hoge overdosering

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Ik heb gisterenavond in het cafe van iemand een zakje gekregen.. hij zei dat het coke was, dat geloofde ik ook omdat het naar echte coke rook en het precies hetzelfde uitzag alleen wat vochtiger, maar ik vertrouw hem omdat het een vriend is.

Ik had het gevoel dat ik de beste coke had waarvan ik maar kon dromen, omdat ik zwaar bezopen was, en niet merkte dat het eigenlijk pep was.. ik was helemaal van het padje af na het pakken van 7 lijnen, dit is een normale dosis voor mij als het om sos gaat, maar van goeie pep (die ik had) hebk een lijntje nodig voor heel de avond. Ik had voor dat ik aan de pep begon al gram coke op.

Ik was helemaal de weg kwijt, belandde op een gegeven moment in een nachtclub, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke.. flink doorgezeopen, om 4 uur thuis vandaag tot 5 uur in bed gelegen.. nu nog steeds last van hallucinaties/verbeeldingen en vergeet soms te ademen, mijn hart klopt supersnel en heel hard en het is geen fijn gevoel, ook lijkt het niet af te willen nemen. ook moet ik liggen als ik loop ga ik van mn stokkie af, ben al 20x knock gegaan vandaag en vanmorgen zat mn bek onder de schuim. als het gewoon echt sos was geweest had k helemaal geen problemen vandaag..

dus mijn wijze raad aan jullie: weet wat je pakt

Mindtravel

nee tis echt pep die de boosdoener is geweest, 7 lijnen die ik ophad waren welgeteld 1,3 gram.. en daarvoor had ik al sos op.. maar sos kan ik veel van pakken maar voor amfetamine heb k lage tolerantie

MetaalKonijn

Badass junkie
Lijkt me wel ja, je had ook niet bepaald door dat je een gram pep d'r doorheen aan 't jagen was, inplaatsvan je vertrouwde coke..

caatje

Badass junkie
Mindtravel zei:
Ik was helemaal de weg kwijt, belandde op een gegeven moment in een nachtclub, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke..

je had toch een toffe avond? kzie t probleem niet :wink:

Mindtravel

zonder meer een ultieme avond gehad, maar de dag erna, een van de ergste dagen van mijn leven, mijn hart is er nu nog steeds niet blij mee en vergeet wel eens een slagje of 2..

die maat van mij zei dat het sos was omdat hij het als sos had gekregen, en hij dacht waarschijnlijk hetzelfde als mij:,, hm, goeie sos.. ''... maar hij is er dus gisteren ook al achtergekomen dat het geen sos was..

het rare is dat ik het niet echt proefde.. ik proefde wel wat sos, maar geen pep..

Jeller

Badass junkie
mja de voorgaande cocaïne en alcohol zal u bek wel wa verdoofd hebben he..

mss is dit ook wel een goed bewijs dat speed beter effect heeft dan coke

flash kieke

Wijs gebruiker
Je kan pep en coke zo hard van elkaar houden.
Als de ''coke'' wat jij nu denkt dat het pep was naar coke proeft,dan is het coke.
Pep kan nooit naar coke proeven.
En dan nog,je kan het van me kaar houden.
Vindt het maar raar dat je zit te twijfelen tussen coke en pep.
Coke is coke en pep is pep.
En pep gaat nooit naar coke smaken en anders om.

flash kieke

Wijs gebruiker
En van coke gaat je hart ook vollenbak,alles wat jij had was gewoon omdat je teveel gezopen had.
En dat je te lang wakker bent gebleven.

Bovenaan