar er zijn wel degelijk gegronde redenen waarom mensen nu depressief worden. Zoals gezegd zie ik zelfmoord niet als het antwoord, maar ik begrijp het sentiment waarom iemand niet in de wereld zou willen leven die nu gecreëerd wordt en waar we deels al in leven.

• Like
Waarderingen: Syl

Sabotage

Bewuste gebruiker
Niet dat ik het per direct van plan ben, maar ik zie de wereld echt naar de klote gaan nu met Corona, de bizarre maatregelen die de vrijheid steeds verder inperken en ik heb het gevoel (we gaan het zien) dat het nooit meer wordt zoals het was. Dit benauwd mij heel erg en ik word er soms behoorlijk wanhopig van. Denk veel na en vaak denk ik dan dat ik er in het uiterste geval dan nog liever zelf een eind aan maak, en wel op een plezierige wijze. De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is. Ik lees ook dat een snowball (hero met coke) goed werkt voor dit doel. Nogmaals; ik ben het niet van plan maar als ze ne in de toekomst gaan dwingen tot vaccinatie of me gaan uitsluiten van de maatschappij omdat ik niet gevaccineerd ben, dan houd ik de touwtjes liefst zelf in handen. Hoop dat iemand serieus antwoord wtil geven op deze vragen
Ik snap je.
Een onrustige somber stemmende tijd leven we nu in.
Daarnaast lijkt de toekomst ook niet al te rose kleurig.
Voor mij help het iets >dat dit voor iedereen geld.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
- Vrijheid die nu steeds verder wordt ingeperkt: Feit.
- Nooit meer worden zoals het was: dat weten we nog niet, maar zie jij het gebeuren dat we straks vrolijk teruggaan naar de tijd van voor maart 2020? De bevolking is nu gewend geraakt aan deze manier van leven. 1 nieuwe mutatie en we zijn terug bij af, wat precies is wat gebeurt.
- Uitsluiting door weigering vaccinatie: Het kabinet denkt letterlijk na over een indirecte vaccinatieplicht...

Waar zie jij al deze "samenzweringsonzin"?

Het is niet voor niets dat heel veel mensen depressief en/of uitzichtloos worden in deze tijd. Ja, de hele dag complottheorieën opzoeken word je niet beter van en naar buiten gaan juist wel, maar er zijn wel degelijk gegronde redenen waarom mensen nu depressief worden. Zoals gezegd zie ik zelfmoord niet als het antwoord, maar ik begrijp het sentiment waarom iemand niet in de wereld zou willen leven die nu gecreëerd wordt en waar we deels al in leven.
Ik heb het over TS die denk dat het vaccin eigenlijk geen vaccin is.

Cerberus

Bewuste gebruiker
Kom mensen, ga toch nie in tweestrijd met elkaar om de originele post.
Iets in mij denkt namelijk dat dit de bedoeling was.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het over TS die denk dat het vaccin eigenlijk geen vaccin is.
Los daarvan is het nog altijd enorm snel ontwikkeld en weet jij niet welke neveneffecten er al dan niet zijn. Er is genoeg gezeik omtrent het vaccin van AstraZeneca bv.

• Like
Waarderingen: Syl

Sabotage

Bewuste gebruiker
Wat mij verbaast de commotie, rondom het Russisch vaccin .
Dit Russisch geproduceerd vaccin ,werd als afkeurenswaardig gezien door NL.
Maar na dat 1 of meerdere bestellingen zijn geannuleerd.
En er nu tekorten dreigen te ontstaan .
Het Russisch vaccin ineens wel goed genoeg is.

Demri

Newbie
Ik snap je.
Een onrustige somber stemmende tijd leven we nu in.
Daarnaast lijkt de toekomst ook niet al te rose kleurig.
Voor mij help het iets >dat dit voor iedereen geld.
Klopt en ik wil even héél duidelijk maken dat ik me NIET depressief of anderszins somber voel. Maar ik zie het inderdaad wél somber in wat de toekomst betreft. Zolang ik op een voor mij fatsoenlijke manier kan leven (uitgaan, mensen ontmoeten, fysieke contacten, lekker eten, vrij bewegen) zal ik hardstikke happy zijn. Dat ben ik nu ook nog wel, al beginnen de beperkingen me de keel uit te hangen. En ja, die spuit is gentechnologie en dat hoef ik niet in mijn lijf. En ja: ik kom heel veel buiten en heb aan contacten en mensen die me begrijpen geen gebrek. Dus maak jullie geen zorgen. Ik stelde de vraag puur uit interesse en eventueel voor het moment in de toekomst dat hopelijk nooit zal komen; het moment dat ik er zelf voor kies om niet langer in een dystopische dictatuur te leven! Het is gewoon nadenken over een uitweg uit een toekomstige gevangenis die ik voor me zie.
Respect voor het feit dat niemand mij hier gaat “helpen”. Dat begrijp ik. Echter, het antwoord is toch wel te vinden op internet.
Voor nu ga ik er weer met frisse moed tegenaan met de nieuwe avondklok tot 2 maart....

Demri

Newbie
Ja daar ben ik wel benieuwd naar wat TS daar verder nog over heeft te zeggen.
Nou nog ff kort dan; het is geen vaccin maar een dna veranderend middel. Als men na vaccinatie met het wilde virus in aanraking komt kan men ook zeer ziek worden of zelfs overlijden.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Nou nog ff kort dan; het is geen vaccin maar een dna veranderend middel. Als men na vaccinatie met het wilde virus in aanraking komt kan men ook zeer ziek worden of zelfs overlijden.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Het is een vaccin dat RNA (niet DNA) gebruikt om een afweerreactie in je lichaam te stimuleren.

Het verandert niet je DNA.

Ik zet er meteen maar een bron bij: BBC

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Klopt en ik wil even héél duidelijk maken dat ik me NIET depressief of anderszins somber voel
Fijn om te horen dat je niet somber of depressief bent. Volgens mij kan er nu even een slotje op dit topic. Verder discussieren over Corona, de maatregelen en de vaccins kan uiteraard in de andere topics die daar al over zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan