Hoeveel pillen neem jij, deel 2

Als ik pillen neem, dan neem ik er...

• Een halve pil, en als ze niet genoeg werkt mss nog een halfje...

Stemmen: 8 4,8%
  • Meestal 1 pil per avond

Stemmen: 44 26,5%
  • 2 tot zelfs 4 pillen

Stemmen: 91 54,8%
  • 5 of meer. Xtc werkt niet zo goed meer bij mij...

Stemmen: 23 13,9%

• Totaal aantal stemmers
    166

Bollie

Bewuste gebruiker
Het vervolg op m'n vorige poll...
Als je pillen neemt... Hoeveel neem je er dan gemiddeld ?
Een antwoord met hangt er van af hoe zwaar ze zijn, is niet geldig.
Denk gewoon eens na over je laatste ervaringen, en bereken hiervan een gemiddelde uit...

Bollie

Bewuste gebruiker
ik ook zoiets... Kga soms wel eens boven de 5, maar tegenwoordig is da ferm verminderd.

HDA

Bewuste gebruiker
per half pilletje, maximaal eens 2 op een nacht.
Ik wil gewoon niet meteen op de vloer liggen en hallucineren is ook mijn ding niet. Graag nog wat controle in the loooove-corner... :grin:

Sl_Md

Newbie
Heb het nog maar één maal gedaan met oudejaarsavond dus, maar gemiddeld een 2 per avond. (in de toekomst) en me oudejaars heb ik er 2 genomen.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
1 of 2..
heb ookwel tijden gehad dat ik er op vrijdag 4 nam en op zaterdag 6..
maar dat is eigenlijk vrij nutteloos... van de laatste merk je nauwelijks meer wat.. alleen die laatste pilletjes zijn wel héél erg slecht voor je hersenen.. erg dom dus om er zoveel te nemen... en zonde van je geld

dallandra

Wijs gebruiker
het worden er steeds meer eigenlijk...logisch ook.
het begon bij driekwart,maar de laatste keer waren het er 2,5.
van 180 mg...

caatje

Badass junkie
maxtc zei:
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.

cunt

Wijs gebruiker
caatje zei:
maxtc zei:
ja ligt eraan de ene keer neem ik er maar 2 of 3 en de ander keer 5 of 6 :wave:
de tijden van 4 of meer heb ik wel gehad. Ik ben een stuk rustiger geworden daarmee. 3 met heeeeeel af en toe een uitschieter van 4 maar daar houdt t echt bij op.
same here.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Tussen 1 en 3 aanvankelijk van de sterkte.
Vroeger ook wel eens boven de 4 genomen,maar dat is echt niet gezond :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
hangt natuurlijk van de kwaliteit af..
maar doordat tegenwoordig die bollen prul zijn wss (ofwel ben ik het zo gewend geworden) da ik toch dikwijls boven de 5 uitkom.
en zeer zeker als ik op stap ga!!!!

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
hangt van avond tot avond af...
mor reken toch maar op een gemiddelde van de 6-10 pillen...
mor zen nie zo voor xtc, geef mij mor speedpille

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen. :wave: TB

Bollie

Bewuste gebruiker
tis wel een feit dat de mensen die op deze forum bijna allemaal wel hardcore drugs gebruikers zijn, he.

6 op 10 dat hier zit neemt 2 tot 4 op een avond. ( als ze het innemen )

Bollie

Bewuste gebruiker
ThunderBunny zei:
Ik gebruik er 1 a 2 op een (normale) avond en meestal blijft het bij een,Op feesten wil het snel richting de 4 a 5 gaan.
ghb is een ander verhaal 12 ml op een uurtje of 4 werk ik wel naar binnen. :wave: TB

Wat betekend die TB, thunderbunny ?

HDA

Bewuste gebruiker
Toen ik nog gebruikte : 1 per halfje genomen.
Een keer 2 genomen maar was dan wel thuis... Muziekjes maken !
:)

Skippy

Wijs gebruiker
meestal 2 tot vier, mn toppunt was 5 en een half
maar ik merk wel dat de werking steeds minder word

Mac...

Badass junkie
Laatste x op oud/nieuw waren het er 2 tijdens het feest zelf, maar bij het nagaren ook nog 3 gehad. Moeilijk te zeggen dus. Maar avondje feesten zit rond de 2 à 3.

Zwik

Newbie
Meestal 3 op 1 avond... En dit doe ik 1x per maand...
Ik maak me wel zorgen over of het schadelijk is ik doe het nu sinds november elke maand!

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
Dat waren dan echt bagger pillen?

dat hoeft helemaal niet, ligt raan wat je gewend bent kheb pille die zijn zeer sterk na 1tje hoef k niet ng een ma kken iemand die r 47 genome heeft in 24 uur ma die heeft natuurlyk wel een hoge tolerantie:wink:

EDIT: n trouwes balon, na 4/5 voel je tog nix meer volgens jou?

Bal0n

Badass junkie
Na 4/5 voel je niks meer? Heb ik dat ooit gezegd? Ik vind sowieso het tellen in pillen een beetje onrelevant, kom eens met mg'en! :)

Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.

caatje

Badass junkie
Bal0n zei:
Na 4/5 voel je niks meer? Heb ik dat ooit gezegd? Ik vind sowieso het tellen in pillen een beetje onrelevant, kom eens met mg'en! :)

Maar ehm.. 47 pillen in 24 uur, dan kan het niet anders dat het rotpillen zijn, anders overdoseer je namelijk hard.

zullen wel placebo's of vitamine c zijn geweest :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Bal0n zei:
Dat waren dan echt bagger pillen?

dat hoeft helemaal niet, ligt raan wat je gewend bent kheb pille die zijn zeer sterk na 1tje hoef k niet ng een ma kken iemand die r 47 genome heeft in 24 uur ma die heeft natuurlyk wel een hoge tolerantie:wink:

EDIT: n trouwes balon, na 4/5 voel je tog nix meer volgens jou?
45 pillen kan toch zeer goed zijn :wink: :wink: :wink:
als je bedenkt da in iedere pil 5 mg mdma zit dus heeft hij in totaal zo een 225 mg mdma op op 24 uur :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MDMA19

Newbie
ligt eraan, meestal zit er wel meer dan een maand tussen dat ik pak en dan zijn er 2 meestal meer dan voldoende.

Maar heel soms 2 weekende achtermekaar ofzo en dan merk ik echt dat ik dan dat 2e weekend zeg maar zeker wel 4 moet pakken wil ik net zo hard gaan dan dat weekend daarvoor!

Dus zeg maar tussen de 2 en 5 op 1 avond.

Me meeste ooit is 8 over 36 uurtjes, dus da valt wel mee!

Bovenaan