Houdbaarheid Coke

Hey

Ik heb hier in een verstopmiddeltje van me nog zkr een halve gram sos gevonden. Maar mijn vraag is eigenlijk: hoe lang kan je sos maximum bijhouden voor je het moet weggooien?
:wave:

Djo

Badass junkie
Ik heb laatst ergens gehoord, dat coke helemaal niet zo lang houdbaar is. Maar kan ook goed zijn, dat ze hebben zitten zwetsen. (Om zelf alles op te snuiven! :grin: ) Ik denk ik zoek eens wat op internet, maar ik ben tot op heden nog niks tegengekomen betreft de houdbaarheid.
Mocht ik nog iets tegenkomen, dan laat ik het je weten. :)

Carlitos

Badass junkie
Zoeken hier op forum kan je ook wel wat vinden.
Heb het ook eens gevraagd.

Maar toen kreeg ik als antwoord 6 maanden ofzo,het moet ook wel want het maakt ook een lange reis enzo.Dus waarom zou het dan maar hier in een keer 2 weken houdbaar zijn of iets.

Ben ook wel benieuwd ..

angel-devil

Experimenterende gebruiker
***Als je de coke droog en donker bewaart is het maanden houdbaar. De kwaliteit wordt niet minder als je het een paar weken bewaart.*** gelezen op een site... :wink:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
dus we krijgen binnenkort kabouterpost met een uiterste houdbaarheidsdatum erop? hahaha

maar sos ken je idd op een droge donkere plaats maanden bewaren.
:stoned: :wave:

Lekkeerrrrrr

Hey Hey

Ik heb het gewaagd en heb het gebruikt mmmm hij was nog even lekker als toen ik hem net kocht. Lekker man! Beke alcohol erbij en weg met vriendinnen haha feest!

Bovenaan