Hoeveel mdma in een capsule?

Pikachu

Wijs gebruiker
Ga dalijk wat capsules vullen, hoeveel zouden jullie er persoonlijk in doen?? Ben ik wel benieuwd naar :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
Oh nog ff iets, moet je de kristallen fijnmaken voor je ze in je capsules mietert? Of kan je ze gewoon laten zoals ze zijn?

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan ze gewoon zo laten :) als je ze tot poedermaakt slaat het wel harder in in een keer (meer oppervlakte sneller afgebroken in de maag en sneller opgenomen dus in 1 keer)

982

Bewuste gebruiker
1/3e gram erin ongeveer ja, per capsule.

1/4e kan ook, hangt een beetje van je tolerantie ed af

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb t twee keer eerder gedaan, dat waren gewone pillen... weet niet hoeveel erin zat, het is ongeveer 3 maanden sinds m'n laatste keer...

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Ik zou niet teveel doen, zodat je later nog altijd bij kan pakken. En zo erg is het niet om een pilletje meer te slikken toch?, ik zou voor 100 a 150 gaan. Misschien 200 ivm tolerantie.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ik zou ook echt niet zoveel pakken... 200mg kristal is best pittig hoor.

Vooral als je 't pas 2x eerder gedaan hebt!

Pak 1a2 keer je lichaamsgewicht in mg's. Slik tijdig bij, maar neem ook niet té veel mee.... 't gaat vaak op namelijk!

Rustig aan en enjoy

geox

Bewuste gebruiker
Kzou rond de 150 nemen, ik persoonlijk zou 200-300 doen omdat ik vorige keer niet veel voelde van 100 a 200. Je kan altijd bijnemen, maar omgekeerd niet.

J0rrit

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Je kan ze gewoon zo laten :) als je ze tot poedermaakt slaat het wel harder in in een keer (meer oppervlakte sneller afgebroken in de maag en sneller opgenomen dus in 1 keer)

Ja inderdaad, ik zou ze als ik jou was dus wél crushen, hierdoor krijg je gewoon een snelle en heftige rush waarna ze meteen inslaan, dus niet het langzaam opkomen etc. Ik vind die rush namelijk stuk lekkerder dan zo langzaam opkomen, maar see for yourself natuurlijk.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Huh, ik heb ook paar x kristallen gehad he, maar die kristallen waren al klein gemalen ofzo ?

Het waren nog wel redelijke brokken, dus geen echte poeder, maar echt hele dikke kristalbrokken waren het ook weer niet.

OT: ik zou 200 mg per capsule vullen, en als je 1 geslikt hebt en je voelt het opkomen, wacht je gewoon tot je voelt dat het uit werkt, en dan de volgende slikken

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb er 140 mg ingedaan uiteindelijk, het ging wel bijzonder hard in het begin, maar toen ik daar doorheen was ging het allemaal wel goed =)

Leuk feestje gehad ^^

Bovenaan