FlipMeister zei:eerst zoon 5 per week maar nadat ik er hersensbeschading aan over heb gehouden gebruik ik niks meer
FlipMeister zei:eerst zoon 5 per week maar nadat ik er hersensbeschading aan over heb gehouden gebruik ik niks meer
982 zei:Laatste maanden zo'n 30 per maand
HTID zei:Minimaal 5 per keer en dan eens in de 2 maanden gemiddeld.
HarDman zei:Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker.
Fishhead07 zei:HarDman zei:Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker.
4 pillen per week en dat 15 weken lang ? is wel veel ja maar daarvan 18weken opgenomen ? of in combo met andere Hd ???
tussen de 0 - pff maximaal 10denk ik maar meestal minder doe wel vaak maar altijd kleine hoeveelheden dus valt mee.
HarDman zei:Fishhead07 zei:HarDman zei:Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker.
4 pillen per week en dat 15 weken lang ? is wel veel ja maar daarvan 18weken opgenomen ? of in combo met andere Hd ???
tussen de 0 - pff maximaal 10denk ik maar meestal minder doe wel vaak maar altijd kleine hoeveelheden dus valt mee.
Dat was mn piek. Heb in totaal in 2 jaar ong 160 pillen op. Maar inderdaad in combinatie met andere middelen. Mijn omgeving, sociale contacten, school etc leed er onder. Uiteindelijk wordt je dan ongelukkig. en ging alles naar de klote. Af en toe nachtjes op straat moet doorbrengen.....en uiteindelijk depressief geworden. Zwaar angstig. Dit komt voornamelijk door mn drugsgebruik en wat dit in mijn leven voortbracht... Voel me nu weer geweldig(zonder drugs)....Dit is een wijze les voor mij geweest. Heb 2 jaar als een beest geleefd en besef nu dat drugs geen realiteit is. Ik bedoel je kan wel wat coke op je pik smeren en je vriendin de hele avond neuken.....de geweldigste sex hebben, maar is dit relevant, is dat na te streven........
NEE.....dat is idd voor het gevoel van drugs, zo lekker maar niet reeel!!!
Fishhead07 zei:HarDman zei:Fishhead07 zei:HarDman zei:Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker.
Dat was mn piek. Heb in totaal in 2 jaar ong 160 pillen op. Maar inderdaad in combinatie met andere middelen. Mijn omgeving, sociale contacten, school etc leed er onder. Uiteindelijk wordt je dan ongelukkig. en ging alles naar de klote. Af en toe nachtjes op straat moet doorbrengen.....en uiteindelijk depressief geworden. Zwaar angstig. Dit komt voornamelijk door mn drugsgebruik en wat dit in mijn leven voortbracht... Voel me nu weer geweldig(zonder drugs)....Dit is een wijze les voor mij geweest. Heb 2 jaar als een beest geleefd en besef nu dat drugs geen realiteit is. Ik bedoel je kan wel wat coke op je pik smeren en je vriendin de hele avond neuken.....de geweldigste sex hebben, maar is dit relevant, is dat na te streven........
Wat een verhaal man. Maar wel wijze woorden. Ik gebruik zelf sinds een 4 maanden harddrugs en wel veel ja. Komt ook doordat ik verschillende drugs gebruik maarja altijd met mate eigenlijk. Neem nooit grote hoeveelheden waardoor uiteindelijk het te overzien is. Ik ga sowieso afbouwen maar het komende jaar zal ik nog genoeg gebruiken en dan weinig meer tot niets. Maar zoals ik al meerderemalen heb vermeld: Ik gebruik wel vaak drugs elke week wel iets eigenlijk laatste maanden, maar altijd kleine hoeveelheden. Dus aan 160 pillen in 2 jaar zal ik nooit komen.
Dat stukje over sos op je pik klinkt wel geweldig :P zelf nog nooit gedaan maarja als ik me grammetje heb zal ik het is teste![]()
Je kan best drugsgebruiken maar je omgeving moet er niet onder lijden. Bij mij is dat gelukkig niet zo en gebruik same met me meisje dus me relatie lijd erniet onder en me dagelikse bezigheden ook niet. Aan me lochaam werk ik weinig heb dagelijks hoofdpijn maarja voor drugs ook al dus wordt wel versterkt door de X maarja.
Nog lkkr paar maandjes genieten en aantal dingen teste en dan sluit ik dit moooie grote avontuur afdan alleen af en toe lkkr genieten
![]()
Fishhead07 zei:HarDman zei:Fishhead07 zei:HarDman zei:Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker.
Nog lkkr paar maandjes genieten en aantal dingen teste en dan sluit ik dit moooie grote avontuur afdan alleen af en toe lkkr genieten
![]()
MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:HarDman zei:Fishhead07 zei:HarDman zei:Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker.
![]()
Ja hoor.
Delirium zei:Nu al bijna 2 maanden geen X meer voor mijAankomende zaterdag weer 1 of 2 snoepjes... hopen dat mijn weerstand in die twee maanden is afgebouwd, zodat ik weer het love-gevoel krijg
![]()