Ga ergens anders waardeloze adviezen geven ofzolooyke zei:Speed is echt fucked up....
Mdma is saai...
Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen
Mind_Movie zei:Open dan een eigen topic ofzo ga niet dit topic zitten vervuilen, dit is toch niet echt een advies voor spanker.

Drazzic zei:Niet duur speed is erg goed koop, 5 euro voor een gram d8 ik maar voor pillen zal het tussen de 2 en 4 euro liggen per stuk.
Kan je alleen zeggen speed is grote rommel, je kan veel beter mdma pakken, maarja wie ben ik om dat te zeggen![]()
looyke zei:tsss dat is toch gewoon mijn menig
speedyweedy zei:looyke zei:tsss dat is toch gewoon mijn menig
ok maar je kan lsd echt ni vergelijken met speed, wij zoeken iets dat energie geeft, en dat doet lsd niet
hoeveel kost een speedpil?
hoeveel kost een speedpil?
ooit al eens speed gehad die aan je bankkaart bleef plakken en niet goed was???Als je speed blijft plakken aan je bankpasje zegt echt niet dat et goed is
. Zelf gebruik ik ongeveer 3 - 4 gram per week. En jullie..??
als je een lijn speed van een halve gram ineens snuift dan heb je hele slechte speed.een halve gram per lijn

TikkelbikkeR zei:heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!!
use safe... use a condommaSSheilSS, Daniël
looyke zei:Speed is echt fucked up....
Mdma is saai...
Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen