hmmm ik snap niet waar je nu heen wilt WELHALLODAAR ... we hebben het hier over de pitpots ... verder kwamen we op de zaden van sannie en de freebees
NIEMAND HEEFT HET OVER FEMINISED
tsjaa dat je goedkoop zaadjes heb gekregen ok.... ik heb hier ook nog purple tops van 2 jaar geleden daar mag je ook 50 zaden van hebben voor 25 euro hoor !!! maar dan heb je niets
btw kan ik ook veel en veel goedkoper zaad krijgen dat wel deugt maar daar dien je wel connecties voor te hebben .... doordat ik op wietforum zelf bijna 2 jaar lid ben ken ik wat mensen, waarmee je je voordeel kan doen ( al ben ik daar niet voor lid geworden het is gewoon handig en leuk )
goed zaad is veredelt .... niet plantje a kruisen met plantje b en klaar ... nee als je goed zaad wilt kweken moet eerst selecteren tussen planten op een hoop criteria punten !!!! dit is wat anders als simpelweg een plantje afbloeien ...!!!!!
daarna mag je je weer terug kruizen op de oorspronkelijk vrouw om een f1 stabiel zaad te kunnen krijgen ... nou kortom het is echt veel werk !!!! daar betaal je gewoon geen 10 euro voor maar eerder gewoon 30 euro ( wat terecht is ) bij breeder choise bij de sannieshop is wel alles 20 euro ... maar dat zijn echt mats prijsjes om andere mensen is te laten zien wat nou echt goede planten genetica is !!!!
want believe me elke smoker die smoked verder dan alleen maar stoned worden maar ook voor smaak .... zal echt wel verschil proeven tussen goede genetica en bud genetica !!! daarbij leverd goede genetica planten veel en veel meer op !!!
@ mayan: ja heriuana 1x mogen roken en dat is er zeker niet eentje om sochtends bij je ontbijt te roken nee :P ze bloeit trouwens ook lekker snel af en is niet moeilijk om te kweken ... maar el watur pijp wilt ze voor buiten kweken daar heeft heriuana weinig zin als je niet verduisterd !!! ze zijn nogal rot gevoelig
beter is dan om een double fun te nemen van breeder choise of zaad uit basic seed!!!!
@el waterpijp: nou ben blij voor je dat je er gelukkig mee bent

dat die planten hughe mogen worden voor je en dikke toppen mogen opleveren volgend jaar
greetzzz gtje