Hoofdpijn!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Gisteren heb ik voor het eerst paddo's geprobeerd. Het was een hele mooie en speciale ervaring. Maar ongeveer 2 uur nadat alles weer normaal was, kreeg ik ontzettende hoofdpijn. Ik dacht dat het wel over zou gaan als ik ging slapen; ik had gewoon wat rust nodig. Maar nee, 's nachts werd ik nog een paar keer wakker met hoofdpijn en in de ochtend was het er nog in alle hevigheid. Ik heb normaal nooit last van hoofdpijn... en ik vind het nogal vreemd. Ik vraag me af of het iets met de paddo's zelf te maken kan hebben..? Of kan het komen doordat ik bijna niets gegeten had ter voorbereiding voor het eten van de paddo's (na afloop heb ik wel gewoon gegeten)? Ik heb er trouwens niets bij gedronken of gerookt.

Bal0n

Badass junkie
Het ligt niet aan het niet eten, dat hoort namelijk. Dat drinken zou wel kunnen, maar een gezond lichaam moet makkelijk 6 uur zonder drinken kunnen.

Misschien dat het gewoon door de paddo's kwam, dat jouw lichaam daar wat heftiger op reageerde. Vraag het eens in de smartshop?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hee bedankt voor je reactie :)
Ik heb mijn vraag ook op een andere website gesteld, en daar kreeg ik het antwoord dat je van paddo's inderdaad hoofdpijn kunt krijgen. Verder kreeg ik niet zoveel info, dus de volgende keer zal ik er inderdaad naar informeren in de smartshop!

BacingsPen

Badass junkie
tsja het lijkt mij dat je van zoiets als paddo's behoorlijke hoofdpijn kan krijgen(in combinatie met te weinig drinken bijvoorbeeld) je hersenen krijgen het immers zwaar te verduren voor een lange tijd. Door langdurig ingewikkelde dingen te doen(zoals moeilijke wiskunde sommen maken) kan je ook hoofdpijn krijgen, dus waarom door het eten van paddo's(die je laten nadenken over de meest uiteenlopende dingen)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hmm ik wil er nog ff op terugkomen want ik heb ernaar gevraagd in de smartshop, daar werd me verteld dat het moeilijk te zeggen is waardoor het komt... Hmm verdacht :P. Ik dacht zelf dat het door te weinig drinken kwam dus heb ik de tweede keer expres veel water gedronken (2 liter). Maar helaas kreeg ik na afloop weer hoofdpijn, al was het iets minder hevig dan de vorige keer.

Ik leg me er maar gewoon bij neer dat ik hoofdpijn krijg van paddo's :rolleyes:. Jammer.

oane

Experimenterende gebruiker
ik had hetzelfde, ook hoofdpijn na de trip. ik heb het even uit gezocht en vond ik dit stukje uit "uit je bol"

Als we entheogene middelen gebruiken die tot de MAO-remmers horen (zoals ecstasy, paddestoelen, ayahuasca, peyote, mescaline, nootmuskaat en sommige desigener- drugs) dienen we bepaalde voedingsstoffen te vermijden. Als je bijvoorbeeld ayahuasca hebt gebruikt en je eet of drinkt daarbij iets uit het volgende
rijtje:

bier, oude en Franse kazen, rode wijn, chopped liver,
zoute haring, vlees, chocolade (gaat wel samen met
ecstasy), koffie, vijgen, rijpe bananen, soyasaus,
yoghurt, rijpe avocado's, fava-bonen

deze voedings waren gelden waarschijnlijk ook voor paddo's, dus mischien lag het aan de dingen die je gegeten had. heb je 1 van deze dingen gegeten een paar dagen voor of na je trip?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor de info :)
Maar nee ik heb geen van die dingen gegeten/gedronken. De avond ervoor had ik alleen wat tomaten gegeten en op de dag zelf heb ik helemaal niets gegeten, totdat de trip voorbij was. Toen heb ik tosti's gegeten. Ik denk niet dat het daar aan ligt iig :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Naar mijn weten kun je overigens van elke drug jezelf best wel beroerd gaan voelen (hoofdpijn, misselijkheid, overgeven). Zo ook met paddo's, wiet en zelfs koffie (caffeïne) en alle andere drugs. Dit betekend niet dat het altijd zo zal zijn. Zal heel erg afhangen van je lichamelijke conditie op dat moment. Misschien dat je het volgende keer niet meer hebt. Die kans is overigens groter dan dat het wel weer gebeurd.

BacingsPen

Badass junkie
Mac... zei:
Naar mijn weten kun je overigens van elke drug jezelf best wel beroerd gaan voelen (hoofdpijn, misselijkheid, overgeven). Zo ook met paddo's, wiet en zelfs koffie (caffeïne) en alle andere drugs. Dit betekend niet dat het altijd zo zal zijn. Zal heel erg afhangen van je lichamelijke conditie op dat moment. Misschien dat je het volgende keer niet meer hebt. Die kans is overigens groter dan dat het wel weer gebeurd.

Cafeine kan idd ook voor hevige hoofdpijn zorgen!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hoera!!! na de 4e keer heb ik totaal geen last gehad van hoofdpijn :sunglasses:

Maar waardoor het precies kwam, weet ik nog steeds niet :confused:

Bovenaan