Niet mee eens, als ik iemand normaal al niet zo zou vertrouwen dan voel ik dat met xtc op nog veel sterker, en blijf ik er liever uit de buurt!Met XTC op vind je iedereen lief..
Maar leef je uit zou ik zeggen 
mocridhe zei:Met XTC op vind je iedereen lief..
Je seksuele voorkeur verandert echt niet ineens van hetero naar homoseksueel hoor. Lijkt me ten minste? :P
ThomasDD zei:hee ppl
ik heb afgelopen zaterdag zoals in mijn vorige post XTC gehad.
en ik had in die roes volgens mij homoseksuele gevoelens, kan dit kloppen...?
jcutter123 zei:Dit is pas een reden om een psycholoog te gaan bezoeken!![]()
Ja, XTC kan (vooral de eerste paar keer) met je sexuele geaardheid fucken.ThomasDD zei:hee ppl
jcutter123 zei:Dit is pas een reden om een psycholoog te gaan bezoeken!![]()
Soma zei:Zo'n kutopmerking he..
dude.. geen XTC meer knallen![]()
Tsja psychedelica kunnen gesloten deuren openen he![]()
ik denk dit ook wel, maar je homo percentage moet dan al vrij hoog zijn eer wanneer je graag mannen kust..DreamWeaver zei:Persoonlijk denk ik dat niemand 100% hetero is, en zeker niet als ze jong zijn. Open up your mind, er is niet veel mis met bisexualiteit![]()
Jeller zei:DreamWeaver zei:en er is idd niets mis met bisexualiteit, maar zoals jij het zegt geef je aan dat iedereen eens met elk geslacht moet experimenteren om zijn mind te openen, daar is er wel iets mis mee

DreamWeaver zei:Ah, het jan-de-gelegenheidshomo-effect®
Je hoort dit soort dingen wel eens, maar als je je niet meer aangetrokken voelt tot mannen als je nuchter bent is er weinig aan de hand. Persoonlijk denk ik dat niemand 100% hetero is, en zeker niet als ze jong zijn. Open up your mind, er is niet veel mis met bisexualiteit![]()

mocridhe zei:Met XTC op vind je iedereen lief..
Je seksuele voorkeur verandert echt niet ineens van hetero naar homoseksueel hoor. Lijkt me ten minste? :P

TechNora zei:

Phreakingout zei:Lol!
Ook dieren vind je dan lief, en soms ook objecten![]()
xpressurself zei:Pff, ik zoen ook me vriende als ik uit me plaat ben, je wordt geen homo je grenzen vallen weg samen met je gevoel voor onderscheid maken![]()
Drientje zei:Ik had ooit een vriendje die als hij veel pep of pillen op had graag in zijn kont geneukt werd. Nuchter moest je er niet over beginnen dan werd hij woest. Dat was een duidelijk geval van onderdrukte gevoelens die geopenbaard werden door drugs...
Je hoeft heus niet naar een psych en je hoeft ook niet aan jezelf te twijfelen, het is heel normaal om tijdens een drugsroes ineens zulke gevoelens te hebben. Het probleem is alleen dat er zo weinig mensen hardop over dit soort dingen durven te praten. Taboes zijn er om doorbroken te worden, waarschijnlijk ervaren veel meer mensen zulke gevoelens tijdens drugsgebruik maar gaan ze dan zo aan zichzelf twijfelen dat ze er nooit over durven praten. Misschien kun je iemand in vertrouwen nemen in je vriendengroep en vragen of hij hetzelfde ervaart?
Suc6
X
berbe zei:dat je van pep geil word wist ik, maar je bent toch niet spacy van pep?
snap het ook niet dat je dat zou wille gewoon door een pilletje.
drugs doen gekke dinge met mense![]()
ThomasDD zei:hee ppl