homo door drugs?

ThomasDD

Newbie
hee ppl

ik heb afgelopen zaterdag zoals in mijn vorige post XTC gehad.
en ik had in die roes volgens mij homoseksuele gevoelens, kan dit kloppen...?

mocridhe

Bewuste gebruiker
Met XTC op vind je iedereen lief..

Je seksuele voorkeur verandert echt niet ineens van hetero naar homoseksueel hoor. Lijkt me ten minste? :P

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kunt het topic dan beter noemen 'bi door drugs', of vond je vrouwen ineens niet meer interessant toen je op mannen viel?
Niet mee eens, als ik iemand normaal al niet zo zou vertrouwen dan voel ik dat met xtc op nog veel sterker, en blijf ik er liever uit de buurt!

Ik denk niet dat het mogelijk is om bi gevoelens te krijgen door de drugs, maar wél dat als je sowieso die gevoelens al in je hebt, je er met bv xtc op eerder beter over nadenkt, omdat je hoofd even helemaal vrij is. De dingen die je normaal niet doet gewoon omdat je gewend bent om ze niet te doen, zijn nu niet meer zo vanzelfsprekend.

Zoiets denk ik ... :mrgreen: Maar leef je uit zou ik zeggen :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
^ Voel jij je meteen weer beter over je eigen problemen nu

@ Thomas, misschien heb je nooit liefde voor vrienden gevoeld ofzo en denk je nu dat het homo was? Of had je echt seksuele gevoelens voor mannen?

Tsja psychedelica kunnen gesloten deuren openen he :rolleyes:

3970

Wijs gebruiker
tja, da's een risicovolle bijwerking van XTC... :hearteyes:

Serious; nee, je wordt door XTC geen homo, dan hebben die gevoelens er al gezeten...Maar zoals al gevraagd werd, is het echt homo,of bi?

Hemi

neti

Badass junkie
mocridhe zei:

Je seksuele voorkeur verandert echt niet ineens van hetero naar homoseksueel hoor. Lijkt me ten minste? :P
ThomasDD zei:
hee ppl

tijdens mijn eerste pil kreeg ik plotseling seksuele gevoelsn voor vrouwen, waar ik voordien slechts seksuele aantrekkingskracht had tot mannen. en werkelijk, ik ken mijzelf goed, voordien was er geen grijntje seksualiteit richting vrouwen te bespeuren

andersom kan dus ook (n man btw)

Soma

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
Dit is pas een reden om een psycholoog te gaan bezoeken! :wave:

Zo'n kutopmerking he..

OT: Mss heb je gewoon nooit zo'n sterke liefde gevoeld voor maten en denk je dat je daarmee homo bent. Oftewel ben je bi en besef je het nu pas :)

Solidius

Badass junkie
ThomasDD zei:
hee ppl

Ja, XTC kan (vooral de eerste paar keer) met je sexuele geaardheid fucken.

Drientje

DF-koning
Ik had ooit een vriendje die als hij veel pep of pillen op had graag in zijn kont geneukt werd. Nuchter moest je er niet over beginnen dan werd hij woest. Dat was een duidelijk geval van onderdrukte gevoelens die geopenbaard werden door drugs...

Je hoeft heus niet naar een psych en je hoeft ook niet aan jezelf te twijfelen, het is heel normaal om tijdens een drugsroes ineens zulke gevoelens te hebben. Het probleem is alleen dat er zo weinig mensen hardop over dit soort dingen durven te praten. Taboes zijn er om doorbroken te worden, waarschijnlijk ervaren veel meer mensen zulke gevoelens tijdens drugsgebruik maar gaan ze dan zo aan zichzelf twijfelen dat ze er nooit over durven praten. Misschien kun je iemand in vertrouwen nemen in je vriendengroep en vragen of hij hetzelfde ervaart?

Suc6

X

Lauu

Badass junkie
vaak genoeg gebeurt dat ik een vriend van me een knuffel gaf tijdens een trip op een feest :P niks mis mee

DreamWeaver

Badass junkie
Ah, het jan-de-gelegenheidshomo-effect®

Je hoort dit soort dingen wel eens, maar als je je niet meer aangetrokken voelt tot mannen als je nuchter bent is er weinig aan de hand. Persoonlijk denk ik dat niemand 100% hetero is, en zeker niet als ze jong zijn. Open up your mind, er is niet veel mis met bisexualiteit :wink:

Jeller

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Persoonlijk denk ik dat niemand 100% hetero is, en zeker niet als ze jong zijn. Open up your mind, er is niet veel mis met bisexualiteit :wink:
ik denk dit ook wel, maar je homo percentage moet dan al vrij hoog zijn eer wanneer je graag mannen kust..

en er is idd niets mis met bisexualiteit, maar zoals jij het zegt geef je aan dat iedereen eens met elk geslacht moet experimenteren om zijn mind te openen, daar is er wel iets mis mee

kotssmurf

Belezen gebruiker
Jeller zei:
DreamWeaver zei:
en er is idd niets mis met bisexualiteit, maar zoals jij het zegt geef je aan dat iedereen eens met elk geslacht moet experimenteren om zijn mind te openen, daar is er wel iets mis mee

Daar is ook niets mis mee, alleen past het niet in deze tijdsgeest. Zoals al gezegd, taboes zijn er om verbroken te worden. Durf proberen. Ik zou het nooit doen omdat het me op geen manier aanspreekt, maar als je nu eenmaal eens wilt proberen, I don't see why not, toch? Ookal ben je 100% zeker dat je hetero bent, als je de drang hebt om te experimenteren moet dat zeker kunnen, of dat nu met drugs, muziek of sexualiteit is.

neti

Badass junkie
als je nieuwsgierig bent moet je zeker eens een poging wagen
maar om te zeggen dat elke hetero met het gelijke geslacht moet en elke homo met het andere omdat ze anders (tja wat voor drogreden dan ook)... dat lijkt me niet

gevoel is persoonlijk... de een houdt van bloemkool en de ander van spruitjes en sommigen van beide

voor mij veel bloemkool en een weinig spruitjes graag, groenteman :mrgreen:

Flameon

Badass junkie
Gevoelens zitten al in je. Vaak verdrongen of in je onbewuste. Drugs kan deze gevoelens wel naar buiten (naar je bewuste) brengen

Ellesdee

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Ah, het jan-de-gelegenheidshomo-effect®

Je hoort dit soort dingen wel eens, maar als je je niet meer aangetrokken voelt tot mannen als je nuchter bent is er weinig aan de hand. Persoonlijk denk ik dat niemand 100% hetero is, en zeker niet als ze jong zijn. Open up your mind, er is niet veel mis met bisexualiteit :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :beer:

Sisa

Experimenterende gebruiker
Ik had deze liefdesgevoelens ook de eerste x voor mijn 4 beste vriendinnen, gewoon graag knuffelen en zelf ook aardig gevonden worden. Maar echt seksueel was het niet, gewoon grote liefde voor mensen die zowieso veel voor je betekenen.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
mocridhe zei:

Néé, zeker niet, je gaat wel zoiezo de neiging hebben om iedereen vast te nemen , maar dat is xtc. en heeft verder niets met geaardheid te maken; Terwijl je dat normaal misschien alleen bij vrouwen (in mijn geval dan) of goede vrienden zou doen..

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Lol!

Nee homo ben je, dat wordt je niet..

Door drugs heb je soms die gevoelens ja.. hoort erbij. Ook dieren vind je dan lief, en soms ook objecten :rolleyes:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Pff, ik zoen ook me vriende als ik uit me plaat ben, je wordt geen homo je grenzen vallen weg samen met je gevoel voor onderscheid maken :mrgreen:

neti

Badass junkie
xpressurself zei:
Pff, ik zoen ook me vriende als ik uit me plaat ben, je wordt geen homo je grenzen vallen weg samen met je gevoel voor onderscheid maken :mrgreen:

daar kun je zien dat het onderscheid zoals dat vaak strikt wordt gebezigd - hetero/homo - cultureel bepaald is. temeer wanneer je je beseft dat bijvoorbeeld bij de oudd romeinen en grieken homosekualiteit veel gebruikelijker was, en wat bijvoorbeeld te denken van de she-males in thailand

berbe

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Ik had ooit een vriendje die als hij veel pep of pillen op had graag in zijn kont geneukt werd. Nuchter moest je er niet over beginnen dan werd hij woest. Dat was een duidelijk geval van onderdrukte gevoelens die geopenbaard werden door drugs...

Je hoeft heus niet naar een psych en je hoeft ook niet aan jezelf te twijfelen, het is heel normaal om tijdens een drugsroes ineens zulke gevoelens te hebben. Het probleem is alleen dat er zo weinig mensen hardop over dit soort dingen durven te praten. Taboes zijn er om doorbroken te worden, waarschijnlijk ervaren veel meer mensen zulke gevoelens tijdens drugsgebruik maar gaan ze dan zo aan zichzelf twijfelen dat ze er nooit over durven praten. Misschien kun je iemand in vertrouwen nemen in je vriendengroep en vragen of hij hetzelfde ervaart?

Suc6

X

dat je van pep geil word wist ik, maar je bent toch niet spacy van pep?
snap het ook niet dat je dat zou wille gewoon door een pilletje.
drugs doen gekke dinge met mense:tongueout:

Drientje

DF-koning
berbe zei:
dat je van pep geil word wist ik, maar je bent toch niet spacy van pep?
snap het ook niet dat je dat zou wille gewoon door een pilletje.
drugs doen gekke dinge met mense:tongueout:

Nee je wordt niet spacy van pep maar wel van het lange wakker zijn...

riflexz

Bewuste gebruiker
ThomasDD zei:
hee ppl

Heb ik ook al eens gehad, met gewone vrienden. tijdens de x, zijn het je BESTE VRIENDEN GEWOON, en je wilt ze knuffelen, omhelzen, en leuke dingen tegen elkaar zeggen :d

Bovenaan