hoeveel kost het

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
2 euro, iets dergelijks, zijn natuurlijk ook in verschillende prijsklasse te vinden. ik ben geen expert :)

Drazzic

Bewuste gebruiker
Niet duur speed is erg goed koop, 5 euro voor een gram d8 ik maar voor pillen zal het tussen de 2 en 4 euro liggen per stuk.

Kan je alleen zeggen speed is grote rommel, je kan veel beter mdma pakken, maarja wie ben ik om dat te zeggen :)

looyke

Experimenterende gebruiker
Speed is echt fucked up....
Mdma is saai...
Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen

Open dan een eigen topic ofzo ga niet dit topic zitten vervuilen, dit is toch niet echt een advies voor spanker.

looyke

waarom zou je een eigen topic moeten openen om te zeggen dat ik LSD lekkerder vind?
Slaat gewoon nergens op, ik zeg alleen ff mijn mening, is niks mis mee...
Als je t niet met mijn mening eens bent, tjah dat mag...
En ik zeg spanker ook niet dat ie dat moet doen ofzo....damn!!

Tuurlijk mag je zeggen wat je wilt...
Maar het probleem is dat het een topic is/was over de prijs van speed-pillen...
Dus je was gewoon erg off-topic bezig....
Ben niet boos ofzo alleen teleurgesteld... :wink:

en waar heb ik gezegt dat je een topic zou "moeten" openen....??
en waar heb ik gezegt dat er iets mis is met je mening...??
en waar heb ik gezegt dat ik het niet met je mening eens was...??

Jeetje ... ik zie overal een prijs van 5 euro per gram. Jeetje ... ik betaal echt veel meer. Waar zit die Albert Heijn waar je 5 euro per gram betaalt? (bij voorkeur in Rotterdam-Zuid hihihi ....)

Speed vind ik echt fantastisch ... Je krijgt echt zo'n zelfvertrouwen. Geweldig ... Je kunt de hele wereld aan. Een enorme uitstraling krijg je ervan. Het nadeel is wel, dat je niet kan slapen vaak. Wel trouwens als je op tijd een XTC-pil erachter aan neem. Neem dan niet TE veel speed anders werkt het nog niet. Neem dan een kwart van de gram ofzo....

Nou ... laat 't me maar weten op Modknip][/color]. Ben benieuwd.

Groeten, Dré

:openmouth: in roosendaal in de molenstraat betaal je tussen de 5 euro en de 7.5 euro per gram, naargelang hoe vaak je bij je dealer langsloopt, je moet wel voor minimaal 100 euro tegelijk kopen, leuk want dan moet ik minder vanuit antwerpen naar roosendaal rijden, maar wel dikke shit als je gepakt wordt door de flikken want dan zit je meteen met een dealershoeveelheid op zak en krijg je een serieuze periode gratis onderdak + kost en inwoon aangeboden in "hotel begijntje". ik koop meestal een serieuze hoeveelheid aan 200 of 300 euro en ik maak daar zelf pillen van, ik maak capsules van pijnstillers open, gooi de pijnstiller eruit en vul de capsules met speed. deze pillen verkoop ik aan mijn vrienden voor 2.5 euro, het is net een goede dosering en ik verdien er nog een beetje aan. :openmouth:

Drazzic zei:
Niet duur speed is erg goed koop, 5 euro voor een gram d8 ik maar voor pillen zal het tussen de 2 en 4 euro liggen per stuk.

Kan je alleen zeggen speed is grote rommel, je kan veel beter mdma pakken, maarja wie ben ik om dat te zeggen :)

terwijl jij denkt dat je mdma pakt zit je eigenlijk gewoon speed te slikken, in slechts 8 op 10 pillen zit echt mdma.

needlefreak

Bewuste gebruiker
hoeveel kost een speedpil?

natuurlijk heb je veel zogenaamde 'XTC'pillen waar amfetamines in zitten maar mijn speed kocht ik altijd in poedervorm. ik ken verschillende dealers en meestal is de prijs 10 euro voor een gram of 50 à 60 euro voor 10 gram. maar dan heb ik het wel over goeie speed die niet vermengd is met rommel. als je zuivere speed hebt dan ruik je die nog als je een zakje speed in je handen houdt en je armen uitstrekt. goeie speed is ook vochtig. als je die speed wil kappen met je bankkaart dan blijft die speed aan je bankkaart hangen.

needlefreak

Bewuste gebruiker
hoeveel kost een speedpil?

natuurlijk heb je veel zogenaamde 'XTC'pillen waar amfetamines in zitten maar mijn speed kocht ik altijd in poedervorm. ik ken verschillende dealers en meestal is de prijs 10 euro voor een gram of 50 à 60 euro voor 10 gram. maar dan heb ik het wel over goeie speed die niet vermengd is met rommel. als je zuivere speed hebt dan ruik je die nog als je een zakje speed in je handen houdt en je armen uitstrekt. goeie speed is ook vochtig. als je die speed wil kappen met je bankkaart dan blijft die speed aan je bankkaart plakken.

Exort

Als je speed blijft plakken aan je bankpasje zegt echt niet dat et goed is, sjah dan is et nog nat. Ook wel pasta rotzooi gehad dat was troep en droge harde brokkels die was keihard. Ik betaal hier meestal 10 eu de gram voor stinkende, zuivere natte of droge speed.

needlefreak

Bewuste gebruiker
de beste speed is zoals pasta. dat is geen poeder maar 1 vaste blok. net pasta maar heel vochtig en met een sterke geur.

Ik woon vlakbij Roosendaal en betaal voor 1 gram speed 7 euro. En voor 50 gram betaal ik 150 euro. Nu niet meteen gaan denken dat ik zo extreem veel speed gebruik, maar ik verkoop het meeste :mrgreen:. Zelf gebruik ik ongeveer 3 - 4 gram per week. En jullie..??

Take care... maSSheilSS Daniël :wave:

Exort

Het kan natuurlijk heel erg persoonlijk zijn maar je zegt dat je niet zo extreem veel speed gebruikt. Ik vind persoonlijk 3 - 4 gram per week VEEL. Ik gebruikte eerst om de 1 a 2 weken 0.5 a 1 gram nu is et om de 4, 5 a 6 weken op een feestje nog geen 0.5 gram. Maar dat ligt per persoon natuurlijk allemaal heel anders. :)

heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!!

use safe... use a condom :wink: maSSheilSS, Daniël

needlefreak

Bewuste gebruiker
een halve gram per lijn
als je een lijn speed van een halve gram ineens snuift dan heb je hele slechte speed. :mrgreen:
ofwel gebruik je dagelijks speed en ben je al lang verslaafd. dan kan ik er nog inkomen.

ik heb al veel van die verhalen gehoord van gasten die opscheppen over hun gebruik en die enkel in de weekends gebruiken en als je dan een lijntje krijgt van hen voel je bijna niks en blijf je enkel wakker. als je dan zegt dat het slechte speed is zeggen ze nog dat het geen waar is. :mrgreen:

Exort

TikkelbikkeR zei:
heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!!

use safe... use a condom :wink: maSSheilSS, Daniël

Jij vind mijn gebruik weinig? Sorrie hoor maar kun je iemands gebruik weinig vinden dan? Het is altijd beter om weinig te gebruiken dan bv halve gram lijnen weg te werken, wat ik al heel ongeloof waardig vind.

looyke zei:
Speed is echt fucked up....
Mdma is saai...
Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen

Als jij mij kan vertellen waar ik zo'n pilletje of beter gezegt zegeltje meestal kan regelen??

Ik vind maar niemand wie dat verkoopt ik kan alles regelen pure mdms kristallen in brok vorm dat is pas fucking erge shit 1 brokje door je drinken en je loopt toch een partij te stuiteren dat is niet normaal...

Bovenaan