Hollandia Levering

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb zojuist mijn bestelling truffels binnen gekregen, 250 gram Hollandia's. Ik heb deze bestelling al eens eerder gedaan en dit was me toen al erg goed bevallen, maar nu valt me iets op al is het slechts een detail.

Op het informatiekaartje wat erbij geleverd was, staat het volgende; "Wanneer u voor de eerste keer truffels gebruikt, gebruik dan hoogstens een halve verpakking."

Nu klopt deze informatie als een bus voor de verpakking van 15g, maar voor een zak van dit formaat (250g) mag er best andere info bijgegeven worden denk ik. xD

125 gram weg eten xD

Ik zal dit ook nog even aan de bron doorspelen, al ben ik in de veronderstelling dat hij ook op DF rondneust en dit waarschijnlijk wel leest. :)

Ik wilde dit graag even delen, omdat ik het wel grappig vond.
Groetjes,
Dernael. :stoned:

dernael

Bewuste gebruiker
Ik hoef ze niet lang te bewaren. De 23ste word ik 24, dus geef ik de nacht tussen 22 en 23 juni een truffel party. Hierbij zullen alle truffels tot thee worden verwerkt en opgemaakt worden. :)

Maar inderdaad, invriezen of drogen is de beste manier op truffeltjes lang houdbaar te maken.

Groetjes,

dernael

Bewuste gebruiker
Het is best mogelijk om één of twee van mijn ooms uit te nodigen, want die zullen het waarschijnlijk machtig vinden, maar de rest van mijn familie zal me raar aankijken als ik het woord truffels noem.

Nee, we gaan met een groep van 8-10 hechte vrienden. lijkt me een beter idee. :wink:

Groetjes,

jam

Bewuste gebruiker
En hoe is het verjaardagsfeest verlopen, is er een trip report over verschenen ofzo, ik ben allersinds nieuwsgierig :P

dernael

Bewuste gebruiker
Haha, de avond is niet echt een spektakel geworden helaas. Door het slechte weer van toen waren we gedwongen om binnen te blijven. Ik woon in een 1 slaapkamer-appartement, en we waren met 8 mensen, niet echt een heel erg groot succes. :P

Ik vond het dus uiteindelijk de moeite niet waard om een tripreport erover te schrijven. Sorry dat ik je al die tijd heb laten wachten, vind het wel een eer! :wink:

Wel hebben we allemaal flink getript op de truffelthee! Hollandia's zijn best krachtig, echt een aanrader! :)

groetjes,

Bovenaan