Hoeveel voor 10g?

De meesten denk ik gewoon 10x zo veel als ze voor 1 gram betalen...dus tussen de 50 en 100 euro..

Zorg dat je een dealer hebt die zn shit zelf maakt of direct van het lab inkoopt, in de meeste gevallen krijg je dan wel een lekkere korting bij afname van 10 gram en je betaald sowieso niet de hoofdprijs voor een grammetje..

Ik doe het voor 30 a 35 euro..

MarjOn

Experimenterende gebruiker
owja want mij is namelijk net aangeboden 10 g voor 45 Euro maar dat is dus niet echt duur

Is opzich een goede prijs, meestal betaal je 5 euro per gram. De vraag is natuurlijk wat de kwaliteit van die pep is (wat is het percentage amfetamine waar is het mee versneden?)..
Antwoord is vaak moeilijk te achterhalen, de meeste dealers zullen natuurlijk altijd beweren dat hun spul goed is! Test je pep als je een nieuwe dealer hebt gevonden, kost je een mespuntje en je weet tenminste ongeveer wat je snuift.. je kan dus ook eerst gewoon 1 gram halen en na het testen pas beslissen of je daar nog meer wilt kopen..
Maar nogmaals, 4,50 per gram is een nette prijs, ook voor speed met mindere kwaliteit!

MarjOn

ja getest heb ik al want ik kreeg een halve gram om uit te proberen en het was ook zeker wel goed spul :)

Nou dan zou ik nu zeker niet verder zoeken naar iets goedkopers.. is natuurlijk wel te vinden maar denk hoogstens een euro per gram goedkoper.. niet echt de moeite dus (neem aan dat je niet 10 gram per week gebruikt..anders loont het natuurlijk wel :wink: )
Als je goede pep voor 4,50 de gram kan kopen.. doen!

MarjOn

oke dankje wel :) ik haal het morgen op, en 10 gram in 1 week is wel een beetje veel he :P ik doe der 2 a 3 week mee

A

Anonymous

Gast
Raar, hier is pasta goedkoper, omdat het nog slinkt ook..

10gram

voor 1 gam 10 euro en ja vooh 10gr 100 euro he
nog meer prijzen weten kun je me altijd vragen hoor
greets

keep yor head cool :stoned: :wave:

steph.

meth666

Belezen gebruiker
prijs speed

Betaal voor een gram natte pep 3,30
en voor een gewone gram gedroogd en snuifklaar 2,50

Bovenaan