1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdpijn na coke gebruik.

Discussie in 'Cocaine' gestart door Mak, 26 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Inderdaad.

En uiteindelijk betaal je niet meer voor goede kwaliteit, omdat:
    1. Je veel minder nodig hebt voor een fijne high;
    2. Je minder geneigd bent om veel bij te nemen omdat je minder last hebt ve. coming down.

2. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Tijd voor bio-dynamische coke. Met keurmerk. Mijn god waar wachten we op.

Prison, Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  3. AphexTwin

:tearsofjoy:

4. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Ga voor de grap een keer “dure” kopen en laten testen. De laatste keer dat ik kocht is al weer twee jaar geleden maar daarvoor altijd 1 adres gehad, voor gebruik in het weekend tijdens stappen.

Rebell vindt dit leuk.
  5. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ja je moet echt je mensen kennen.
    Heb een tijdje in een andere stad gewoond.
    Kreeg alleen maar troep.
    Maar nu weer de beste, dan ik coke wel leuk. Je raakt niet upgefocked maar je bent gewoon relax.

Niet slecht nee. Want ik heb erger gezien.

Lytje pole en AphexTwin vinden dit leuk.
  6. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

De beste adresjes krijg je van een coke verslaafde..

AphexTwin, Lytje pole en De Dunne vinden dit leuk.
  7. AphexTwin

Klopt.
    En ook vaak v. verslaafden die basen.

8. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Ik heb er een aantal meegemaakt en mijn indruk is dat de meesten er niet veel verstand van hebben en erg kritisch zijn ze ook niet. Testen deden ze nooit. Bij roken is het imo nog belangrijker welke versnijdingen en productieresten erin zitten.

9. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Bij basecoke maakt dat juist niets uit omdat je het eerst schoonmaakt voor het roken en je pure coke (base) overhoudt. Bij crack rook je de cuts wel mee.

10. Lytje pole

Als je snuifcoke op een lepel met ammoniak uitkookt, blijven volgens mij inderdaad alleen de coka alkaloiden over. Base verder zelf niet btw.

11. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Ik heb het in het verleden wel schoon gemaakt en gerookt (base) en vind er geen zak aan. Het is heel scherp op de keel en heel verdovend. Voor mij persoonlijk veel te agressief. Ik vond de high ook sterk tegenvallen.

Lytje pole vindt dit leuk.
  12. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Basecoke is eigenlijk schoongemaakte crack, maar bijv. levamisol kan er nog zeker in zitten naast bepaalde andere cuts.

Ik vind er ook niet veel aan. Ik denk door de versnijdingen, maar ook dat ik er teveel van verwacht waarschijnlijk.

13. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Nee helemaal niet juist. Ken best wel een aantal mensen die al zo lang snuiven. Zelfs elke dag! Maar basen dat doen zij niet.

Ken er ook een paar die werken gewoon elke dag en na het werk meteen een biertje en een pakkie.
    Ga ook niet om met basers die zijn te ver heen.

14. Lytje pole

Basecoke en crack kunnen beide gemaakt worden van cocaïne hcl (snuifbare coke in zoutvorm).
    Afhankelijk van de verhouding maagzout/water bij het uitkoken krijg je basecoke of crack. Snuifcoke uitkoken met ammoniak om freebase te maken is schadelijk voor de longen. (Wat ik voor de grap 1x heb gedaan).

Basecoke of gekookte coke bevat geen verontreinigingen. De versnijdingen en het maagzout blijven in het water achter. In die zin is basecoke zuiverder dan crack en snuifcoke. Bron: Jellinek

Rebell vindt dit leuk.
  15. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Wat ik erover gelezen heb, is dat het ook in crack blijft zitten en moeilijk eruit is te krijgen. Het blijft achter als "levamisole base" en dat is niet oplosbaar in water. Zie hier; https://drugs-forum.com/threads/levamisole-removal-testing.107757/

Hieruit een interessant artikel met mogelijke verklaringen waarom levamisol wordt gebruikt;
    https://www.thestranger.com/seattle/the-mystery-of-the-tainted-cocaine/Content?oid=4683741

In de laatste post;
    "First. turn the mixture into base, then simply do an extraction into hexane with several water washes. This should isolate the desired product. Reference; https://www.dea.gov/sites/default/files/pr/microgram-journals/2013/mj10-1_12-16.pdf"

Rayyar en Lytje pole vinden dit leuk.
  16. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Dank voor deze links. Het helpt het gevaar van Levamisol in perspectief te zien. Nochtans is er een gevaar verbonden aan L in coke.

Albedo vindt dit leuk.
  17. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Ding is dat ik niet geïnteresseerd ben in het gebruiken van base. Ik hou alleen van intranasaal gebruik. Het terug omzetten van base naar cocaine hydrochloride is niet makkelijk en niet aan te raden voor iemand met 0 chemische ervaring. Blijft over voor mij het schoonmaken van de cocaine hydrochloride via het wassen met aceton, waarbij blijkbaar niet alle onregelmatigheden worden verwijderd.

18. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Als je regelmatig of veel gebruikt, dan zou ik toch overwegen het zelf helemaal schoon te maken, want Levamisol wordt ook al in het land van herkomst erin gedaan. Dus dicht bij de bron kopen zegt niks. Moet je nog langer gaan zoeken. Gebruik je maar af en toe dan is het niet zo erg, mits er niet teveel van inzit en je verder gezond bent. Laten testen dus.

Op de Amerikaanse fora vind je nog veel meer info over dit onderwerp en is alles stapsgewijs uitgelegd. Ook met 0 chemische ervaring is het te leren. Je bent daarin immers niet de enige. Het zal je wel wat tijd kosten om het proces te leren en voor het proces zelf. Je zal dus wat geduld moeten kunnen opbrengen. Een goed alternatief is wellicht speed.

Laatst bewerkt: 4 nov 2018
  19. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Ik heb niet de finesse en tijd om me er op een serieuzer niveau (basische/bijtende stoffen) mee bezig te houden. Aceton wash zal geen probleem zijn verwacht ik, maar zodra ik met zoutzuur e.d. Moet gaan werken haak ik af. (Scheikunde voor junkies: https://www.nemokennislink.nl/publicaties/scheikunde-voor-junkies/ )

Verder wil ik ook juist vooral alle speed uit mijn coke filteren. Ik haat speed en wordt er heel nerveus van. Ik merk het meteen wanneer het door mijn coke zit!

20. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Ik vind dit overigens een vreemde opmerking want coke met een hoge puurheid heeft júist niets met speed te maken. Al het speedy gevoel wat je van 'coke' krijgt is juist geen coke maar onregelmatigheden.

21. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Klopt, maar pure coke of coke zonder actieve en schadelijke cuts ervaren betekent veel geluk hebben of zelf moeten gaan wassen. Speed is daarentegen (meestal) met minder troep versneden of makkelijker te wassen en ook nog eens veel goedkoper.

Laatst bewerkt: 4 nov 2018
  22. Lytje pole

Volgens mij heb ik nog nooit speed door mijn coke gekregen. Misschien wel wat cafeïne. Speed zou ik gelijk merken, daar ben ik hypergevoelig voor.

23. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Speed, cafeine, ephedrine... voor mij één pot nat. Het geeft bij mij hetzelfde nerveuze gevoel en ik zie het liever niet in mijn geliefde coke...

24. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Misschien heb ik ook wel nooit speed door de coke gehad. Het was welliswaar een overtuiging maar ook wel een aanname haha. Misschien was het cafeïne. Of iets anders. Maar goed hartkloppingen zijn niet in te beelden en voor de zekerheid heb ik een hartslag app (Cardiio) waarmee ik dagelijks alles monitor vanaf opstaan tot hoogtepunt gebruik. Het is wel zo dat dit soort speedy troep als cafeïne etc. De high totaal verpesten. De fijnste en meest subtiele high krijg ik van Peruviaanse coke. Je merkt niet eens dat je high wordt, zo subtiel, maar ineens zit je in de wolken. Juist doordat het zo subtiel is is een beetje speedy mix erdoor al snel een verpestende factor. Columbiaanse en Boliviaanse ben ik ook minder fan van. Het is bijna een totaal andere drug dan Peruviaanse. Het is jammer dat er zoveel gekloot wordt met coke want daardoor zijn er maar relatief weinigen die weten wat een echte coke high is en heeft coke zo'n slechte naam gekregen als zijnde een soort dure speed. Het is niet voor niets dat ik goede coke fantastisch vind en speed (En slechte coke) haat.

25. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Het is helaas dus ook heel moeilijk aan goede coke te komen. Zelfs dealers waarbij ik ooit goede heb gekocht hebben problemen hun aanbod op een hoog niveau te houden. Zij zijn natuurlijk ook afhankelijk van wat aangeboden wordt, plus ik vrees dat er soms ook wat gemakszucht bij mijn huidige verkoper intreedt. Af en toe moet ik hem even een schop onder zijn kont verkopen middels een boze mail en dan gaat het weer een tijdje goed.

26. Lytje pole

Mijn aannames zijn altijd zeer overtuigend, vind ik zelf. :tongueout:

Goed dat je een app gebruikt en oplet. Coke schijnt idd niet goed voor het hart te zijn.

Zo’n gevoel ken ik wel van dure coke. 1.5x de prijs van reguliere coke, maar ik deed er wel langer mee. Was altijd een soort licht plakkerig brok. Maar zelfs met die soort kreeg ik weleens een speedy high met bijbehorend hart als ik toch wat teveel nam.

Mee eens, sterk versneden coke is echt niet lekker. Als ik er zo over nadenk krijg ik wel weer trek maar mijn gebruik is de laatste paar jaar heel geleidelijk afgenomen, mede door de levamisol verhalen. Nu praktisch niet, ik heb het zelf iig nooit in huis.

Een onderscheid tussen colombiaanse, peruviaanse en boliviaanse coke heb ik helaas nooit mogen ondervinden omdat het nooit als zodanig werd aangeboden.

Rayyar vindt dit leuk.
  27. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker Donateur

Nou dat had ik er wel voor over, coke is sowieso rete duur of het nou uit Peru komt of uit de keukenla :sweat:

Lytje pole en Rayyar vinden dit leuk.
  28. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Dat soort plaatsen zijn er tegenwoordig gelukkig wel. Tevens veel goedkoper dan de prijs die je noemt. Vanwege forumregels kan ik daar natuurlijk niet verder op in gaan.

29. Lytje pole

Oke, dat klinkt interessant! Zelf heb ik nooit echt om me heen gekeken. Prijzen mogen hier ook niet worden genoemd trouwens dus noemde alleen de factor 1.5x.

30. Rayyar

Rayyar Belezen gebruiker

Kan er niet echt antwoord op geven helaas. Misschien was het gewoon Columbiaans of Boliviaans. Die geven iets meer onrust. Wat ook kan meespelen is dat als je meer gebruikt dan je lief is, je lichaam daarop reageert. Ook met supercoke moet ik eten wanneer ik honger heb, geen coke gebruiken 'savonds als ik moe ben (natuurlijk ritme aanhouden) in het algemeen gewoon luisteren naar mijn lichaam en geest. Doe ik het niet komt onze vriend para om de hoek kijken of word ik anderszins geestelijk labiel of depri. Luister ik wel naar mijn lichaam dan kan ik verrassend veel gebruiken en me heerlijk voelen. Vooral als ik aan het werk ben (ben musicus en kunstenaar). Echter als ik dan klaar ben met mijn werk merk ik vaak pas hoe high en verdoofd ik inmiddels ben. Wat tijdens het werk een geweldige trip was, is vaak na het werk gewoon too much haha

31. Lytje pole

Uiteraard, ik heb het zelf nooit laten testen en nooit navraag gedaan. Grappig dat die soorten zo verschillen in effect, wist ik niet.

Zelf nam ik altijd als ik buiten de deur was in de avond. Nooit echt te veel denk ik en nooit meerdere dagen achter elkaar. Een halfje op een avond max, maar wel met alcohol.
    Van teveel coke op nuchtere maag kan ik wel een beetje para worden. Nam wel eens wat voor ik wegging en dan moest ik driedubbel checken of alle apparaten uit waren in huis.

Zo heb ik coke nooit ervaren, meestal heb ik wel genoeg na een paar keer doseren. Maar luisteren naar je lichaam is zowiezo een goed advies, doe ik soms niet genoeg. En interessant, maak je experimentele muziek?
    Zelf wordt ik te gejaagd van coke om echt lekker in een creatieve modus te zitten. Een actieve opiaat (oxy) vond ik daar dan wel heel geschikt voor. Maar dat was op een gegeven moment overal voor geschikt haha.

Rayyar vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Hoofdpijn coke gebruik
  1. Borre
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    2.657
  2. staffordlover
    Reacties:
    5
    Weergaven: