de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.maxtc zei:ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6![]()
same here.caatje zei:de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.maxtc zei:ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6![]()
TBThunderBunny zei:Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen.TB
Haze zei:1 per keer, ben nog een groentje qua X(dit wil ik btw graag zo houden)

dallandra zei:Haze zei:1 per keer, ben nog een groentje qua X(dit wil ik btw graag zo houden)
ja zo is t bij mij ook begonnen...![]()
ThunderbirdyBollie zei:ThunderBunny zei:Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen.TB
Wat betekend die TB, thunderbunny ?
Bal0n zei:Dat waren dan echt bagger pillen?
Bal0n zei:Na 4/5 voel je niks meer? Heb ik dat ooit gezegd? Ik vind sowieso het tellen in pillen een beetje onrelevant, kom eens met mg'en!
Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.
45 pillen kan toch zeer goed zijnDarkScope zei:Bal0n zei:Dat waren dan echt bagger pillen?
dat hoeft helemaal niet, ligt raan wat je gewend bent kheb pille die zijn zeer sterk na 1tje hoef k niet ng een ma kken iemand die r 47 genome heeft in 24 uur ma die heeft natuurlyk wel een hoge tolerantie
EDIT: n trouwes balon, na 4/5 voel je tog nix meer volgens jou?