Hond eet wiet

PaddoKweker

Belezen gebruiker
Een kwartiertje geleden heeft mijn hond een kwart wietkoekje van de tafel gejat.
Klinkt best hilarisch maar toch maak ik me een beetje zorgen
Het gaat om een effectieve hoeveelheid van 0,08 gram wiet, hond weegt 13 kg.
Ik weet dat omdat ik altijd zeer precies ben in de bereiding, 0,25 gr per koekje
Moet ik me zorgen maken om de hond, wie weet het?
internet bied geen redelijke informatie

H

Huis89

Gast
Komt wel goed. Mischien dat die er even goed slecht van is maar hij zal er niet dood aan gaan.
Gewoon even goed in de gaten houden.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Voor de zekerheid kan je beter de dierenarts bellen met deze vraag. De dierenarts weet waar ie het over heeft. Ik neem aan dat je hond je alles is?

PaddoKweker

Belezen gebruiker
gevaar dreigt pas bij 20 gram per kg hond:

An LD50 was not attainable in monkeys and dogs by the oral route. Enormous dose levels (over 3000 mg/kg of Delta 9 THC) were administered without lethality to most animals. A dose of about 1000 mg/kg THC was the lowest dose which caused death in any animals The completeness of intestinal absorption of THC at these high doses is unknown. Behavioral changes in the survivors included sedation, huddled posture, muscle tremors, hypersensitivity to sound and hypermobility.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
PicsArt_03-19-11.23.52.jpg
(Nu we zeker weten dat het goed gaat met je hond, kan ik tenminste delen waar ik aan dacht bij het lezen van de titel zonder dat ik me schuldig hoef te voelen :tongueout: )

PaddoKweker

Belezen gebruiker
en vanochtend stond meneer weer vrolijk te kwispelen.
in het vervolg m'n koekjes nog zorgvuldiger buiten bereik van de hond houden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Heb vroeger ooit eens een hond een flink stuk hasj zien opeten, die was wel flink stoned voor een paar uur, maar niks aan de hand verder.

Chocola is gevaarlijker.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Die hond heeft de tijd van z’n leven gehad. :wink:

Nee, ben blij dat ie veilig is. :hearteyes:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik kon vroeger een paar gekken die gaven hun hond geregeld een topje wiet. Hij vind het lekker zeiden ze dan :confused:. Maar verder is het inderdaad helemaal niet gevaarlijk hoor. Vooral zulke kleine hoeveelheden niet. Hij/zij zou het niet eens door hebben gehad denk ik. Maar ik begrijp de schrik wel:)

Bovenaan