Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

sjaak

Newbie
Hoeveel pillen consumeren jullie gemiddeld per maand? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik slik er zelf gemiddeld 4 stuks per maand.
Volgens mij is dat redelijk veel vergeleken met anderen. Maar hoe zit dat bij jullie?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
hmm is nog te doen.
maar volgens de gezonde wijze 1 keer per 3 maand maximaal ofzo.
ik gebruikte zelf in mijn xtc periode 2 tot 3 per week.
dus het valt nog mee met jou.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
op m'n xtc "piek" slikte ik gemiddeld 4-10mdma capsules van 0.125gr per maand, maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Mr.jiho zei:
maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
xtc tijden duren altijd te lang :openmouth:
ik heb een jaar lang die piek beleefd en ik was aan het eind echt kapot.
ben er eigelijk net weer bovenop.
je doet er bijna net zolang over om te herstellen.

nutsss

Wijs gebruiker
in mijn ' piek ' periode gebruikte ik 5 stevige pillen per week ongeveer. tot ik er vrijwel niets meer van voelde. heeft een paar maanden geduurd om weer te herstellen en nu gebruik ik 1 hooguit soms 2 keer per maand max 2 pillen. tussendoor af en toe speed en redelijk wat jointjes.

caatje

Badass junkie
een jaar of 6 geleden gebruikte ik elk weekend en dan ong. 5 stuks per keer. Het weekend begon voor mij soms op donderdag en eindigde zondagmiddag. niet elke avond 5 (die waren voor zaterdag) de andere avonden 1 a2 stuks om alvast t weekend in te luiden. (niet altijd! 50/50 zeg maar)

Nu gebruik ik zo'n 1x per maand en dan nooit meer als 3. das echt de limit wil ik de week daarna normaal functioneren.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ben nog niet zo lang bezig met xtc-gebruik,
heb vorige maand ongeveer 15 pillen op
maar mijn tolerantie bouwt razendsnel op, de laatste keer moest ik er 4 pakken voor ik er iets van voelde :(
dus nu ga ik een tijdje stoppen zodat mijn tolerantie weer afbouwt, om dan weer lekker hard te kunne gaan :grin:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik gebruik tegenwoordig zo'n een keer per maand.. hangt een beetje van de kwaliteit van mijn pillen af hoeveel ik dan neem.. mijn maximum is 3 in een nacht vorige keer op Awakenins.

Wortel

Bewuste gebruiker
In mijn "piek" 6 - 8 in een weekend. Nu 2 snoepjes per keer en dan in 1x in de 1 - 1,5 maand.

Deranged

Badass junkie
Nee XTC, ik neem iets van 2 keer per jaar 10 pillen. Overigens geen 10 op 1 avond, dat is dan meestal verspreid over 1 of 2 weekends.

SGiZO

Experimenterende gebruiker
jah dat depri gedoe heb ik ook soms, maar niet zo erg.. gwn denken aan de volgende keer da je het weer kan doen :) het leven is mooooi :grin:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
baarsjesbewoner zei:
2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!

Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal :hearteyes:

Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal :hearteyes:

:rolleyes:

cunt

Wijs gebruiker
sinds oud & nieuw geen xtc meer gehad .. dus een erg laag gemiddelde nu :sunglasses:
daarvoor 10 pillen per maand gemiddeld denk ik.

dallandra

Wijs gebruiker
Miss-Behaviour zei:
baarsjesbewoner zei:

Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal :hearteyes:

ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
dallandra zei:
Miss-Behaviour zei:
baarsjesbewoner zei:

ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..

Even een tijdje minderen en een break van een paar maanden inlassen zou niet verkeerd zijn voor ons... maar ja .... eerst 12 mei nog ... dan wil ik kappen tot awake festival. (anderhalve maand dan).

Bollie

Bewuste gebruiker
enkele maanden geleden zat ik op m'n piek.
At er de zaterdag 4 tot 8 per avond.
In de vakanties gebeurde dit bijna 2 dagelijks.

Ik schat een 20 tot 25 pillen per maand dus.
Tot 4 maand geleden ben ik drastisch geminderd tot 2 tot 4 op zaterdagavond. Dit kwam op max 16 pillen per maand.

Ben inmiddels al 2 maanden gestopt met pillen, en overgeschakeld op cocaine. Ben wel meer geld kwijt, maar kvoel me niet meer zo een junkie.
Het is mss erger aan de coke te zitten, dan aan de snoepjes, maar de mensen kijken me allesinds niet meer zo aan als drugsverslaafden.

Volgens velen ben ik ook gestopt... :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bollie zei:

Tot 4 maand geleden ben ik drastisch geminderd tot 2 tot 4 op zaterdagavond. Dit kwam op max 16 pillen per maand.

Ben inmiddels al 2 maanden gestopt met pillen, en overgeschakeld op cocaine. Ben wel meer geld kwijt, maar kvoel me niet meer zo een junkie.
Het is mss erger aan de coke te zitten, dan aan de snoepjes, maar de mensen kijken me allesinds niet meer zo aan als drugsverslaafden.

jaja maar blijf erbij
let maar op wa ge doet met die coke

J0rrit

Badass junkie
Bollie zei:

dan voel je tog nix meer van de pillen?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Bollie zei:

ze zien je minder als een drugsverslaafde omdat ze het minder zien, als je een paar bollen op hebt zullen de mensen het veel beter zien dan als je een halve gram sos binnen hebt...
mdma is toch wel fokking verslavend :( :)

Bovenaan