xtc tijden duren altijd te langMr.jiho zei:maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
dallandra zei:baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
ik vanavond al!
dallandra zei:baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
ik vanavond al!

laat me raden, paracetamol?Deranged zei:Nee wacht gemiddeld 20 per jaar is 1.70 per maand, 2 dus zeg maar. Toch best veel eigenlijk.![]()
klopt.Stella zei:De Baarsjes das toch Amsterdam West?
baarsjesbewoner zei:klopt.Stella zei:De Baarsjes das toch Amsterdam West?
2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!

Miss-Behaviour zei:baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal![]()
Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal![]()
![]()
dallandra zei:Miss-Behaviour zei:baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal![]()
Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal![]()
![]()
ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..
jaja maar blijf erbijBollie zei:enkele maanden geleden zat ik op m'n piek.
At er de zaterdag 4 tot 8 per avond.
In de vakanties gebeurde dit bijna 2 dagelijks.
Ik schat een 20 tot 25 pillen per maand dus.
Tot 4 maand geleden ben ik drastisch geminderd tot 2 tot 4 op zaterdagavond. Dit kwam op max 16 pillen per maand.
Ben inmiddels al 2 maanden gestopt met pillen, en overgeschakeld op cocaine. Ben wel meer geld kwijt, maar kvoel me niet meer zo een junkie.
Het is mss erger aan de coke te zitten, dan aan de snoepjes, maar de mensen kijken me allesinds niet meer zo aan als drugsverslaafden.
Volgens velen ben ik ook gestopt...![]()
Bollie zei:enkele maanden geleden zat ik op m'n piek.
Tot 4 maand geleden ben ik drastisch geminderd tot 2 tot 4 op zaterdagavond. Dit kwam op max 16 pillen per maand.
Ben inmiddels al 2 maanden gestopt met pillen, en overgeschakeld op cocaine. Ben wel meer geld kwijt, maar kvoel me niet meer zo een junkie.
Het is mss erger aan de coke te zitten, dan aan de snoepjes, maar de mensen kijken me allesinds niet meer zo aan als drugsverslaafden.
Bollie zei:enkele maanden geleden zat ik op m'n piek.