Hoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel (natte) speed heb jij op voorraad?

• Ik koop elke keer nieuw

Stemmen: 16 23,2%
  • 0-5 gram

Stemmen: 17 24,6%
  • 5-10 gram

Stemmen: 16 23,2%
  • 10-15 gram

Stemmen: 4 5,8%
  • 15-20 gram

Stemmen: 3 4,3%
  • 20-25 gram

• Meer dan 25 gram

Stemmen: 7 10,1%
  • Ik heb het in beheer aan iemand anders gegeven

• Totaal aantal stemmers
    69
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

CuriousExplorer

Badass junkie
Breda - Ettenleur - Tilburg -Bergen op zoom - Oudenbosch - Roosendaal- Essen - Wildert Kalmthout - Nieuwmoer - Hulsdonk - Turnhout - Groningen - Friesland en Lelystad

Losverkoop klein en groot!!!

💭 Amfetamine puur 1kg 550 (Ik ben de plug geen tussenpersonen)

24/7 dealer

Ben jij opzoek naar een betrouwbare vaste dealer die sneller is dan de maaltijdbezorgers. bericht me !

wickr : fetamina123

Bye Bye 😅

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Meestal een ons (nat) per keer. Goedkoper per gram en minder vaak erheen als voornaamste reden. Doe er gemiddeld 2 maanden mee.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Meestal een ons (nat) per keer. Goedkoper per gram en minder vaak erheen als voornaamste reden. Doe er gemiddeld 2 maanden mee.
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?

Perenijsje

Badass junkie
Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het erg leuk/interessant om ieders ervaringen te lezen en de verschillen tussen mensen.

Ik heb dit topic eind april geopend uit nieuwsgierigheid toen we midden in de lockdown zaten. In april en mei gebruikte ik eigenlijk zowat elk weekend in mijn eentje speed. Om het leven toch net wat leuker te maken voor mezelf, als afleiding en uiteindelijk ook gewoon uit gewoonte. Elk weekend op vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag en soms 3 dagen achter elkaar. Echt veel nuttigs deed ik niet, de meeste tijd zat ik gewoon op de bank livestreams te kijken en op mn laptop of telefoon te klooien. Dat ik mezelf de volgende dag echt afvroeg waarom ik daar eigenlijk speed bij nodig had, want ik gedroeg me verder dus niet "energiek of euforisch". Was alleen nogal praatgraag 😅

Maar inmiddels zijn we een paar maanden verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. Ondanks dat de besmettingen nu weer oplopen (maar er ook meer getest wordt) heb ik mijn normale leven weer bijna volledig kunnen oppakken en weer meer structuur en verantwoordelijkheden. En sinds half mei heb ik met mijn vriend, en liefde is toch echt de beste drug die er is🥰🥰🥰
Dus de afgelopen 2 maanden is mijn gebruik een stuk minder geworden. Ik heb nog maar 1x een weekend alleen thuis gebruikt, en daarnaast een aantal keer samen met mijn vriend of op een meet van hier (wel zowel coke als pep dan)
Maar iig "gepland" van te voren, goed over nagedacht en qua hoeveelheid een stuk minder dan eerder dit jaar. Dus niet meer uit verveling, om me alleen ff beter te voelen, om emoties weg te maken of om meer energie te hebben voor mijn dagelijkse activiteiten (functioneel gebruik).
Dus ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu gaat met mijn gebruik, het is wel weer recreatief te noemen vind ik.

In de openingspost zei ik dat ik dus altijd een flinke voorraad speed in de vriezer heb. Omdat ik het haal bij een vriend ver weg en omdat ik dat achterdeurtje open wilde houden om te kunnen gebruiken wanneer ik wilde zonder het dan eerst te moeten regelen. De gedachte om zonder speed te zitten leverde erg veel angst en paniek op. En ik rationaliseerde het door te zeggen dat het van die vriend goed en goedkoop was etc en ik het dan zonde vond om het van iemand anders te kopen.

Mijn vriend gebruikt ook af en toe (coke/pep) en zijn dealer zit gewoon in dezelfde plaats. Hij haalt dus alleen als hij/wij echt gepland hebben om te gebruiken. En bij zijn dealer kunnen we ook gewoon al 2 gram natte speed kopen, hoeft niet meteen heel veel te zijn.

Mijn voorraad is inmiddels bijna op, ik heb na dit weekend waarin we wel gebruikt hebben nog een gram of 6/7 natte speed in de vriezer liggen.
En omdat het nu zoveel beter gaat denk ik er toch voorzichtig aan om dus niet voordat het op is al nieuwe speed te kopen. Maar om het zonder voorraad te gaan proberen. En dus net zoals mijn vriend alleen te kopen als we gepland hebben om te gaan gebruiken en het dan dus op te maken en klaar😎

Ik heb sinds december vorig jaar ALTIJD speed in huis gehad omdat ik toen die 3 weken zonder had gezeten en dat echt ontzettend lastig is geweest voor me.
Maar nu met die dealer van mijn vriend in de buurt als backup wil ik toch de uitdaging aan gaan. Wat echt een enorm grote stap voor mij is. Maar bij de gedachte aan geen speed in huis te hebben raak ik nu niet meteen in paniek. En met de steun van mijn vriend heb ik er vertrouwen in dat ik dit kan. Ik heb zoveel stappen gezet de afgelopen maanden op allerlei gebieden, dat ik nu denk dat de tijd er rijp voor is👍

Dus bij deze zet ik het hier dus op het forum als stok achter de deur. En om ook van jullie steun te krijgen. Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Want ik weet nu dat de craving vanzelf minder wordt. En dat ik het echt niet nodig heb om die redenen😉

Dus bij deze, de komende tijd maak ik mijn voorraad op door af en toe sociaal te gebruiken. En ik ga niet meteen nieuwe kopen. Maar ik koop alleen als ik recreatief ga gebruiken👍

Mag ik jullie steun hebben?😘

Juun

Wijs gebruiker
ik ben niet zo goed in reageren en dingen posten(nuchter dan :sweatsmile:)

Maar supergoed bezig, en mooi om te zien dat je vriend je ook zo steunt. Straks als het op is zal een opluchting zijn, dat je ook prima zonder voorraad kan.
Ga vooral zo door:thumbsup1:

en pluspunt, meer ruimte voor perenijsjes in je vriezer dan:wink:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?

Ongeveer 30 gram. Ik heb wel een vriendin die een snuif hier en daar meedoet, maar ongeveer een gram per dag klopt wel.

Dingleberry

Experimenterende gebruiker
Ik hou het maar niet meer op voorraad, ging er een tijdje iets te makkelijk mee om. Heb alleen een zakje 4fa in huis waar ik heel af en toe een piepklein vleugje van een sleutelpuntje uit haal als bijv op zaterdag om 5 uur smiddags mn ogen ineens bijna dichtvallen. Maar in dat geval heb ik het idee dat ik meer even wakker wordt van hoe hard die shit in je neus brandt dan dat het daadwerkelijk veel effect heeft.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ik hou het maar niet meer op voorraad, ging er een tijdje iets te makkelijk mee om. Heb alleen een zakje 4fa in huis waar ik heel af en toe een piepklein vleugje van een sleutelpuntje uit haal als bijv op zaterdag om 5 uur smiddags mn ogen ineens bijna dichtvallen. Maar in dat geval heb ik het idee dat ik meer even wakker wordt van hoe hard die shit in je neus brandt dan dat het daadwerkelijk veel effect heeft.
Kan je dan niet net zo goed gwn ff wat eten of eventueel caff snuiven ipv 4fa ? Lijkt me toch flink zonde om zo je sero na de tyfus te helpen.

Of je pakt gwn ff een powernapje hoef je niks voor te gebruiken :tongueout:

TripJess

Bewuste gebruiker
Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het erg leuk/interessant om ieders ervaringen te lezen en de verschillen tussen mensen.

Ik heb dit topic eind april geopend uit nieuwsgierigheid toen we midden in de lockdown zaten. In april en mei gebruikte ik eigenlijk zowat elk weekend in mijn eentje speed. Om het leven toch net wat leuker te maken voor mezelf, als afleiding en uiteindelijk ook gewoon uit gewoonte. Elk weekend op vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag en soms 3 dagen achter elkaar. Echt veel nuttigs deed ik niet, de meeste tijd zat ik gewoon op de bank livestreams te kijken en op mn laptop of telefoon te klooien. Dat ik mezelf de volgende dag echt afvroeg waarom ik daar eigenlijk speed bij nodig had, want ik gedroeg me verder dus niet "energiek of euforisch". Was alleen nogal praatgraag 😅

Maar inmiddels zijn we een paar maanden verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. Ondanks dat de besmettingen nu weer oplopen (maar er ook meer getest wordt) heb ik mijn normale leven weer bijna volledig kunnen oppakken en weer meer structuur en verantwoordelijkheden. En sinds half mei heb ik met mijn vriend, en liefde is toch echt de beste drug die er is🥰🥰🥰
Dus de afgelopen 2 maanden is mijn gebruik een stuk minder geworden. Ik heb nog maar 1x een weekend alleen thuis gebruikt, en daarnaast een aantal keer samen met mijn vriend of op een meet van hier (wel zowel coke als pep dan)
Maar iig "gepland" van te voren, goed over nagedacht en qua hoeveelheid een stuk minder dan eerder dit jaar. Dus niet meer uit verveling, om me alleen ff beter te voelen, om emoties weg te maken of om meer energie te hebben voor mijn dagelijkse activiteiten (functioneel gebruik).
Dus ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu gaat met mijn gebruik, het is wel weer recreatief te noemen vind ik.

In de openingspost zei ik dat ik dus altijd een flinke voorraad speed in de vriezer heb. Omdat ik het haal bij een vriend ver weg en omdat ik dat achterdeurtje open wilde houden om te kunnen gebruiken wanneer ik wilde zonder het dan eerst te moeten regelen. De gedachte om zonder speed te zitten leverde erg veel angst en paniek op. En ik rationaliseerde het door te zeggen dat het van die vriend goed en goedkoop was etc en ik het dan zonde vond om het van iemand anders te kopen.

Mijn vriend gebruikt ook af en toe (coke/pep) en zijn dealer zit gewoon in dezelfde plaats. Hij haalt dus alleen als hij/wij echt gepland hebben om te gebruiken. En bij zijn dealer kunnen we ook gewoon al 2 gram natte speed kopen, hoeft niet meteen heel veel te zijn.

Mijn voorraad is inmiddels bijna op, ik heb na dit weekend waarin we wel gebruikt hebben nog een gram of 6/7 natte speed in de vriezer liggen.
En omdat het nu zoveel beter gaat denk ik er toch voorzichtig aan om dus niet voordat het op is al nieuwe speed te kopen. Maar om het zonder voorraad te gaan proberen. En dus net zoals mijn vriend alleen te kopen als we gepland hebben om te gaan gebruiken en het dan dus op te maken en klaar😎

Ik heb sinds december vorig jaar ALTIJD speed in huis gehad omdat ik toen die 3 weken zonder had gezeten en dat echt ontzettend lastig is geweest voor me.
Maar nu met die dealer van mijn vriend in de buurt als backup wil ik toch de uitdaging aan gaan. Wat echt een enorm grote stap voor mij is. Maar bij de gedachte aan geen speed in huis te hebben raak ik nu niet meteen in paniek. En met de steun van mijn vriend heb ik er vertrouwen in dat ik dit kan. Ik heb zoveel stappen gezet de afgelopen maanden op allerlei gebieden, dat ik nu denk dat de tijd er rijp voor is👍

Dus bij deze zet ik het hier dus op het forum als stok achter de deur. En om ook van jullie steun te krijgen. Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Want ik weet nu dat de craving vanzelf minder wordt. En dat ik het echt niet nodig heb om die redenen😉

Dus bij deze, de komende tijd maak ik mijn voorraad op door af en toe sociaal te gebruiken. En ik ga niet meteen nieuwe kopen. Maar ik koop alleen als ik recreatief ga gebruiken👍

Mag ik jullie steun hebben?😘
Heel goed , sterk verhaal. Ik zou lekker zoals je al zegt gewoon gepland nemen wanneer je zin hebt. Zolang je niet in je eentje neemt moet het makkelijk 'recreatief' te gebruiken zijn.

Ik herken me wel in je verhaal al was ik er minder mate "verslaafd" in. Ik hoefde het niet per see in huis te hebben, maar ik was dan wel vaak zo als ik op pad ging in t weekend dat ik altijd wat op zak had. Ook al was ik het helemaal niet van plan te gebruiken. Ook vaker alleen gebruikt door emoties of verveling.. daar is dan wel t besef van gekomen dat t echt erg is

Nou sinds die bom vorige week vrijdag is er echt iets ontploft in me hoofd megagaaf 🤯goede en voor t eerst echt strakke en lange avond gehad. Vroeg me daarna af wat dat snuiven me ooit heeft gebracht. Zo groot verschil voor mij, oraal / nasaal Wellicht door de hoeveelheid en het consumeren op lege maag maar ik zal niet snel meer wat door me neus halen. De bommen beschouw ik een beetje als 'xtc' en zou ik maar een aantal keer per jaar doen. Lekker recreatief dus!

Zou het wel leuk vinden als je berichtjes blijft plaatsen over je gebruik. Kan me namelijk voorstellen dat als je je weer minder voelt dat je dan best weer terug zou kunnen naar dat speedgedrag tijdens lockdown.

GroetJessss 😊

Dingleberry

Zucht. Ja ik was ook 100% serieus. Ik ben me er totaal niet van bewust dat drugsgebruik risico's met zich mee brengt. Ik ben er tenslotte pas gisteren mee begonnen.

John Trap

Bewuste gebruiker
Blijkbaar circa 13,5 gram gewassen en droog.

Niet (nooit) getest, maar de aceton was nog vrij helder na het wassen. Mede op basis van het gevoel dat het me geeft, ga ik ervan uit dat het vrij zuiver is.

Ik koop het ook per ons nat. Bij dat gegeven moet ik wel vermelden dat dit dus niet het resultaat is van een ons nat, maar het resultaat van heel lang geen zin hebben gehad om het te wassen. Het is dus het laatste beetje dat nog in de vriezer lag.

Gaat nu gewoon weer terug de vriezer in!

Bijlagen

• 20200808_230042.jpg
    20200808_230042.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 19
  • 20200808_225136.jpg
    20200808_225136.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 19
  • 20200808_224414.jpg
    20200808_224414.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 17

Danny0531

Belezen gebruiker
@Danny0531. Ik heb het niet over een post.

dit is antwoord op Topic.
Hoeveel (natte) speed heb jij op voorraad?
100gram zelf opgeklopte oli waar waar een klein beetje ethanol bij inzit vanmiddag 5 gram gewogen en gedroogd en er blijft 4.7 over. 73 % pure hoeft niet nat blijft wel vochtig waarom mezelf een oor aannaaien door het zeiknat te maken.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
100gram zelf opgeklopte oli waar waar een klein beetje ethanol bij inzit vanmiddag 5 gram gewogen en gedroogd en er blijft 4.7 over. 73 % pure hoeft niet nat blijft wel vochtig waarom mezelf een oor aannaaien door het zeiknat te maken.

VPN + TOR gebruiken. Anders naai je jezelf met deze post een oor aan. Maar inderdaad wel lekker als je goede olie hebt liggen. ik had laatst een beetje pep die ik wou oplossen. Het werd keihard als gips. Gelijk weggemieterd en gevraagd aan de verkoper wat dit moest voorstellem. Hij wist het ook niet maar had meer klachten gekregen. Ik krijg nieuwe zegt ie. I dont care. Ik zie het wel. Dat wil je toch niet als harde klont achter in je neus hebben. Soms begrijp je gewoon niet waarom mensen Pep versnijden met een goedje dat niet eens oplost in water.

Danny0531

Belezen gebruiker
VPN + TOR gebruiken. Anders naai je jezelf met deze post een oor aan. Maar inderdaad wel lekker als je goede olie hebt liggen. ik had laatst een beetje pep die ik wou oplossen. Het werd keihard als gips. Gelijk weggemieterd en gevraagd aan de verkoper wat dit moest voorstellem. Hij wist het ook niet maar had meer klachten gekregen. Ik krijg nieuwe zegt ie. I dont care. Ik zie het wel. Dat wil je toch niet als harde klont achter in je neus hebben. Soms begrijp je gewoon niet waarom mensen Pep versnijden met een goedje dat niet eens oplost in water.
Nee dat begrijp je ook niet als ze er al wat op willen gooien doe dan caf. En tor +vpn is niet nodig heb geen liters oli en kilos pep hier tis puur omdat ik er klaar mee ben troep te kopen moeten wassen wegbrengen ik weet hier zeker van dat er geen toep inzit en kwaliteit is

geflipt

Wijs gebruiker
Dikke 2g droog.

Koop enkel per 5 of 10g nat. Dan moet ik wat voorzichtiger zijn met mijn voorraad. Ik lees het hier vaker: hoe minder je in huis hebt, hoe minder je gebruikt. En ik zie mijn dealer maar een aantal keer per jaar...

Green

Ik wou dat ik het per pakje kon halen, maar dat gaat bij "de dealers van tegenwoordig" niet meer, in deze buurt in ieder geval.. Dus als ik haal moet ik minstens 4 gram halen vind ik best kut, want als ik het eenmaal heb dan ben ik me daar ook erg van bewust zegmaar... Verleiding is erg groot dan🙄. Ik kan bij verschillende halen, maar bij de andere is het minstens 10 gram, wel twee x goedkoper, maar dat is voor mij helemaal niet handig qua gebruik... Dat doe ik dus ook niet meer (plus persoonlijke issues met die gozer waar ik geen zin in heb..).

Ik krijg trouwens waar ik haal gewoon poeder (korrels), geen natte... Bij die andere is het wel nat, maarja, ik heb gewoon echt geen zin in die gozer🤪of om zóveel in huis te hebben, dus dan kies ik maar om iets meer te betalen, voor m'n eigen bestwil denk ik zo😜
Je zegt dat je bij de 1stuk minder betaald dan bij de andere. En we praten hier over 1gram, juist? Hoe groot is dat verschil tussen de 2 verkopende heren?
Ik kan mij nog herinneren dat zo een 20 jaar geleden alleen maar droge speed verkocht werd, ik kan het mij nu niet meer voorstellen. 😀

Groetjes

Green

Dit is onzin hij is alleen maar nat zodat de dealer meer kan verdienen heeft niks met langer houdbaar te maken. Als jij droge speed gewoon in zakje ergens in de la legt blijft het jaren goed en de kwaliteit word ook nie minder
Helemaal juist,
Toch heb ik altijd het idee dat speed die uit mijn frigo komt harder binnenkomt bij het opsnuiven dan de speed die al anderhalve dag in mijn broekzak zit te zweten.

Green

Daarom was ik het ook altijd , ookal zit er geen cafian

Pure 73% droge amfetamine is 100% poedersuikerachtig zonder brokken , anders zit er wat anders bij.
Maar zoals velen laten den meeste groot(mis)gebruikers hun speed niet meer testen en weten ze totaal niet meer wat ze nemen.

Vriend van me had suuuuupergoede speed ,
Ik had wat laten testen en was 13% amfetamine , 23 cafeïne en dan nog 3 onbekende substanties die er in zatten.
Zoals altijd raad ik weer eens aan je speed te wassen

Als ik een envelopje in men portemonee zitten heb en open , een klein tikje ertegen en alles lig als poeder op de spiegel , geen brokje te zien.

Faaaaack ik wil speed , maar vind hem niet 🤬😅🤣
Ik gebruik al heel lang speed maar ik denk niet dat ik ooit pure gesnoven heb. Wis je trouwens dat de veel (mis) gebruikers waar je het over hebt Wsl nooit van speed wassen gehoord hebben. Ik ken er bv in België bijna geen tot geen die weten wat het is. Het is ieta typisch Nederlands denk ik.
Alleen maar goed hoor dat er kan getest worden. Maar 73% (ik dachttrouwens dat 70% max is dat vind je toch nergens? Ja op d3 dark webword het beweerd puur te zijn.

inner_search

Badass junkie
Ik gebruik al heel lang speed maar ik denk niet dat ik ooit pure gesnoven heb. Wis je trouwens dat de veel (mis) gebruikers waar je het over hebt Wsl nooit van speed wassen gehoord hebben. Ik ken er bv in België bijna geen tot geen die weten wat het is. Het is ieta typisch Nederlands denk ik.
Alleen maar goed hoor dat er kan getest worden. Maar 73% (ik dachttrouwens dat 70% max is dat vind je toch nergens? Ja op d3 dark webword het beweerd puur te zijn.
Ik ben belg en kan legaal niet zelf laten testen.
73% is de maximale puurheid, niet 70%.
En voor ik het hier ontdekte wist ik ook niet wat het was , wassen.
Nu weet heel heel de vriendengroep en ver daarbuiten wel wat het is , al zijn er soms nog mensen die het liever versneden hebben.

CuriousExplorer

Badass junkie
Hier ook niks.
Ik heb eigenlijk nooit iets op voorraad. Ga halen wat ik nodig heb, hou een binge sessie en wacht dan weer x aantal weken. 😁

Boromeij

Gewoon nieuwsgierig. Omdat het met speed toch anders is dan bijvoorbeeld coke waar de meeste mensen gewoon elke keer apart de dealer voor contacten.
Hoe is jouw koopgedrag rondom speed? Koop je elke keer een pakje die je dan opmaakt en de volgende keer dat je wilt gebruiken weer een nieuw pakje? Heb je een klein beetje op voorraad zodat je meteen kunt gebruiken als je wilt? Of koop je gewoon 1 keer in de zoveel tijd een grote hoeveelheid? Heb je een vaste dealer bij wie je het koopt, of koop je het van verschillende dealers, net hoe het uitkomt?

In de poll gaat het even om natte speed, omdat het zo meestal verkocht en bewaard wordt.
ik kan helaas geen dealers vinden in mijn omgeving voor speed (leiden), wel hebben ze allemaal sos en mdma enzo

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan